Версия за печат

00115-2016-0005

BG-Русе: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода, 6, За: Спасимир Димитров - ръководител на проекта, тел. 082 881 622; Пенка Енчева - строителен инженер на проекта, тел. 082 881 649; Моника Петрова - мл. експерт дирекция ЕР, тел. 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881622, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Екип на проекта

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода, 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен ценър

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране, строителство и авторски надзор във връзка с преустройство и промяна предназначението на втори етаж от съществуваща сграда с идентификатор 63427.8.693.3 на бивше училище „Стефан Караджа“ в „Кризисен център за жертви на домашно насилие и насилие, основано на полов признак“ и външен асансьор – УПИ II-340 в кв.ИПЗ, гр. Русе, ул. „Тракия“ №25, идентификатор 63427.8.693 по Кадастралната карта на гр. Русе.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е: „Проектиране, строителство и авторски надзор във връзка с преустройство и промяна предназначението на втори етаж от съществуваща сграда с идентификатор 63427.8.693.3 на бивше училище „Стефан Караджа“ в „Кризисен център за жертви на домашно насилие и насилие, основано на полов признак“ и външен асансьор – УПИ II-340 в кв.ИПЗ, гр. Русе, ул. „Тракия“ №25, идентификатор 63427.8.693 по Кадастралната карта на гр. Русе“. Проект: „Кризисен център на територията на община Русе за жертви на домашно насилие и насилие, основано на полов признак и предоставяне на услуги в него“. Мярка 1: "Услуги за подкрепа на жертвите на домашно насилие и насилие, основано на полов признак", Програма BG 12 “Домашно насилие и насилие, основано на полов признак” в рамките на НФМ 2009-2014.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45200000, 71320000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Избраният изпълнител следва да упражни дейности по: - проектиране; - авторски надзор; - строително-монтажни работи /СМР/ по преустройство и промяна предназначението на втори етаж от съществуваща сграда с идентификатор 63427.8.693.3 на бивше училище „Стефан Караджа“ в „Кризисен център за жертви на домашно насилие и насилие, основано на полов признак“ и изграждане на външен асансьор - УПИII-340 в кв.ИПЗ, гр. Русе, ул. „Тракия“ №25, идентификатор 63427.8.693 по Кадастралната карта на гр. Русе. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 827 211 лева (осемстотин двадесет и седем хиляди, двеста и единадесет лева) без включен ДДС или 992 653.20 лева (деветстотин деветдесет и две хиляди, шестотин петдесет и три и двадесет стотинки) с включен ДДС, която сума е формирана по следния начин: 1. Прогнозна стойност за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически проект“– 23 000 лева (двадесет и три хиляди лева) без ДДС или 27 600 лева ( двадесет и седем хиляди и шестстотин лева) с ДДС; 2. Прогнозна стойност за упражняване на авторски надзор – 4 000 лева (четири хиляди лева) без ДДС или 4 800 лева (четири хиляди и осемстотин лева) с ДДС; 3. Прогнозна стойност за извършване на строително-монтажни работи – 800 211 лева (седемстотин хиляди, двеста и единадесет лева) без ДДС или 960 253,20 (деветстотин и шестдесет хиляди, двеста петдесет и три лева и двадесет стотинки) с ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят максималния одобрен бюджет на обществената поръчка. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват, включително и непредвидените разходи. Участник, предложил цена, по-висока от максималния разполагаем ресурс на Възложителя, ще бъде отстранен от участие.

