Версия за печат

00546-2016-0004

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по онкология ЕАД, ул. Пловдивско шосе N 6, За: Цв.Васева, В. Василева, С. Маринова, Р БЪлгария 1756, София, Тел.: 02 8076355; 02 8076211, E-mail: tzvaseva@sbaloncology.bg, Факс: 02 8706321

Място/места за контакт: отдел Правен и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sbaloncology.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160314sxwm733658.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на оператор за предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на СБАЛО ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 5
Място на изпълнение: Р България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Избор на оператор за предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на СБАЛО ЕАД” Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран оператор на осигуряване на далекосъобщителна фиксирана телефонна услуга с възможност за предаване на глас, факс и други данни, позволяваща реализацията на повиквания в мрежата на Възложителя, както и повиквания към други мобилни и фиксирани мрежи на територията на Република България и в чужбина, за крайните потребители на Възложителя, организирани в една корпоративна група за срок от 2 (две) години. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя, са разписани подробно в приложената техническата спецификация и в проекта на договор – неразделна част от настоящата документация за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64200000, 64211000

Описание:

Далекосъобщителни услуги
Обществени телефонни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изисквания към фиксираната телефонна услуга: Всеки участник следва да предостави услугите при следните технически изисквания: 1. Предоставяните от изпълнителя телефонни услуги трябва да отговарят на следните спецификации - телефония – 3,1 kHz, 120 ohms (ETS 300 111), телефакс група - G3, (ETS T/NA 1 (89) 49), H.320 и да са съвместими с клиентското оборудване. 2. Възможност за осъществяване на входящи и изходящи гласови телефонни, факс обаждания от и към крайни потребители на мобилни и фиксирани мрежи. 3. Възможност за осъществяване на входящи и изходящи гласови телефонни, факс обаждания от и към международни мобилни, наземни и фиксирани мрежи. 4. Безплатни обаждания към единния европейски номер за спешни повиквания – 112 и към останалите спешни номера – 150,160 и 166. 5. Изпълнителят да осигури за своя сметка изграждането на достъпа и оборудването, както и да съгласува интерфейса от мрежата си и наличното оборудване (включително телефонните централи, телефонни апарати). 6. Не се допуска изграждане на гласова свързаност с използване на Интернет среда. 7. За предоставеното комуникационно оборудване за свързване трябва да се предвидят всички необходими допълнителни материали, като: шкаф за разположение, електро захранвания, репартитор, оптични разпределители и др. 8. Да се осигури запазване на фиксираните географски номера при промяна на текущия доставчик и при промяна на адреса в рамките на едно населено място на точките на Възложителя, както и възможност за промяна на географски номер и избор на нов такъв, всички изброени за сметка на Изпълнителя. Запазване на съществуващия номерационен план на Възложителя и структурата му (автоматичен вход), като всички еднократни първоначални разходи, които биха могли да възникнат при предоставянето на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Възложителя, са изцяло за сметка на Изпълнителя и в полза на Възложителя. 9. Изпълнителят да разполага с център за денонощна техническа поддръжка и да осигурява непрекъснато обслужване в режим 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината. 10. При предоставяне на услугите, предмет на настоящата поръчка, изпълнителят следва да осигури съвместимост с оборудването на Възложителя по характеристики на интерфейс и сигнализация, които да позволяват предоставянето на фиксираната телефонна услуга. 11. Място на предоставяне на фиксираната телефонна услуга са на адрес на Възложителя – гр. София ул. „Пловдивско поле“ №6, съгласно списък – Приложение 1.

Прогнозна стойност без ДДС
32000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 320,00 (триста и двадесет)лв.; Гаранцията може да бъде под формата на: 1.парична сума, преведена по банкова сметка на „СБАЛО” ЕАД: „Централна кооперативна банка“ АД, IBAN: BG19CECB9790 10F7 2327 00, BIC: CECBBGSF; или 2. безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайната дата за подаване на офертите.При внасяне на гаранцията под формата на парична сума, преведена по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва уникалният номер на поръчката в РОП. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва:а) на отстранените участници в срок от 5 р.дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;б) на класираните на 1-во и 2-ро място участници - след скл.на договора за възлагане на обществената поръчка;в) на останалите класирани участници- в срок от 5 р.дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;г) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на вс.участници се освобождават в срок от 5 р.дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през к.средствата законно са престояли при него.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор.Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка – участникът, с когото възложителят ще сключи договор за обществена поръчка, следва да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без ДДС.Гаранцията следва да бъде със срок на валидност два месеца след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на възложителя и със срок на валидност не по-малък от 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора.Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора (парична сума) преди подписването на договора за възлагане на обществената поръчка.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Дължимите от възложителя суми по договора за обществена поръчка се изплащат в български лева по банков път, по посочена от избрания изпълнител банкова сметка. Заплащането на предоставените услуги ще се извършва от Възложителя в ежемесечно при следните условия: плащане на стойността на услугите, извършени през изтеклия календарен месец - в срок до 60 (шестдесет) календарни дни от датата на получаване в СБАЛО ЕАД на издадената месечна фактура от страна на изпълнителя и подробна месечна справка за вида и стойността на предоставените услуги. Във фактурата следва да е посочен № на договора по настоящата поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител, е обединение, което не е юридическо лице. При участници обединения следва да се приложи заверено копие на договора за обединение. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен член на обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертите. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в настоящата обществена поръчка. Свързани лица и свързани предприятия по смисъла на § 1, т.23а и т.24 от ЗОП са: 23а. "Свързани лица" са:а) роднини по права линия без ограничение;б) роднини по съребрена линия до четвърта степен включително;в) роднини по сватовство - до втора степен включително;г) съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; д) съдружници;е) лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; ж) дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството.Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. 24. "Свързано предприятие" е предприятие: а) което съставя консолидиран финансов отчет с възложител, или б) върху което възложителят може да упражнява пряко или непряко доминиращо влияние, или в) което може да упражнява доминиращо влияние върху възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП, или г) което заедно с възложител по чл. 7 от ЗОП е обект на доминиращото влияние на друго предприятие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: При наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2а (с изкл. на предл. второ), 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: неприложимо
Минимални изисквания: неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП за изпълнената услуга – попълва се Образец № 8; 2. Копие от валидно Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, включително географски номера на територията на град София, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна съобщителна мрежа и предоставяне на фиксирани телефонни услуги, издадено съгласно ЗЕС от КРС, заверено с гриф „вярно с оригинала”
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко 3 (три) услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. Забележка: Под “сходен или еднакъв с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира: предоставяне на фиксирани телефонни услуги; 2. Участникът трябва да притежава валидно Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, включително географски номера на територията на град София, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна съобщителна мрежа и предоставяне на фиксирани телефонни услуги, издадено съгласно ЗЕС от КРС.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Цена на фиксирана телефонна услуга; тежест: 75
Показател: Предложени безплатни минути; тежест: 25

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.04.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.04.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. Пловдивско шосе N 6, Административна сграда на СБАЛО ЕАД, етаж 6, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата поръчка се обявява по реда на чл. 14, ал. 3 ЗОП - опростени правила. Настоящата документация ще бъде публикувана в "Профил на купувача" най-късно в първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в АОП. Срокът за получаване на оферти е 28 дни. Срокът по чл. 64, ал. 1 ЗОП (40 дни) е намален допълнително със 7 дни, тъй като настоящото обявление се изпраща по електронен път, както и с още 5 дни- възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата от датата на публикуване на обявлението в електронен вид и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който документацията може да бъде намерена - чл. 64, ал. 3 ЗОП.РАЗЯСНЕНИЯ: До 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, заинтересованите лица могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие, съгласно чл. 29, ал. 1, предложение последно от ЗОП, на адреса, посочен в обявлението. В 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането Възложителят публикува разясненията в профила на купувача. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предостави на други лица.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