Версия за печат

00890-2015-0003

BG-гр.Опака: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Опака, ул.Съединение №3, За: Добромир Стоев, България 7840, гр.Опака, Тел.: 06039 2222, E-mail: obstinaopaka@abv.bg, Факс: 06039 2421

Място/места за контакт: Община Опака

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.opaka.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на работен инвестиционен проект за обект - Ремонт на спортна зала към СОУ "Васил Левски" в гр.Опака, община Опака”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Опака, СОУ "В.Левски"
Код NUTS: BG334
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обектът на обществената поръчка включва изработване на инвестиционни проекти във фаза: Работен проект за следния обект: Ремонт на спортна зала към СОУ "Васил Левски" в гр.Опака, община Опака”. Изпълнението на тази задача включва следните работи: изработване на работни проекти в обем и съдържание, определени в заданието за проектиране; извършване на необходимите измервания и заснемания, изработване на инвестиционни проекти в изискуемите части; отстраняване за своя сметка на недостатъците на проектите, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя и/или съгласувателните ведомства - (ВиК, Електроразпределителни дружества, БТК и др.). При разработването на проекта да се заложи използването на съвременни технологични решения, инсталации и материали, за създаване на оптимални условия за експлоатация. Конкретните проектни решения да бъдат разработени в работна фаза и в достатъчна степен за цялостно изпълнение на всички СМР (строително-монтажни работи), включително подробни количествени сметки по всички специалности и количествена сметка. Проектната документация трябва да осигурява възможност за възлагане на строителство чрез процедура по Закона за обществени поръчки (ЗОП). Работният проект ще подлежи на съгласуване и одобряване и ще е основание за издаване на Разрешение за строеж, съгласно изискванията на раздел II от ЗУТ - чл.142, ал.1 до 6, чл.143, ал.1, т. 1 и т.3, ал.2, чл.144, ал.1 и чл.145, ал.1 и ал.3 от ЗУТ.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за предаване на работните инвестиционни проекти П1; тежест: 20
Показател: Срок за отстроняване на забележки/нередности П2; тежест: 20
Показател: Работна програма - Последователност и взаимообразност на предлаганите дейности П3; тежест: 20
Показател: Предлагана цена П4; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 702118 от 12.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 15 / Обособена позиция №: / Заглавие:Изготвяне на работен инвестиционен проект за обект - Ремонт на спортна зала към СОУ "Васил Левски" в гр.Опака, община Опака
V.1) Дата на сключване договора
17.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД ЕИК 201495727, ул.Любен Каравелов №31, България 9700, Шумен, Тел.: 054 800477, E-mail: zlatevd@abv.bg, Факс: 054 800477

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ-ЕООД ЕИК201495727 гр.Шумен ДАКАРХ-ЕООД ЕИК 200369280


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор