Версия за печат

00254-2016-0008

BG-Рудозем: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Рудозем, ул. България №15, За: инж. Недко Кулевски, Република България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99199, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Място/места за контакт: Община Рудозем

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2016-0008-izgotvyane-na-tehnicheski-proekti-za-obekti-na-t-163.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на технически проекти за обекти на територията на община Рудозем с цел кандидатстване по Европейски и национални програми и проекти, и други източници на финансиране, както и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: територията на община Рудозем и офиса/ите на избрания изпълнител
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „услуга” по смисъла на чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП с наименование:„Изготвяне на технически проекти за обекти на територията на община Рудозем с цел кандидатстване по Европейски и национални програми и проекти, и други източници на финансиране, както и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи, обособени в позиции, както следва: обособена позиция №1: „Реконструкция на улична мрежа на с. Борие, с. Бяла река и с. Рибница общ. Рудозем”, обособена позиция №2: „Реконструкция на улична мрежа на с. Бърчево, с. Войкова лъка, с. Иваново и с.Равнината, общ. Рудозем”, обособена позиция №3: „Реконструкция на улична мрежа на с. Витина, с. Грамаде общ. Рудозем и реконструкция на път SML 3218 /ІІ- 86, Средногорци - Рудозем/ - Боево, път SML 2211 /ІІ-86, Рудозем – Граница Гърция/ - Грамаде – Оглед в участъка от км. 1+550 до км. 3+500” и път SML 2248 /ІІІ-8683/ Смилян – Букаците – Горово – граница общ. (Смолян-Рудозем) – Витина – Елховец /ІІІ-8681/ в участъка от км. 8+300 до км. 12+100 (кръстовище за с. Елховец) ”, обособена позиция №4: „Реконструкция на улица „Енгеровска”, с. Елховец и ул. „Акация”, с. Чепинци, общ. Рудозем”общ. Рудозем”, обособена позиция №5: „Реконструкция на улична мрежа на с. Eлховец, с. Коритата, с. Оглед, с. Пловдивци и ул. „Трамповска” с. Чепинци общ. Рудозем” общ. Рудозем”, обособена позиция №6: „Благоустрояване на вътрешни улици и междублокови дворни пространства в гр. Рудозем” ЛОТ 3 и обособена позиция №7: „Благоустрояване на вътрешни улици и междублокови пространства в гр. Рудозем” - ЛОТ 6 Всяка една от обособените позиции включва изпълнението на следните етапи: Етап 1 - Изработване на технически проект с подробни количествени и количествено-стойностни сметки. Етап 2 - Осъществяване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнението на поръчката е общо в размер на 386 373,00 (триста осемдесет и шест хиляди триста семдесет и три) лв. без ДДС, разпределена по следния начин за: 1.Обособена позиция №1: „Реконструкция на улична мрежа на с. Борие, с. Бяла река и с. Рибница общ. Рудозем”- 56 160,00 (петдесет и шест хиляди сто и шестдесет) лв. без ДДС, в това число: • Обща цена за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части – 43 200,00 (четиридесет и три хиляди и двеста) лв. без ДДС • Обща цена за упражняване на авторския надзор по време на строителството – 12 960,00(дванадесет хиляди деветстотин и шестдесет) лв. без ДДС 2.Обособена позиция №2: „Реконструкция на улична мрежа на с. Бърчево, с. Войкова лъка, с. Иваново и с.Равнината, общ. Рудозем” ”- 59 033,00 (петдесет и девет хиляди и тридесет и три) лв. без ДДС, в това число: • Обща цена за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части 45 410,00 (четиридесет и пет хиляди четиристотин и десет) лв. без ДДС • Обща цена за упражняване на авторския надзор по време на строителството – 13 623,00 (тринадесет хиляди шестстотин двадесет и три) лв. без ДДС 3.Обособена позиция №3: „Реконструкция на улична мрежа на с. Витина, с. Грамаде общ. Рудозем и реконструкция на път SML 3218 /ІІ- 86, Средногорци - Рудозем/ - Боево, път SML 2211 /ІІ-86, Рудозем – Граница Гърция/ - Грамаде – Оглед в участъка от км. 1+550 до км. 3+500” и път SML 2248 /ІІІ-8683/ Смилян – Букаците – Горово – граница общ. (Смолян-Рудозем) – Витина – Елховец /ІІІ-8681/ в участъка от км. 8+300 до км. 12+100 (кръстовище за с. Елховец) ” – 82 030,00 (осемдесет и две хиляди и тридесет) лв. без ДДС, в това число: • Обща цена за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части – 63 100,00 (шестдесет и три хиляди и сто) лв. без ДДС •Обща цена за упражняване на авторския надзор по време на строителството – 18 930,00(осемнадесет хиляди деветстотин и тридесет) лв. без ДДС 4.Обособена позиция №4: „Реконструкция на улица „Енгеровска”, с. Елховец и ул. „Акация”, с. Чепинци, общ. Рудозем”общ. Рудозем” - 19 500,00 (деветнадесет хиляди и петстотин) лв. без ДДС, в това число: • Обща цена за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части – 15 000,00 (петнадесет хиляди) лв. без ДДС • Обща цена за упражняване на авторския надзор по време на строителството – 4500,00(четири хиляди и петстотин) лв. без ДДС 5.Обособена позиция №5: „Реконструкция на улична мрежа на с. Eлховец, с. Коритата, с. Оглед, с. Пловдивци и ул. „Трамповска” с. Чепинци общ. Рудозем” общ. Рудозем” - 51 350,00 (петдесет и една хиляди триста и петдесет) лв. без ДДС, в това число: • Обща цена за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части – 39 500,00 (тридесет и девет хиляди и петстотин) лв. без ДДС •Обща цена за упражняване на авторския надзор по време на строителството – 11 850,00(единадесет хиляди осемстотин и петдесет) лв. без ДДС 6.Обособена позиция №6: „Благоустрояване на вътрешни улици и междублокови дворни пространства в гр. Рудозем” ЛОТ 3 - 48 100,00 (четиридесет и осем хиляди и сто) лв. без ДДС, в това число: • Обща цена за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части – 37 000,00 (тридесет и седем хиляди) лв. без ДДС • Обща цена за упражняване на авторския надзор по време на строителството – 11 100,00 (единадесет хиляди и сто) лв. без ДДС 7.Обособена позиция №7: „Благоустрояване на вътрешни улици и междублокови пространства в гр. Рудозем” - ЛОТ 6 - 70 200,00 (седемдесет хиляди и двеста) лв. без ДДС, в това число: • Обща цена за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части – 54 000,00 (петдесет и четири хиляди) лв. без ДДС •Обща цена за упражняване на авторския надзор по време на строителството – 16 200,00 (шестнадесет хиляди и двеста) лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
386373 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

В съответствие с разпоредбата на чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП възложителят не изисква от участниците представяне на гаранция за участие в процедурата. Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% (три процента) от стойността на офертата по съответната обособена позиция, без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми, по избор на участника: банкова гаранция в полза на Община Рудозем или парична сума, която се внася по сметка на Община Рудозем IBAN: BG67IORT80193378364303, IORT BGSF при ТБ :" Инвестбанк" АД клон Рудозем. Когато гаранцията за изпълнение се представя като парична сума в нареждането за плащане се посочва „Гаранция за изпълнение е по договор за обществена поръчка по обособена позиция № …….., възложена след процедура, открита с Решение № ...............”. Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност най-малко 60 дни след изтичане на крайния срок за изпълнение дейностите по съответния договор. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на банковите гаранции са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение се освобождава на два етапа: - първи етап 3% (три процента) от стойността на офертата по съответната обособена позиция за изготвяне на техническите проекти, без ДДС при качествено, точно и съобразено с клаузите на договорa за изпълнение на дейностите, свързани с изготвяне на техническите проекти се освобождава в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след предаване и приемане на проектите и при условие, че за този срок не са направени забележки от възложителя или от компетентни органи към възложителя за отстраняване на непълноти, грешки и други недостатъци в изпълнените дейности. - втори етап етап 3% (три процента) от стойността на офертата по съответната обособена позиция за изпълнение на дейностите за осъществяване на авторски надзор, без ДДС при качествено, точно и съобразено с клаузите на договорa за изпълнение на дейностите за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се освобождава в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след въвеждане на последния обект или подобект от обособената позиция в експлоатация и при условие, че за този срок не са направени забележки от възложителя или от компетентни органи към възложителя за отстраняване на непълноти, грешки и други недостатъци в изпълнените дейности.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: Обектите на настоящата поръчка ще се финансират със собствени средства от бюджета на възложителя, който ще кандидатства за възстановяването им по Европейски и национални програми и проекти, и други източници на финансиране. Схема на плащане 1. За изготвяне на техническите проекти по обособената позиция: - Авансово плащане в размер на 10 % /словом десет на сто/ от стойността на предложената обща цена за изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „технически” по всички проектни части по съответната обособена позиция се извършва в срок до 30 /словом тридесет/ календарни дни след подписването му и представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на надлежно оформена фактура, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството. - Окончателно плащане за изготвените технически инвестиционни проекти се извършва след приспадане на извършеното авансово плащане в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след приемането на изпълнението от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, удостоверено с двустранно подписан приемно-предавателен протокол след одобрение от ОЕСУТ, и представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на надлежно оформена фактура, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството. 2. Авторският надзор ще се изплаща еднократно в срок до 30 /тридесет/ календарни дни от въвеждане на съответния обект или подобект в експлоатация и предаване на финален доклад за извършената услуга.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато обаче участникът е обединение, което не е юридическо лице / неперсонифицирано дружество по Закона за задълженията и договорите, договорът за обединението задължително трябва да съдържа клаузи, които: - да съдържат информация за разпределението на участието на лицата, включени в обединението, при изпълнението на дейностите, предмет на съответната обособена позиция – описание на видовете работи и дейности, които ще изпълнява всеки участник в обединението; - да гарантират по безусловен начин, че: - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на поръчката, в това число за качественото й изпълнение и за отстраняване на недостатъците и несъответствията в изпълнението съгласно договора за изпълнение на обществената поръчка независимо от срока, за който е създадено обединението; - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за настоящата обществена поръчка, в случай че обединението бъде избрано за изпълнител.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: 1. Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т.1 и ал. 5 от ЗОП. Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от ДЗ на ЗОП. Външни експерти, съгласно изискванията на чл.8, ал.8 т.2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - (оригинал, по Образец № 1); 2. Представяне на участника, включващо и декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - (оригинал, по Образец № 2, Образец 2.1 и Образец 2.1а, когато е приложимо).; 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП (оригинал, по Образец № 3).; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) - оригинал.; 5. Договор за обединение, подписан от лицата, включени в обединението (в случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица) - заверено от участника копие. При участници – обединения, които не са юридически лица, ако офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в договора за обединение, към офертата се представя нотариално заверено пълномощно на това лице, подписано от всички участници в обединението, с което упълномощават това лице с право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението.; 6. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обособената позиция, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. (оригинал, по Образец № 4); 7. Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (оригинал, по Образец № 5); 8. Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт(оригинал, по Образец № 6, когато е приложимо); 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (когато участникът ще ползва подизпълнител) - оригинал, по Образец № 7.; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от Закона за обществени поръчки, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (оригинал, по Образец № 8); 11. Декларация по по чл. 56, ал. 1, т. 12 от Закона за обществени поръчки(оригинал, по Образец № 9); 12. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - оригинал, по Образец №10.; 13. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - оригинал, по Образец № 11.; Когато у -к в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, докум. по т. 6 и 7 се представят от у-те, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Съдържание на плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: В плик № 2 се поставя Техническо предложение за изпълнение на поръчката по Образец №12 за съответната обособена позиция, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП по Образец №13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката се представя подписано от участника, в оригинал. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена” : В плик № 3 се поставя ценовото предложение, попълнено по Образец №14 за съответната обособена позиция към настоящата документация, в оригинал. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плик № 3 елементи, свързани с предлаганата цена или части от нея, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обособената позиция, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, изготвен по образец, ведно с приложено/и към него доказателство/а за извършената/ите услуга/и. Забележка: Еднакви или сходни с предмета на обособена позиция от № 1 до обособена позиция №5 са проектантските услуги по изработване на технически или работни проекти за изграждане, реконструкция и/или ремонт на улици, пътища или други еквивалентни. Еднакви или сходни с предмета на обособена позиция № 6 и обособена позиция № 7 са проектантските услуги по изработване на технически или работни проекти за извършване на строителство, свързано с архитектурно-благоустройствено оформление на открити обекти/зони (площадни пространства, зони за отдих, междублокови пространства, зелени площи, обществени паркове/градини, пешеходни алеи/надлези или други еквивалентни). Доказателство за извършена услуга се предоставя под формата на заверено от участника копие на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Декларация-списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обособената позиция, съдържащ данни за техните образование, професионална квалификация и професионален опит, изготвен по образец. Декларации по чл.51а от ЗОП за ангажираност на експертите, изготвени по образец. Забележка: Декларацията се представя поотделно за всеки експерт, който не е служител на участника (не е на трудов договор в състава на участника) и е предвиден за изпълнението на поръчката съгласно представения Списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обособената позиция. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: Възложителят поставя следните критерии за подбор на участниците за обособена позиция от №1 до обособена позиция №7: 1.Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, еднаква или сходна с предмета на обособената позиция услуга. 2. Участникът трябва да разполага със следния минимално изискуем проектантски екип, както следва: За обособена позиция от №1 до обособена позиция №5 1. Ръководител на проектантския екип (главен проектант), който да: а) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, квалификация строителен инженер/архитект или еквивалентна; б) е бил ръководител на проектантски екип (главен проектант) при изготвянето на минимум 2 инвестиционни проекта. 2. Геодезист, който да: а) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност геодезия или еквивалентна; б) е участвал като проектант в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект. 3. Пътен инженер, който да: а) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност транспортно строителство, пътно строителство или еквивалентна, квалификация инженер; б) е участвал като проектант в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект. За обособена позиция №6 и обособена позиция №7 1.Ръководител на проектантския екип (главен проектант), който да: а) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, квалификация строителен инженер/архитект или еквивалентна; б) е бил ръководител на проектантски екип (главен проектант) при изготвянето на минимум 2 инвестиционни проекта. 2. ВиК инженер, който да: а) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност водоснабдяване и канализация или еквивалентна, квалификация инженер; б) е участвал като проектант в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект. 3.Геодезист, който да: а) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност геодезия или еквивалентна; б) е участвал като проектант в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект. 4.Инженер конструктор, който да: а) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност строителство на сгради и съоръжения, промишлено и гражданско строителство или еквивалентна, квалификация инженер; б) е участвал като проектант в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект. 5.Ландшафтен архитект, който да: a) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност ландшафтна архитектура или еквивалентна; б) е участвал като проектант в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект. 6. Пътен инженер, който да: а) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност транспортно строителство, пътно строителство или еквивалентна, квалификация инженер; б) е участвал като проектант в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект. 7. Ел. инженер (отнася се само за обособена позиция №6), който да: а) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност електротехника, електроснабдяване, електрообзавеждане, електроенергетика или еквивалентна; б) е участвал като проектант в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект. Важно:Всяко лице от проектантския екип следва заедно с горепосочените изисквания в областта на изискуемата от възложителя професионална квалификация да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгласно ЗППК и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2016 г.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

