Версия за печат

01019-2016-0003

BG-Неделино: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Неделино, ул. Александър Стамболийски №104, За: Боян Радоев Кехайов - Кмет на Община Неделино, Република България 4990, Неделино, Тел.: 0892 278476, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850

Място/места за контакт: Община Неделино

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nedelino.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nedelino.bg/2014-10-31-08-42-27.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска Администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ НА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА НЕДЕЛИНО

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Неделино
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ НА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА НЕДЕЛИНО Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката, са: 1. Изработване на проект на Общ устройствен план на Община Неделино във фаза Предварителен проект; 2. Изработване на проект на Общ устройствен план на Община Неделино във фаза Окончателен проект. 3. Изработване на екологична оценка и оценка за съвместимост на Общия устройствен план.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71240000, 71410000

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на поръчката с предмет ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ НА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА НЕДЕЛИНО е определена в български лева без данък върху добавената стойност (ДДС) и е до 121 253 лв. ( сто двадесет и една хиляди двеста петдесет и три лева) без вкл. ДДС. В стойността на поръчката се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на дейностите в описания вид и обхват. Забележка: Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет включително и за отделните дейности

Прогнозна стойност без ДДС
121253 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на Община Неделино;б) банкова гаранция в полза на Община Неделино.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде парична сума същата следва да бъде внесена по следната банкова сметка на Община Неделино в Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат - Относно изискването за подпечатване следва да се има предвид, че касае само лицата, които по закон трябва да притежават печат.В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Размерът на гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка, определен в абсолютна сума е в размер на 1 212,00 лв. (хиляда двеста и дванадесет лева).При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция за участие. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника, и че е за настоящата обществена поръчка.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % (един процента) от стойността на договора за обществената поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната банкова сметка на Община Неделино в Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF;Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печа.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схема на плащане Първо междинно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от цената на договора в срок от 10 (десет) дни след подписването на приемо - предавателния протокол за Проекта на Общия устройствен план на Община Неделино във фаза Предварителен проект, представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на надлежно оформена фактура. От междинното плащане могат да се приспадат суми за начислени неустойки, в случай че има такива; Второ междинно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от цената на договора в срок от 10 (десет) дни след подписването на приемо - предавателния протокол за Проекта на Общия устройствен план на Община Неделино във фаза Окончателен проект и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на надлежно оформена фактура. От междинното плащане могат да се приспадат суми за начислени неустойки, в случай че има такива; Окончателно плащане в размер на остатъка до пълния размер на общата договорена цена за изпълнение на обществената поръчка, намален с размера на авансовото и междинните плащания - в срок до 10 (десет) дни след подписване на констативен протокол и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на надлежно оформена фактура. От окончателното плащане се приспадат суми за начислени неустойки, в случай че има такива.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 С НАДПИС „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“ 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в Офертата, подписан от Участника (Образец № 1).2.Оферта (Образец № 2).3.Представяне на Участника, което включва:3.1.Информация по чл. 56, ал. 1, т.1, б. а) от Закона за обществените поръчки (Образец № 3) с приложени оригинали или заверени копия от съответните документи, доказващи посочената информация.3.2.Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки (Образец № 4).4.Заверено копие на договора за създаване на Обединение, когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице.5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо Офертата (оригинал) – когато Офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия Участника, съгласно актуалната му търговска регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.6.Декларация по чл. 8, ал. 8, т. 2 от Закона за обществените поръчки (Образец № 5).7.Декларация по чл. 55, ал. 7 от Закона за обществените поръчки (Образец № 6).8.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция за участие под формата на парична сума.9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки (Образец № 11).10.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 12) - ако Участникът е посочил в своята Оферта Подизпълнители.11.Приложения към Декларацията за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 12) - ако Участникът е посочил в своята Оферта Подизпълнители.12.Декларация по чл. 56, ал. 1, т.12 от Закона за обществените поръчки (Образец № 13).СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” - Техническото предложение, изготвено по Образец № 14 от настоящата документация, при съблюдаване на, техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, включващо.Ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП.СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3: „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”.Ценовата оферта се подготвя от участника на хартиен носител по Образец № 15 от настоящата документация. Извън плик № 3 с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на Участниците.
