Версия за печат

00115-2016-0006

BG-Русе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Василена Николова - инспектор отдел Екология; тел. 082 881 792, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881792, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, 7000, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Център за административно и информационно обслужване, гише Обществени поръчки

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Дейности във връзка с подготовка на проектно предложение за финансиране изграждането на компостираща инсталация по Процедура за подбор на проекти BG16M10P002-2.001 по ОП „Околна среда 2014-2020“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Русе
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Дейности във връзка с подготовка на проектно предложение за финансиране изграждането на компостираща инсталация по Процедура за подбор на проекти BG16M10P002-2.001 по ОП „Околна среда 2014-2020“ Настоящата поръчка включва следните дейности, които следва да бъдат извършени преди кандидатстването за финансиране по ОП „Околна среда 2014-2020г“: Дейност 1 Подготовка на Прединвестиционно проучване (ПИП);Дейност 2 Изготвяне на идеен инвестиционен проект, включително индикативен опис на съоръженията, геодезия, геология и хидрогеология.; Дейност 3 Финансов и/или икономически анализ на избраното решение/я; Дейност 4 Правен анализ за съответствие на мерките от плана за действие с правилата за държавни помощи; Дейност 5 Подготовка на тръжни документации Пълно и детайлно описание на предмета на поръчката е включено в Документацията за участие, публикувана в Профила на купувача.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71335000, 79311000, 72316000, 79996100

Описание:

Технически проучвания
Услуги, свързани с проучвания
Услуги по анализ на данни
Управление на документация

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е изчислен на база прогнозен бюджет на проекта при спазване ограниченията за размер на допустимите разходи по ОП „Околна среда 2014-2020г.“ и не може да надвишава 325 000.00 лв. /триста двадесет и пет хиляди лева/ без включен ДДС. Максималната прогнозна стойност на поръчката е 325 000 лв. / триста двадесет и пет хиляди лева/ без ДДС. NB! Участници, които са предложили стойности, които надвишават максималната прогнозна стойност ще бъдат отстранени от процедурата. Пълно описание на предмета на поръчката е публикувано в Документацията за участие, достъпна в Профила на купувача.

Стойност, без да се включва ДДС
325000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.07.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 3 250.00 лв. /три хиляди двеста и петдесет лева/. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя (Приложение № 14) или по образец на банката - издател, в който следва да са спазени условията на възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и изрично да е посочена настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00, BIC – IORTBGSF в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 15. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61, ал. 1 или да я усвои съгласно чл. 61, ал. 2 ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 ЗОП.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка представя банковата гаранция (Приложение № 15 или по образец на банката) или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Срок на валидност на гаранцията за изпълнение - 20 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с приемането на крайните продукти от възложителя с подписването на констативния протокол.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането се извършва въз основа на предоставени фактури от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както и след изпълнение на условията за приемане на работата по съответните изпълнени дейности от договора (последното условие не е приложимо към авансовото плащане). Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума се заплаща по банков път както следва: - в срок от 10 календарни дни, считано от подписването на настоящия договор и от двете страни и представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура за авансовото плащане, което е в размер на: 10 % от възнаграждението по договора; - в срок от 20 календарни дни, считано от подписването на окончателен протокол, подписан и от двете страни след приемането на работата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ без забележки и предоставянето на фактура за междинно плащане от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, което е в размер на до 10% от възнаграждението за тези дейности и - в срок от 10 календарни дни, считано от подписването на договора за финансиране изграждането на компостираща инсталация по Процедура за подбор на проекти BG16M10P002-2.001 по ОП „Околна среда 2014-2020“ и предоставянето на фактура за окончателното плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ балансово плащане за дължимия остатък от възнаграждението по договора. Окончателното плащане не се дължи в случай на неодобрение на проектното предложение за финансиране изграждането на компостираща инсталация по Процедура за подбор на проекти BG16M10P002-2.001 по ОП „Околна среда 2014-2020“

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

• ПЛИК 1 – „Документи за подбор”, в който се поставят документи и информация по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 5, 8, 11 – 14 от Закона за обществените поръчки и документите, доказващи техническите и квалификационни изисквания съгласно настоящото обявление и документация за участие; • ПЛИК 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката и Декларация по чл. 33 вслуичай, че техническото предложение съдържа конфиденциална информация; • ПЛИК 3 – „Предлагана цена”, в който се поставя ценовото предложение за изпълнение на поръчката.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Неприложимо.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Неприложимо.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) Участниците трябва да имат опит в минимум 1 (една) предоставена услуга през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, която е с предмет еднакъв или сходен на настоящата поръчка в частта: Изготвяне на прединвестиционно проучване за инсталация и/или съоръжение за третиране на битови отпадъци и/или инвестиционно проектиране на инсталация и/или съоръжение за третиране на зелени или растителни отпадъци или компостиране 2) Участниците трябва да имат опит в минимум 1 (една) предоставена услуга през последните 3 (три) години до подаване на офертата с предмет еднакъв или сходен на настоящата поръчка за частта: разработване на анализ разходи и ползи. 3) Участниците трябва да имат опит в минимум 1 (една) предоставена услуга през последните 3 (три) години до подаване на офертата с предмет еднакъв или сходен на настоящата поръчка в частта: подготовка на документация на обществени поръчки; 4) Участниците трябва да имат опит в минимум 1 (една) предоставена услуга през последните 3 (три) години до подаване на офертата с предмет еднакъв или сходен на настоящата поръчка в частта: анализ на законодателството в областта на държавните помощи и/или подготовка на договор за обществена услуга от общ интерес. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: Участникът следва да осигури минимум следните експерти (едно лице не може да заема повече от една позиция): - Ръководител екип: Висше образование, образователно-квалификационна степен „Магистър“ в професионално направление от областта на Социални, стопански и правни науки или еквивалентно образование, придобито зад граница в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления; Опит като ръководител на един проект; Експерт „Управление на отпадъците“ Висше образование, образователно-квалификационна степен „Магистър“ в професионално направление Науки за земята от областта на Природни науки или еквивалентно образование, придобито зад граница в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления; Опит в подготовка и/или оценка и/или изпълнение на проекти, разработване на програми и/или планове и/или изготвяне на прединвестиционни проучвания. Експерт „Финансист“: Висше образование с образователно-квалификационна степен „Магистър“ в професионално направление Администрация и управление или Икономика от областта на социални, стопански и правни науки или еквивалентно образование, придобито зад граница в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления; Опит в подготовка на поне един анализ „разходи – ползи“ на инвестиционни проекти; Експерт „Държавни помощи“ Висше образование с образователно-квалификационна степен „Магистър“ в професионално направление Администрация и управление или Икономика или Право от областта на социални, стопански и правни науки или еквивалентно образование, придобито зад граница в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления; Опит в поне една услуга по подготовка на поне един анализ на законодателството в областта на държавните помощи; Експерт „Обществени поръчки“ Висше образование с образователно-квалификационна степен „Магистър“ в професионално направление Право от областта на социални, стопански и правни науки или еквивалентно образование, придобито зад граница в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления; Опит в поне една услуга по подготовка на документации за обществени поръчки;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническо предложение; тежест: 50
Показател: предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
26.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.04.2016 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе,гр. Русе, пл. Свобода 6, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Подробна информация относно настоящата обществена поръчка, както и образци на документи се съдържа в Документацията за участие, публикувана в Профила на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.03.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