чл.230, ал.1 от Закона за устройство на територията във връзка със Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция; тежест: 60
Показател: Срок за за изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „техническа” по съответната обособена позиция; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.04.2016 г.  Час: 10:30
Място

Заседателната залата на общинска администрация гр. Рудозем, находяща се в гр. Рудозем на бул. „България” №15, ет.3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и/или представяне на съответното пълномощно, когато е необходимо, а останалите лица – след удостоверяване на качеството, в което присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансиране: Обектите на настоящата поръчка ще се финансират със собствени средства от бюджета на възложителя, който ще кандидатства за възстановяването им по Европейски и национални програми и проекти, и други източници на финансиране.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива); датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по документацията могат да се искат до 7 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи. Пояснение към раздел II.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката:Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „техническа” по всяка от обособените позиции е съгласно предложеният срок от избрания участник за изпълнител по обособената позиция, считано от датата на предаване на необходимите изходни данни за обекта и получено възлагателно писмо. Заедно с писмото Възложителят предава на Изпълнителя техническото задание за проектиране, виза за проектиране, в случай, че такава се изисква и всяка друга необходима проектна документация (ако е налична такава). Срокът за изпълнение на Етап 2- осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи по всяка от обособените позиции е от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ бр. 72 от 2003 г.) за откриване на строителната площадка на обекта до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на последния обект или подобект в експлоатация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. (чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП. Забележка: Възложителят предоставя информация за органите по чл.28, ал. 5 от ЗОП - участниците могат да получат необходимата информация: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:Национална агенция по приходите: - Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика: - Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg;-София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на улична мрежа на с. Борие, с. Бяла река и с. Рибница общ. Рудозем”
1) Кратко описание