Минимални изисквания: Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на Участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на Офертата съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (Образец № 7). Под "услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществената поръчка" следва да се разбира изработване на устройствена схема и/или общ устройствен план и/или подробен устройствен план с обхват минимум 1 квартал и/или задание за изработване на общ устройствен план. 2.Доказателства за извършените услуги, включени в Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на Офертата съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (Образец № 7). 3.Списък на техническите лица - експерти, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка (Образец № 8). 4. Приложения към Списъка на техническите лица - експерти, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка (Образец № 8): Професионални автобиографии на експертите (Образец № 9), включени в Списъка на техническите лица - експерти, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка (Образец № 8); Декларации за ангажираност на експертите при изпълнението на поръчката (Образец № 10), включени в Списъка на техническите лица - експерти, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка (Образец № 8).
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е изпълнил през последните три години считано от датата на подаване на офертата не по-малко от 1 /една/ услуга еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка Забележка: Навсякъде в документацията под „услуги, сходни или еднакви с предмета на поръчката“ следва да се разбират услуги по изработване на устройствена схема и/или общ устройствен план и/или подробен устройствен план с обхват минимум 1 квартал и/или задание за изработване на общ устройствен план. 2.Участникът трябва да предложи експерти за изпълнението на поръчката, притежаващи необходимата професионална квалификация и професионален опит. Екипът от технически лица - експерти на Участниците трябва включва най-малко следните експерти, отговарящи на съответните минимални изисквания, посочени за всеки един от тях: експерт Ръководител екип – Завършено висше образование, образователно - квалификационна степен "магистър" в някоя от следните области: Архитектура или Урбанизъм, или еквивалент; С пълна проектантска правоспособност в областта на професионалната си квалификация и валидно удостоверение за проектантска правоспособност; Участие в най-малко 1 (една) разработка в областта на планирането / проектирането на селищни структури и/или системи или части от тях, или еквивалентни; експерт Селищна мрежа и устройство на урбанизирани територии - Завършено висше образование, образователно - квалификационна степен "магистър" в някоя от следните области: Архитектура или Урбанизъм, или еквивалент; С пълна проектантска правоспособност в областта на професионалната си квалификация и валидно удостоверение за проектантска правоспособност; експерт Недвижимо културно наследство - Завършено висше образование, образователно - квалификационна степен "магистър" в някоя от следните области: Архитектура или Урбанизъм, или еквивалент; С пълна проектантска правоспособност в областта на професионалната си квалификация и валидно удостоверение за проектантска правоспособност; Вписан в публичния регистър по чл. 165 от ЗКН; експерт Техническа инфраструктура и комуникационно - транспортни системи – Завършено висше образование, образователно - квалификационна степен "магистър", професионална квалификация "магистър инженер" в някоя от следните области: Транспортно строителство или еквивалент; С пълна проектантска правоспособност в областта на професионалната си квалификация и валидно удостоверение за проектантска правоспособност; експерт Водоснабдяване и канализация - Завършено висше образование, образователно - квалификационна степен "магистър", професионална квалификация "магистър инженер" в някоя от следните области: Водоснабдяване и канализация или еквивалент; С пълна проектантска правоспособност в областта на професионалната си квалификация и валидно удостоверение за проектантска правоспособност; експерт Зелена система - Завършено висше образование, образователно - квалификационна степен "магистър" в някоя от следните области: Ландшафна архитектура или еквивалент; С пълна проектантска правоспособност в областта на професионалната си квалификация и валидно удостоверение за проектантска правоспособност; експерт Екология – Завършено висше образование, образователно - квалификационна степен "магистър" в някоя от следните области: Екология или Науки за земята, или еквивалент; Участие в изготвянето на най-малко 1 (една) Екологична оценка на план или програма или ОВОС на инвестиционно предложение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗУТ, ЗКАИИП

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка ТО,включваща П 1 - Подход и методология за изпълнение на поръчката -60т. и П 2 - Организация и разпределение на задачите - 40т; тежест: 50
Показател: Финасова оценка ФО ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.04.2016 г.  Час: 14:00
Място

Гр. Неделино, ул."Александър Стамболийски" 104 в Заседателната зала на общинска администрация, ет.4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

След публикуване на обявата в регистъра на АОП, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до Документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на Възложителя.Лицата могат да изтеглят публикуваната Документация безплатно. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, както и всички отговори на въпроси и друга информация за обществената поръчка, ще бъдат публикувани на посочения интернет адрес на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