Версия за печат

00074-2016-0002

BG-град Белослав: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Белфери ЕООД, ул.Цар Симеон Велики №23, За: Иван Михайлов Томов -Управител Юлияна Рачева -юрисконсулт, РБългария 9178, град Белослав, Тел.: 0896 820174, E-mail: belferi@abv.bg, Факс: 05112 4070

Място/места за контакт: Управител

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: belferi.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.belferi.com/archives/549.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Класов ремонт на моторен ферибот "Белослав""

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: В док на корабостроителен и/или кораборемонтен завод
Код NUTS: BG33
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Класов ремонт на моторен ферибот "Белослав"". Моторен ферибот „Белослав” е основно плаватено средство за обслужване на потока от пешеходци и пътни превозни средства между двата бряга на плавателен Канал №2 при гр.Белослав. За осигуряване нормална експлоатация на плавателното средство и пълноценно функциониране на фериботната връзка е необходимо да се извърши класов ремонт съобразно изискванията на класификационната организация Български корабен регистър и Изпълнителна Агенция ИА –„Морска администрация”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50241200

Описание:

Услуги по ремонт на фериботи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Ремонтна ведомост за класов ремонт : 1.Сервизни работи .Приемане на м/ф "Белослав" в корабостроителен и /или кораборемонтен завод . 2.Докуване .Боядисване на корпуса, кингстони , товарни марки.Поставяне цинкови протектори . 3.Машинно отделение .Почистване сантини .Проверка измервателни прибори .Почистване на водно охлаждаща магистрала. 4.Демонтаж /монтаж , замерване хлабини , проверка на лагери , подмяна на О- пръстени на торпедо "Шотел" управление.Почистване и лакиране гребни винтове . 5.Главна палуба .Боядисване на главна палуба и бордовете над водолинията .Подмяна рифелна ламарина , бластиране и боядисване фондаментите на главна палуба. До 15% (петнадесет ) процента непредвидени разходи без ДДС от прогнозната стойност -13 500(тринадесет хиляди и петстотин ) лева ,след изваждане ферибота на док и неговото оглеждане .Невписани в ремонтната ведомост ремонтни дейности изискани след щателна проверка от Български корабен регистър и Изпълнителна агенция Морка администрация.

Прогнозна стойност без ДДС
103500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.09.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Не се изискват.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на Изпълнителя 100% (сто процента) от договорената сума за предвидените ремонтни дейности и непредвидени разходи (до 15 % от прогназната стойност) с ДДС в срок до 30(тридесет ) дни след подписване на акта за край на ремонта и издаване на ведомост фактура .