„Реконструкция на улична мрежа на с. Борие, с. Бяла река и с. Рибница общ. Рудозем”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

Обособена позиция № 1 „Реконструкция на улична мрежа на с. Борие, с. Бяла река и с. Рибница общ. Рудозем”, включваща следните обекти и подобекти: Обект: № 1 „Реконструкция на улична мрежа на с. Борие, общ. Рудозем” Подобект 1.1.1: „Реконструкция на улица с идн № 05365.507.174 с дължина 215,00 м.” Подобект 1.1.2: „Реконструкция на улица с идн. № 05365.507.172 с дължина 135,00 м.” Подобект 1.1.3: „Реконструкция на улица с идн.№ 05365.507.179 с дължина 250,00 м.” Обект: № 2„Реконструкция на улична мрежа на с. Бяла река, общ. Рудозем” Подобект 1.2.1: „Реконструкция на улица от О.Т. 55 до О.Т. 126” с дължина 346,00 м. Подобект 1.2.2: „Реконструкция на улица от О.Т. 54 до О.Т.- 40” с дължина 358,00 м. Подобект 1.2.3: „Реконструкция на улица от О.Т. 245 до О.Т. 231” с дължина 270,00 м. Обект: № 3„Реконструкция на улична мрежа на с. Рибница, общ. Рудозем” Подобект 1.3.1: „Реконструкция на улица от ПТ 13 с дължина 155,00 м.” Подобект 1.3.2: „Реконструкция на улица от ПТ 5 с дължина 100,00 м.” Подобект 1.3.3: „Реконструкция на улица от ПТ 4 с дължина 200,00 м.” Подобект 1.3.4: „Реконструкция на улица Горна Рибница с дължина 273,00 м.”

Прогнозна стойност, без ДДС
56160 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „техническа” по всяка от обособените позиции е съгласно предложеният срок от избрания участник за изпълнител по обособената позиция, считано от датата на предаване на необходимите изходни данни за обекта и получено възлагателно писмо. Заедно с писмото Възложителят предава на Изпълнителя техническото задание за проектиране, виза за проектиране, в случай, че такава се изисква и всяка друга необходима проектна документация (ако е налична такава). Срокът за изпълнение на Етап 2- осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи по всяка от обособените позиции е от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ бр. 72 от 2003 г.) за откриване на строителната площадка на обекта до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на последния обект или подобект в експлоатация.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на улична мрежа на с. Бърчево, с. Войкова лъка, с. Иваново и с.Равнината, общ. Рудозем”
1) Кратко описание

„Реконструкция на улична мрежа на с. Бърчево, с. Войкова лъка, с. Иваново и с.Равнината, общ. Рудозем”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

Обособена позиция №2: „Реконструкция на улична мрежа на с. Бърчево, с. Войкова лъка, с. Иваново и с.Равнината общ. Рудозем”, включва следните обекти и подобекти Обект: № 1„Реконструкция на улична мрежа на с. Бърчево, общ. Рудозем” Подобект 2.1.1: „Реконструкция на улица от О.Т.82 до О.Т. 121 с дължина 260,00 м.” Подобект 2.1.2: „Реконструкция на улица от О.Т. 62 до О.Т. 74 с дължина 163,00 м.” Обект: № 2„Реконструкция на улична мрежа на с. Войкова лъка, общ. Рудозем” Подобект 2.2.1: „Реконструкция на улица от ПТ 52 с дължина 130,00 м.” Подобект 2.2.2: „Реконструкция на улица от ПТ 41 с дължина 115,00 м.” Подобект 2.2.3: „Реконструкция на улица от ПТ 45 с дължина 110,00 м.” Подобект 2.2.4: „Реконструкция на улица от ПТ 6 с дължина 123,00 м.” Обект: № 3„Рехабилитация на улица с. Иваново, общ. Рудозем” Обект: № 4 „Реконструкция на улична мрежа на с. Равнината, общ. Рудозем” Подобект 2.4.1: „Реконструкция на улица от ПТ 42 с дължина 340,00 м.” Подобект 2.4.2: „Реконструкция на улица от ПТ 47 с дължина 695,00 м.”

Прогнозна стойност, без ДДС
59033 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „техническа” по всяка от обособените позиции е съгласно предложеният срок от избрания участник за изпълнител по обособената позиция, считано от датата на предаване на необходимите изходни данни за обекта и получено възлагателно писмо. Заедно с писмото Възложителят предава на Изпълнителя техническото задание за проектиране, виза за проектиране, в случай, че такава се изисква и всяка друга необходима проектна документация (ако е налична такава). Срокът за изпълнение на Етап 2- осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи по всяка от обособените позиции е от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ бр. 72 от 2003 г.) за откриване на строителната площадка на обекта до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на последния обект или подобект в експлоатация.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на улична мрежа на с. Витина, с. Грамаде общ. Рудозем и реконструкция на път SML 3218 /ІІ- 86, Средногорци - Рудозем/ - Боево, път SML 2211 /ІІ-86, Рудозем – Граница Гърция/ - Грамаде – Оглед в участъка от км. 1+550 до км. 3+500” и път SML 2248 /ІІІ-8683/ Смилян – Букаците – Горово – граница общ. (Смолян-Рудозем) – Витина – Елховец /ІІІ-8681/ в участъка от км. 8+300 до км. 12+100 (кръстовище за с. Елховец) ”
1) Кратко описание

„Реконструкция на улична мрежа на с. Витина, с. Грамаде общ. Рудозем и реконструкция на път SML 3218 /ІІ- 86, Средногорци - Рудозем/ - Боево, път SML 2211 /ІІ-86, Рудозем – Граница Гърция/ - Грамаде – Оглед в участъка от км. 1+550 до км. 3+500” и път SML 2248 /ІІІ-8683/ Смилян – Букаците – Горово – граница общ. (Смолян-Рудозем) – Витина – Елховец /ІІІ-8681/ в участъка от км. 8+300 до км. 12+100 (кръстовище за с. Елховец) ”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

Обособена позиция №3: „Реконструкция на улична мрежа на с. Витина, с. Грамаде общ. Рудозем и реконструкция на път SML 3218 /ІІ- 86, Средногорци - Рудозем/ - Боево, път SML 2211 /ІІ-86, Рудозем – Граница Гърция/ - Грамаде – Оглед в участъка от км. 1+550 до км. 3+500” и път SML 2248 /ІІІ-8683/ Смилян – Букаците – Горово – граница общ. (Смолян-Рудозем) – Витина – Елховец /ІІІ-8681/ в участъка от км. 8+300 до км. 12+100 (кръстовище за с. Елховец) ”, включва следните обекти и подобекти Обект: № 1 „Реконструкция на улица с. Витина, общ. Рудозем” Обект: №2 „Реконструкция на улица с. Грамаде, общ. Рудозем” Обект: №3 „Реконструкция на път SML 3218 /ІІ- 86, Средногорци - Рудозем/ - Боево Обект: №4 „Рехабилитация на път SML 2211 /ІІ-86, Рудозем – Граница Гърция/ - Грамаде – Оглед в участъка от км. 1+550 до км. 3+500” Обект: №5 „Рехабилитация на път SML 2248 /ІІІ-8683/ Смилян – Букаците – Горово – граница общ. (Смолян-Рудозем) – Витина – Елховец /ІІІ-8681/ в участъка от км. 8+300 до км. 12+100 (кръстовище за с. Елховец)

