00265-2016-0040
Технически редакции | ||
17.03.2016 09:42 ч. : | 17/03/2016 08:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.03.2016 09:42 ч. : | 17/03/2016 08:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Раднево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: Илиян Николов – ръководител звено „Автотранспорт”; Въпроси по процедурата: Красимира Георгиева - експерт търговия, отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3014/; 00359 41783305/3626/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: отдел Административен, звено Автотранспорт; отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: http://www.marica-iztok.com/.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
НЕ
Ремонт и техническа поддръжка на товарни и специални автомобили, собственост на „Мини Марица-изток“ ЕАД, град Раднево.
Ремонт и техническа поддръжка на товарни и специални автомобили, собственост на „Мини Марица-изток“ ЕАД, град Раднево, съгласно техническа спецификация на възложителя в документацията за участие. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.
50114000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количество: 49 броя автомобили, съгласно техническата спецификация на поръчката Обем: 120 000,00 лева без ДДС /максимална стойност на договора/. Възложителя не е длъжен да заяви цялото количество по предмета на поръчката, не е длъжен да възложи цялата предвидена стойност по договора и не носи отговорност за това.
НЕ
НЕ
24
Гаранцията за участие е 1 000,00 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на конкретната услуга, удостоверено с фактура-оригинал, заявка за ремонт, сервизна поръчка и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършената дейност със съответните нормовремена за извършените ремонтни операции и опис на вложените резервни части, принадлежности и/или консумативи (ако са вложени). Протокола се съставя при приемане на автомобила от ремонт. Срокът на плащане по всяка конкретна услуга започва да тече от датата на последно представения документ ( фактура или приемо-предавателен протокол) по същата услуга. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.
НЕ
Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващия обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива; документи за всеки от декларираните подизпълнители или декларация за липса на подизпълнители. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
Не се изискват.
1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата участниците да са изпълнили минимум 1 (един) ремонт и/или техническо обслужване на автомобили (без значение на марката автомобил) – доказва се по реда на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП, със списък на ремонтите и/или техническо обслужване на автомобили, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата - по образец на възложителя, заедно с доказателства за извършената услуга (съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП). Посочените в списъка обстоятелства следва да бъдат доказани с удостоверение за извършена услуга, издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата. Посочената информация се представя само за описаните в списъка изпълнени услуги. Представените удостоверения или посочения публичен регистър трябва да съдържат следната информация: предмет (кратко описание) на услугата, срок на изпълнение (крайна дата на изпълнение на услугата) и получателя. 2. Участниците да разполагат с автомобил за транспортиране на аварирали автомобили и/или възли (например: двигател, скоростна кутия, мост). 3. Участниците да разполагат с материална база (автосервиз) оборудвана с: - минимум 2 канала; - стенд за регулиране на преден мост; - монтьорско хале, - помещение с машини за демонтаж, монтаж и баланс на гуми; - помещение за тенекеджийски и бояджийски услуги; Посочените изисквания към участниците по точки 2 и 3 се доказват с декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката, с посочване на местонахождението на автосервиза – по образец на Възложителя, посочен в документацията за участие. В декларацията участниците трябва да посочат и точен и пълен адрес на местонахождението на материалната база (автосервиз), включително тел., факс и лице за контакти. В Предложение за изпълнение на поръчката (Плик №2) участниците трябва да посочат разстоянието от материалната си база (автосервиза) до управлението на „Мини Марица-изток“ ЕАД ( гр. Раднево, ул. Георги Димитров 13) в км. Разстоянието се определя по най-краткия автомобилен маршрут от управлението на Възложителя до сервиза на Изпълнителя по показания на километража на автомобила или друго техническо средство за измерване на разстояния. Също така може да се използва и наличния в Интернет картов софтуер за определяне на разстояния.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
реф.№163/2015 г.
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
НЕ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
17.03.2016 г.