Версия за печат

02030-2015-0017

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА, бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21, За: Васил Василев, БЪЛГАРИЯ 1309, София, Тел.: 02 8139257; 02 8139186; 02 8139122; 02 8139106, E-mail: lop@gdin.bg, Факс: 02 8139257

Място/места за контакт: стаи № 53, № 58, № 54 и № 40

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.gdin.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.profile.gdin.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: изпълнение на наказаниятаДруго (моля пояснете): изпълнение на наказанията

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно обслужване и периодична актуализация на счетоводна програма "Бизнес процесор - WEB версия счетоводство" за нуждите на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" и териториалните й служби

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" и териториалните й служби
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извършва абонаментно обслужване и периодична актуализация на Счетоводна програма „Бизнес процесор - WEB версия счетоводство за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” и териториалните й служби, съгласно Технически спецификации на Възложителя – Приложения № 1 и Техническата оферта на Изпълнителя – Приложения № 2 към настоящия договор. Абонаментното обслужване включва:1.Приемане и регистриране на съобщение за повреда;2. Определяне на приоритет за съответната заявка, в случай че са постъпили едновременно няколко заявки;3. Консултации по телефона;4. Посещение на място;5.Обучение на потребители/служители/ от ГДИН и териториалните служби;6.При въвеждане на нови функционалности на програмата - провеждане на семинар-обучение на потребители /служители/ от ГДИН и териториалните служби.Дейността по абонаментна поддръжка включва:1.Поддържане на счетоводния продукт в ГДИН и териториалните й служби;2.Анализиране на възникнали аварийни ситуации и даване на препоръки за действие;3.Проверка и поддържане на логическата комплектност на базите на продукта;4.Проверка и профилактика на текущото състояние на продуктите, отстраняване на проблеми, нарушаващи нормалното им функциониране.5.Пренастройка на инсталацията с: дефиниране на нови сметки, предефиниране на съществуващи сметки, предефиниране на номенклатури. Настоящият договор влиза в сила от датата на подписването му и се сключва за срок от 1 (една) година. Общата ориентировъчна стойност на абонаментно обслужване и периодична актуализация на счетоводна програма „Бизнес процесор – WEB версия счетоводство” за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” и териториалните й служби, за срок от 1 година е в размер на: 90 744,00 (деветдесет хиляди седемстотин четиридесет и четири) лева без ДДС или 108 892,80 (сто и осем хиляди осемстотин деветдесети и два лева и 80 стотинки) лева с вкл. ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72267000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на софтуер


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
95281.2 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 11347 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно обслужване и периодична актуализация на счетоводна програма "Бизнес процесор - WEB версия счетоводство" за нуждите на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" и териториалните й служби
V.1) Дата на сключване договора
04.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДИУЕЪР ЕООД, ул.Панайот Волов № 11, България 1527, София, Тел.: 02 9461540, E-mail: dware@dware.bg, Факс: 02 9461644

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 95281.2 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"ДИУЕЪР" ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Възложителят по тази процедура - Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" (ГДИН), е второстепенен разпоредител с бюджетни кредити към министъра на правосъдието. В ГДИН и териториалните й служби, както и в Министерство на правосъдието - първоспепенният разпоредител на бюджетните средства за ГДИН, е внедрен и се използва счетоводен програмен продукт с търговско наименование "Бизнес процесор - WEB версия счетоводство", който отговаря на Конто 66 - най-новата версия на програмен продукт (ПП) КОНТО. Авторът на ПП КОНТО, който е и едноличен собственик и управител на "ДИУЕЪР" ЕООД, е предоставил на същата фирма изключителни права за внедряване и поддържане на посочения счетоводен софтуер съгласно договор от 01.06.2010 г., валиден до 31.12.2015 г. Представен е и договор от 14.01.2015 г. в сила от 01.01.2016 г. между Дамян Иванов и "Диуеър" ЕООД, съгласно който правото за внедряване и поддържане на ПП Конто от "Диуеър" ЕООД е със срок до 31.12.2021 г. "ДИУЕЪР" ЕООД притежава авторските права върху програмния продукт, правата да използва програмния продукт, да разрешава използването му от други лица, да го доразвива функционално и модулно, и е единственото дружество, което има право да поддържа и обновява програмния продукт. Фирмата не е предоставила на други лица правата за програмен сервиз и анктуализиране на информационната система за счетоводно обслужване. Предвид гореизложеното възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски и/или изключителни права.