Прогнозна стойност, без ДДС
82030 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „техническа” по всяка от обособените позиции е съгласно предложеният срок от избрания участник за изпълнител по обособената позиция, считано от датата на предаване на необходимите изходни данни за обекта и получено възлагателно писмо. Заедно с писмото Възложителят предава на Изпълнителя техническото задание за проектиране, виза за проектиране, в случай, че такава се изисква и всяка друга необходима проектна документация (ако е налична такава). Срокът за изпълнение на Етап 2- осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи по всяка от обособените позиции е от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ бр. 72 от 2003 г.) за откриване на строителната площадка на обекта до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на последния обект или подобект в експлоатация.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на улица „Енгеровска”, с. Елховец и ул. „Акация”, с. Чепинци, общ. Рудозем”общ. Рудозем”
1) Кратко описание

„Реконструкция на улица „Енгеровска”, с. Елховец и ул. „Акация”, с. Чепинци, общ. Рудозем”общ. Рудозем”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

Обособена позиция №4: „Реконструкция на улица „Енгеровска”, с. Елховец и ул. „Акация”, с. Чепинци, общ. Рудозем”общ. Рудозем” ”, включва следните обекти и подобекти: Обект: № 1 „Реконструкция на улица „Енгеровска” с. Елховец, общ. Рудозем” Обект: №2 „Реконструкция на улица „Акация” с. Чепинци, общ. Рудозем”

Прогнозна стойност, без ДДС
19500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „техническа” по всяка от обособените позиции е съгласно предложеният срок от избрания участник за изпълнител по обособената позиция, считано от датата на предаване на необходимите изходни данни за обекта и получено възлагателно писмо. Заедно с писмото Възложителят предава на Изпълнителя техническото задание за проектиране, виза за проектиране, в случай, че такава се изисква и всяка друга необходима проектна документация (ако е налична такава). Срокът за изпълнение на Етап 2- осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи по всяка от обособените позиции е от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ бр. 72 от 2003 г.) за откриване на строителната площадка на обекта до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на последния обект или подобект в експлоатация.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на улична мрежа на с. Eлховец, с. Коритата, с. Оглед, с. Пловдивци и ул. „Трамповска” с. Чепинци общ. Рудозем” общ. Рудозем”
1) Кратко описание

„Реконструкция на улична мрежа на с. Eлховец, с. Коритата, с. Оглед, с. Пловдивци и ул. „Трамповска” с. Чепинци общ. Рудозем” общ. Рудозем”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

Обособена позиция №5: „Реконструкция на улична мрежа на с. Eлховец, с. Коритата, с. Оглед, с. Пловдивци и ул. „Трамповска” с. Чепинци общ. Рудозем” общ. Рудозем” ”, включва следните обекти и подобекти: Обект: № 1 „Реконструкция на улична мрежа на с. Елховец, общ. Рудозем” Подобект 5.1.1: „Реконструкция на улица „Уручевска” с дължина 374,00 м.” Подобект 5.1.2: „Реконструкция на улица „Байкушевска” с дължина 700,00 м.” Подобект 5.1.3: „Реконструкция на улица „Средок” с дължина 180,00 м.” Подобект 5.1.4: „Реконструкция на улица от О.Т. 44 до О.Т. 214 с дължина 650 м.” Обект: №2 „Реконструкция на улица с. Коритата общ. Рудозем” Обект: №3 „Реконструкция на улична мрежа на с. Оглед, общ. Рудозем” Подобект 5.3.1: „Реконструкция на улица от ПТ 25 с дължина 208,00 м.” Подобект 5.3.2: „Реконструкция на улица от ПТ 27 с дължина 170,00 м.” Обект: №4 „Реконструкция на улична мрежа на с. Пловдивци, общ. Рудозем” Подобект 5.4.1: „Реконструкция на улица „Балийска” с дължина 131,00 м.” Подобект 5.4.2: „Реконструкция на улица „Кушева” с дължина 112,00 м.” Подобект 5.4.3: „Реконструкция на улица „Омерджикова” с дължина 193,00 м.” Обект: №5 „Реконструкция на улица „Трамповска” с. Чепинци общ. Рудозем”

