Версия за печат

00833-2016-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121513231

Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф № 12, За: Красимира Василева, България 1000, София, Тел.: 02 9304985, E-mail: kr.vasileva@vss.justice.bg, Факс: 02 9304946; 02 9807632

Място/места за контакт: ул. Екзарх Йосиф № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vss.justice.bg..

Адрес на профила на купувача: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160224tVgS2485278.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка, внедряване и поддръжка на административна информационна система за управление на документооборота във ВСС

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Република България, гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка, внедряване и поддръжка на нова административна информационна система за управление на документооборота (АИСУД) във ВСС с подробно описани технически изисквания в Техническите спецификации

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48311000

Описание:

Софтуерни пакети за управление на документи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В предмета на настоящата обещствена поръчка се включва доставка, внедряване, поддръжка и обновяване на 1 бр. нова административна информационна система за управление на документооборота (АИСУД) във ВСС, чиито технически изисквания са описани в Техническите спецификации.

Стойност, без да се включва ДДС
80000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие:Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 800,00 лв.Гаранцията трябва да бъде представена по избор на участника в една от следните форми: -под формата на парична сума,платима по банковата сметка на ВСС:БНБ-ЦУ;IBAN:BG60BNBG96613300173801;BIC:BNBGBGSD.Документът за внесена гаранция под формата на парична сума се представя като копие,съгл. чл.56,ал.1,т.3 от ЗОП, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка. -под формата на банкова гаранция-оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на ВСС, която е неотменима и безусловна и валидна най-малко 30 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от Възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на договора:Участникът,определен за изпълнител на обществената поръчка,е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията трябва да бъде представена по избор на участника в една от следните форми: -под формата на парична сума,платима по следната банкова сметка на ВСС:БНБ-ЦУ;IBAN:BG60BNBG96613300173801;BIC: BNBGBGSD.Документът за внесена гаранция под формата на парична сума се представя в копие,като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка. -под формата на банкова гаранция-оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора,издадена в полза на ВСС.В случай,че определеният за изпълнител участник,представи банкова гаранция,същата следва да бъде безусловна,неотменима и платима при първо писмено поискване,в което Възложителят заяви,че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка или че е развалил договора поради виновно неизпълнение на Изпълнителя.Банковата гаранцията следва да:е валидна за срок от минимум 30 календарни дни след изтичане на срока за изпълнение–за размер, равняващ се на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС;е валидна за срок от минимум 30 календарни дни след изтичане на срока за гаранционна поддръжка и обновяване–за размер,равняващ се на 2% от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС.Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията, посочени в проекта на договор.Възложителят предвижда частично освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка съгласно проекта на договор.След приемане на изпълнението без забележки с подписване на приемо-предавателен протокол, Възложителят освобождава част от гаранцията за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Възложителят задържа частта от гаранцията в размер на 2% от стойността на договора без ДДС за обезпечаване на задължението за гаранционна поддръжка и обновяване.При представяне на гаранциите за участие/изпълнение с документи за внесени гаранции под формата на парични суми или под формата на банкови гаранции, в тях изрично се посочва предметът на обществената поръчка. 3. Общи изисквания: Когато участникът/изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице,в съответствие с чл.60,ал.3 от ЗОП,всеки от съдружниците в него може да е вносител/наредител по гаранцията за участие и/или гаранцията за изпълнение.Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на съответната гаранция така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие.Гаранциите се освобождават без Възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по настоящата обществена поръчка ще се извършват по банков път в срок до 15 (петнадесет) календарни дни след представяне на надлежно оформена оригинална фактура и приемане на изпълнението по сключения договор с подписване на приемо-предавателен протокол, подписан от представители на Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че за Изпълнител на обществената поръчка е определен участник, който е неперсонифицирано обединение, Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице. Когато определеният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като Изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, съобразно изискванията на чл. 49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, както и участник, за който са налице следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: - който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; - който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; - който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; - който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата на основание чл. 55 от ЗОП, според който не може да участва със самостоятелна оферта в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: -е декларирал съгласие да участва и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник; -участва в обединение, създадено за участие в/изпълнение на настоящата обществена поръчка; -е обединение и в неговия състав е включено физическо и/или юридическо лице, което участва и в друго обединение за участие в/изпълнение на същата обществена поръчка; -е свързано лице/предприятие с друг участник в настоящата процедура. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки участник, който не отговаря на нормативно установените изисквания в ЗОП и на общите и специални изисквания в документацията за участие, както и ако не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие и/или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата и участници: -за които е налице забраната по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; -които попадат в обхвата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛДС); -които не идентифицират физическите лица, които са действителни собственици на юридическо лице съгласно чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари (ЗМИП).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В съответствие с чл. 56, ал. 1 от ЗОП участниците трябва да подадат оферта, която да съдържа: 1.) Документи за подбор (Плик №1): 1.1.) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, по образец - Приложение № 1 от документацията за участие; 1.2.) Представяне на участника по образец - Приложение № 2 от документацията за участие, което съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП включва: -посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; -декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника, за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3, т. 4, ал. 2, т. 1, част от т. 2а, т. 4, т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, по образец - Приложение № 3 от документацията за участие; 1.3) При участници обединения към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 1.4.) Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 1.5.) За доказване на техническите си възможности и/или квалификация участникът следва да представи Списък на доставките по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите по образец-Приложение № 4 от документацията за участие, заедно с доказателства за извършените доставки. Доказателствата за извършените доставки, включени в списъка, се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 1.6.) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец-Приложение № 5 от документацията за участие; 1.7.) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец-Приложение № 6 от документацията за участие, в случай че участникът предвижда подизпълнител/и; 1.8.) Декларация за приемане на условията в проекта на договор по образец-Приложение № 7 от документацията за участие; 1.9.) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим по образец-Приложение № 8 от документация за участие; 1.10.) Декларация по чл.6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари по образец-Приложение № 9 от документацията за участие; 1.11.) Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с Възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде нотариално заверено и подписано от лицето, което представлява участника по закон; 2.) Предложение за изпълнение на поръчката (Плик № 2): Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, което следва да бъде изготвено съгласно образеца в Приложение № 10 от документацията за участие. В случай, че е приложимо, към него се представя и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, съгласно образец-Приложение № 11 от документацията за участие; 3.) Предлагана цена (Плик № 3): Ценово предложение - трябва да съдържа попълнено, подписано и подпечатано ценово предложение по приложения към документацията за участие образец-Приложение № 12.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък на доставките по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на датите и получателите, съгласно образец - Приложение № 4 от документацията за участие, заедно с доказателства за извършените доставки. Доказателствата за извършените доставки, включени в списъка, се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. *Под доставка с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, следва да се разбира доставка/внедряване и поддръжка на информационна система.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2016/S 024 - 037960 от 04.02.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.04.2016 г.  Час: 10:30
Място

В сградата на ВСС, гр. София, ул. „Екзарх Йосиф" № 12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Лицата следва да представят лична карта, а упълномощените представители - и пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. В съответствие с изискването на чл. 58а, ал. 2 от ЗОП, обменът на информация ще се извършва по пощата и/или по факс и/или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства. 2. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП Възложителят намалява сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка, се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адрес на ВСС, посочен в т. I.1 от настоящото обявлението за обществена поръчка. В случаите по чл.28, ал.7 от ЗОП Възложителят не поставя изискване за заплащане на документацията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. На обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията подлежат и действията или бездействията на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф № 12, България 1000, София, Тел.: 02 9304985, Факс: 02 9304946; 02 9807632

Интернет адрес/и:

URL: http://www.vss.justice.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.03.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