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице .Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице , към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа , с който е създадено обединението .С този документ следва по безусловен начин да се удостовери , че участниците в обединението поемат солидарна отговорност , за участието си в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът, за когото е налице , което и да е от следните обстоятелства се отстранява от участие в процедурата : 1.Офертата не е изготвена на български език . 2.Не е предствен някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП. 3.Налице са обстоятелствата по чл.47,ал.1, и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП. 4.Представената оферта не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя и /или не отговаря на изискванията по чл.57, ал.2 от ЗОП. 5.Участникът не отговаря на изискванията от раздел ІV., т.1 от указанията за участие . 5.1.Не е представен оригинал или нотариално заверен документ за създаване на обединение /сдружение , когато се участва в процедурата под такава форма . 6.Ако по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП се установи , че е : -представена невярна информация за доказване на съответствието между офертата и обявените от Възложителя критерии за подбор и /или -не е представен някой от изиксваните от Възложителя документи и /или -има непопълнени данни и/или -има данни , в противоречие с официален документ , в исканите справки и приложения 7.Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение , което продлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същият показател за оценка , освен ако участникът не докаже , че предложението (предлагана цена )е формирана обективно . Както и следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП , а именно : 1. В открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. Лишен от правото да упражнява определена професия (ремонт на кораби) или дейност (кораборемонт), съглано законодателството на държавата , в която е извършено нарушението; 3. Виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. Осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 5.Който е осъден с влязла в сила присъда , освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс свързано със здравословните и безопасни условия на труд или по чл.172 от НК против трудовите права на работниците ;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 съдържа: 1.Списък на документите -Образец №1 съдържащи се в офертата , подписан от участника . 2.Представяне на участник - Образец №3. 3.Декларация за регистрация по Закона за търговският регистър -Образец №2. 4.При участници обединения - документ подписан от лицата в обединението , в който задължително се посочва предстваляващият . 5.Декларация за запознаване с обекта на поръчката - Образец №6. 6.Информация за подизпълнителите , ако се предвижда такава , която съдържа : 6.1.Списък на подизпълнителите , които ще участват при изпълнението на поръчката , както и вида на работите , които ще извършват , и дела на тяхното участие .Този списък се включва в попълнения образец №13. 6.2.Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката -Образец №9. 7.Нотариално заверено пълномощно на лицето , което представлява участника в процедурата . 8. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП- Образец №12 9. Декларация за солидарна отговорност – Образец № 10 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец №7 11. Документи – доказателства за техническите възможности и /или квалификация по чл. 51,ал.1,т.1 от ЗОП . 11.1.Списък на услугите , сходен с предмета на обществената поръчка (корабостроене, кораборемонт и /или преустройство на кораби )изпълнен през последните три години, считано от датата , определена като краен срок за представяне на оферти или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си -Образец №5. 11.2.Декларация от участника че има на разположение собствен или нает плаващ док . 11.3.Сертификат за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 с обхват на сертификация (Корабостроене, кораборемонт и/или преустройство на кораби) или еквивалентен , както , издаден от независими лица , които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна Агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на европейската организация за акредитация ( European Cooperation for Accreditation) , за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а , ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 11.4.Свидетелство от БКР или еквивалент на квалификационната организация за изпълнение на кораборемонт. 12.Декларация по чл.3 ,т.8 и ал.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата , регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици-Образец №14 13.Декларация по чл.56 , ал.1 , т. 11 от ЗОП - Образец №15 14.Декларация по чл.6 , ал.2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари -Образец №16 15.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката следва да бъде изготвено по Образец №4 при съблюдаване изискванията на техническата спецификация, ремонтна ведомост , изисквания към офертата и условията за изпълнение на поръчката . Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” съдържа: 1. Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката-Образец №8 и попълнена Ремонтна ведомост -Приложение №1, неразделна част от ценова оферта.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и /или квалификацията си , участниците представят следните документи : 1.Списъкът на услугите, сходен с предмета на обществената поръчка (корабостроене, кораборемонт и /или преустройство на кораби ) сходен с предмета на обществената поръчка , изпълнен през последните три години , считано от датата , определена като краен срок за представяне на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си . 2.Документ за собственост или за наем на плаващ док. 3.Сертификат за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 с обхват на сертификация (Корабостроене, кораборемонт и/или преустройство на кораби) или еквивалентен , както , издаден от независими лица , които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна Агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на европейската организация за акредитация ( European Cooperation for Accreditation) , за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а , ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. В случай, че участникът е обединение , което не е юридическо лице изискванията по горе трябва да бъдат изпълнени от обединението или от участник в него. 4.Свидетелство от БКР или еквивалент на квалификационната организация за изпълнение на кораборемонт.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и /или квалификация: 1.Общо за последните три години , считано от датата определена като краен срок за представяне на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си , да е изпълнил успешно услуги , сходни с предмета на обществената поръчка (корабостроене ,кораборемонт и/или преустройство на кораби ). 2.Да имат документ за собственост или за наем на плаващ док. 3.Да имат внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 с обхват на сертификация (Корабостроене, кораборемонт и/или преустройство на кораби) или еквивалентен , както , издаден от независими лица , които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна Агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на европейската организация за акредитация ( European Cooperation for Accreditation) , за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а , ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. В случай, че участникът е обединение , което не е юридическо лице изискванията по горе трябва да бъдат изпълнени от обединението или от участник в него. 4.Да притежават свидетелство от БКР или еквивалент на квалификационната организация за изпълнение на кораборемонт.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най- ниска предложена цена за ремонта; тежест: 55
Показател: Най- къс срок за ремонта ; тежест: 25
Показател: Най- дълъг гаранционен срок след ремонта ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.04.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.04.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

В офиса на БелфериЕООД , гр.Белослав , ул.Гебедже №8

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители , както и представители на средствата за масово осведомяане и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата , в която се извършва отварянето .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят се възползва от правото си да ползва сроковете по чл.64, ал.3 от ЗОП , като представя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следният интернет адрес :www.belferi.com-Профил на купувача . Допълнителни разяснения по документацията за участие (съгласно чл.29,ал.1 от ЗОП ) може да се изискват на следния e-mail адрес - belferi@abv.bg до 13.04.2016г. на вниманието на Г-н Иван Томов -Управител на "Белфери"ЕООД или Юлияна Рачева - юрисконсулт в "Белфери"ЕООД

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане а обществена поръчка . Решенията се обжалват пред комисия за защита на кокуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за дискриминационни изисквания в обявлението ,документацията или във всеки друг документ , свързан с процедурата .Жалбата може да се подава в десет дневен срок от: 1.Публикуването на Решение и Обявление в регистър на Оществените поръчки , а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията , когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата ; 2.Получаване на решение за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата ; 3.Публикуването на Обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на Обществените поръчки или в "официален" вестник на Европейския съюз - срещу Решението за избор на изпълнител .Жалба може да се подава от всяко от лицата, посочени в чл.120, ал.4 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