Прогнозна стойност, без ДДС
51350 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „техническа” по всяка от обособените позиции е съгласно предложеният срок от избрания участник за изпълнител по обособената позиция, считано от датата на предаване на необходимите изходни данни за обекта и получено възлагателно писмо. Заедно с писмото Възложителят предава на Изпълнителя техническото задание за проектиране, виза за проектиране, в случай, че такава се изисква и всяка друга необходима проектна документация (ако е налична такава). Срокът за изпълнение на Етап 2- осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи по всяка от обособените позиции е от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ бр. 72 от 2003 г.) за откриване на строителната площадка на обекта до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на последния обект или подобект в експлоатация.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Благоустрояване на вътрешни улици и междублокови дворни пространства в гр. Рудозем” ЛОТ 3
1) Кратко описание

„Благоустрояване на вътрешни улици и междублокови дворни пространства в гр. Рудозем” ЛОТ 3

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

Обособена позиция №6: „Благоустрояване на вътрешни улици и междублокови дворни пространства в гр. Рудозем” ЛОТ 3”, включва следните обекти и подобекти: „Реконструкция ул.”Васил Левски” и прилежащите пресечки и междублокови пространства” „Реконструкция ул.”Стефан Стамболов” и прилежащите пресечки и междублокови пространства”

Прогнозна стойност, без ДДС
48100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „техническа” по всяка от обособените позиции е съгласно предложеният срок от избрания участник за изпълнител по обособената позиция, считано от датата на предаване на необходимите изходни данни за обекта и получено възлагателно писмо. Заедно с писмото Възложителят предава на Изпълнителя техническото задание за проектиране, виза за проектиране, в случай, че такава се изисква и всяка друга необходима проектна документация (ако е налична такава). Срокът за изпълнение на Етап 2- осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи по всяка от обособените позиции е от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ бр. 72 от 2003 г.) за откриване на строителната площадка на обекта до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на последния обект или подобект в експлоатация.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Благоустрояване на вътрешни улици и междублокови пространства в гр. Рудозем” - ЛОТ 6
1) Кратко описание

„Благоустрояване на вътрешни улици и междублокови пространства в гр. Рудозем” - ЛОТ 6

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

Обособена позиция №7: „Благоустрояване на вътрешни улици и междублокови пространства в гр. Рудозем” - ЛОТ 6, включва следните обекти и подобекти: „Реконструкция на ул. „Кап. Петко войвода”, нейните пресечки и прилежащи междублокови пространства” и „Реконструкция на ул. „Иван Вазов” от О.Т. 349 до О.Т. 863, от О.Т.1900 до О.Т.1984 и от О.Т. 351 през О.Т.356 участък с дължина 147 м.

Прогнозна стойност, без ДДС
70200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на Етап 1 - изготвяне на инвестиционните проекти във фаза „техническа” по всяка от обособените позиции е съгласно предложеният срок от избрания участник за изпълнител по обособената позиция, считано от датата на предаване на необходимите изходни данни за обекта и получено възлагателно писмо. Заедно с писмото Възложителят предава на Изпълнителя техническото задание за проектиране, виза за проектиране, в случай, че такава се изисква и всяка друга необходима проектна документация (ако е налична такава). Срокът за изпълнение на Етап 2- осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи по всяка от обособените позиции е от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ бр. 72 от 2003 г.) за откриване на строителната площадка на обекта до завършване на строително-монтажните работи и въвеждане на последния обект или подобект в експлоатация.