Прогнозна стойност без ДДС
827211 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 %(един процент) от стойността на обществената поръчка – 8 272,11лв. (осем хиляди двеста седемдесет и два лв. и 11ст.) Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата под формата на:-парична сума, платима по банкова сметка на Община Русе;-безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя или клон на чуждестранна банка, която разполага с писмено разрешение от БНБ за извършване на банкова дейност на територията на Република България, издадена в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.61 от ЗОП.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по банковата сметка на Община Русе в ТБ „Инвестбанк” АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение - Във връзка с изпълнение на отделните етапи на договора е предвидено представяне на гаранция за всеки от тях:-Гаранция за изпълнение на дейността по проектиране в размер на 3 % от цената на авторския надзор, без ДДС, за изпълнение на авторския надзор по договора. -Гаранция за изпълнение на строително-монтажните работи в размер на 3 % от цената на строително-монтажните работи без ДДС за извършване на същите. - Гаранция за изпълнение на авторски надзор в размер на 3 % от цената на авторския надзор без ДДС за извършване на същия. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Банковата гаранция следва да бъде безусловна и неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части. Гаранциите трябва да съдържат задължение на банката-гарант да извърши плащане при първо писмено искане от страна на Възложителя, деклариращ, че Изпълнителят, не е изпълнил някое от договорните си задължения. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да следва формата приложена в настоящата документация. Банковите гаранции следва да имат следния срок на валидност: 10 календарни дни, след издаване на разрешение за строеж за банковата гаранция обезпечаваща извършването на проектиране;10 календарни дни, след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация за банковите гаранции за извършване на строително-монтажни работи и авторски надзор;10 календарни дни, след изтичане на последния ден от гаранционния срок за банковата гаранция обезпечаваща гаранционния срок на извършените стрително-монтажни работи (СМР). Забележка: При избрана форма на гаранция – банкова такава, при сключване на договора се представя една банкова гаранция обезпечаваща изпълнението на строително-монтажните работи в размер на 3 % от цената им без ДДС. Предвид това, че банковата гаранция като форма на обезпечение не може да бъде освободена частично, а същото се извършва чрез връщане на документа, при получаването му, участникът следва да представи нова банкова гаранция в размер 1 на сто от предложената от него цена за изпълнение на СМР без ДДС, която ще обезпечава гаранционното му обслужване. При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по следната сметка на Възложителя: банковата сметка на Община Русе в ТБ „Инвестбанк” АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на услугите, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва авансово, междинно и окончателно, както следва: Проектиране 1. Авансово плащане - в размер на 25% от приетата от Възложителя цена от сумата за изготвяне на инвестиционен проект, платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора за обществена поръчка и представяне от Изпълнителя на следните документи: банкова гаранция за стойността на дължимия аванс обезпечаваща 100 % стойността на авансовия превод, издадена на името на Възложителя, с валидност минимум 60 дни след дата за приключване на договора или депозит – парична сума в същия размер, която се превежда по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за превеждане на депозити за участие в търг и гаранционни депозити; оригинална данъчна фактура за дължимата сума. Авансът ще се приспада пропорционално от всяко следващо плащане дължимо от Възложителя към Изпълнителя. 2. Окончателно плащане - представляващи на стойността за проектиране - 75 %, в срок от 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура, двустранно подписан Акт образец 1 за проекта и одобряване на същия от Главния архитект на община Русе. Заплащането на СМР от договора ще се извършва както следва: 1. Авансово плащане в размер на 25 % от сумата за извършване на СМР, платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след издаване на разрешението за строеж и представяне от страна на Изпълнителя на следните документи: банкова гаранция за стойността на дължимия аванс обезпечаваща 100 % стойността на авансовия превод, издадена на името на Възложителя, с валидност минимум 60 дни след дата за приключване на договора или депозит – парична сума в същия размер, която се превежда по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за превеждане на депозити за участие в търг и гаранционни депозити; оригинална данъчна фактура за дължимата сума Авансът ще се приспада пропорционално от всяко следващо плащане дължимо от Възложителя към Изпълнителя. 2. Междинни плащания – Възложителят заплаща поетапно на Изпълнителя стойността на актуваните и действително извършени дейности от стартиране на изпълнението на дейностите по договора на база на представени от Изпълнителя и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор, лицето осъществяващо авторски надзор, инвеститорския контрол и Възложителя, двустранно подписани Протокол за приемане на извършени СМР образец 19 и количествено-стойностни сметки за извършените СМР, актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството в срок до 30 дни след края на периода, оригинална фактура за дължимата сума. Междинното плащане се извършва след приспадане на авансово разплатени стойности на съответните видове и количества СМР. Стойността на плащанията, авансово и междинни не може да надвишава 75% от приетата от Възложителя цена на договора; 3. Окончателно плащане се извършва в срок от 30 календарни дни след представяне от Изпълнителя на Възложителя на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура, придружена с констативен акт (образец 15) за установяване на годността за приемане на строежа съгласно ЗУТ, подписан Окончателен доклад от Строителния надзор, приет без възражения от Възложителя и предаване на пълен комплект на документацията на Обекта. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор, лицето осъществяващо авторски надзор и инвеститорски контрол регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от Изпълнителя на Възложителя. Детайлна информация относно начинът на плащане е посочена в Документацията за участие, публикувана в Профила на купувача.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, който:1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б)подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс;в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс;д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс;2. е обявен в несъстоятелност;3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;2. който в качеството на лице по чл. 47, ал. 4 ЗОП е лишен от право да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението (включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността).3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;4. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците;5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.6. спрямо който не е установено от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, която изключва заплаха за национална сигурност. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС. При подаване на офертата, липсата на тези обстоятелства се удостоверява с Декларация по образец от документацията за участие. Декларация се подава от всеки участник/подизпълнител/член на обединение в процедурата. Достатъчно е подаването на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват съответния участник/ подизпълнител/член на обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на Плик №1: „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“ - 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2. Представяне на участника - а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за Търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2а (с изкл. на предл. второ), 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП , в) копие на договор за създаване на обединение, в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата, включени в обединението; документ за внесена гаранция за участие; пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощен негов представител. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор;ж) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в процедурата в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; з) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; и) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (когато е приложимо)й) Декларация по чл. 47, ал. 8 от ЗОП; к) Декларация от членовете на обединението(когато е приложимо);л) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;м) Декларация по чл. 6, ал. 2, от Закона за мерките срещу изпирането на пари.н) Декларация за извършен оглед (изготвя се от участника);о) Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец;п) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, параграф 1, чл. 107, параграф 1 и чл.109, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза;р) Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 ЗОП; Доказателства за технически възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка. Всички документи съдържащи се в Плик № 1 „Документи за подбор” се представят в един оригинал и едно сканирано копие на електронен носител в pdf формат. Плик №2: „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА“ - прилага се Техническото предложение на участника съгласно изискванията на Възложителя и Декларация по чл.33, ал. 4 от ЗОП (В случай, че офертата на участника съдържа информация с конфиденциален характер); ПЛИК №3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“ Ценовото предложение, Количествено-стойностна сметка за изпълнение на СМР, Ценови показатели за формиране на единичните цени и Анализ на единичните цени, съответстващи на позициите в КСС се представя в един оригинал на хартиен носител и на електронен носител във формат xls. При разминаване на данните между хартиения и магнитния носител за вярна се приема информацията на хартиения носител. В случай, че е налице разлика при изписване на цената цифром и словом, за вярна се приема тази, която е изписана словом. Детайлна информация относно съдържанието на офертите е посочена в раздел "Съдържание на офертите" от Документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изискване за минимално ниво на икономически възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството изпълнено през последните 5 год. съответно проектиране – 3год.,считано от датата на подаване на офертата, а за строителство,което е еднакво или сходнодно с предмета на поръчката, и: а) посочване на публичните регистри,в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация вкл. данни за компетентните органи, които са издали тези актове стойността, датата,на която е приключило изпълнението,мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото, вида и обема на строителството,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в)копия на документи, удостоверяващи изпълнението,вида и обема на изпълнените строителни дейности;Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие,участникът се отстранява от процедурата. 2. Участникът доказва наличието на сертификат ISO9001:2008 за система за управление на качеството в строителството(или еквивалент)с представяне на заверени копия на издадените валидни сертификати или на еквивалентни сертификати,издадени от органи установени в др. държави членки,както и чрез др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Удостоверение за вписване на участника (или поне един от участниците в обединение в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за категория първа група, строежи от четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 4. В случай, че участникът ще използва подизпълнител, който ще извършва отделни части или видове СМР на строежа, да се представи Удостоверение за вписване на подизпълнителя в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи, за отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция “Строителство”. 5. Участникът трябва да представи: Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството; Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството; Посочване на номер и дата на издаване на удостоверение за пълна проектантска правоспособност, издадено от Камара на архитектите в България или от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране, или документ, удостоверяващ призната професионална квалификация съгл. Закона за признаване на професионални квалификации; Посочване на номер и дата на издаване на удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Посочване на данни за вписване на лицето, което ще извършва обследването за енергийна ефективноств регистъра по чл. 43,ал.1 от ЗЕЕ или еквивалентен регистър; Посочване на данни за вписване в Регистъра на лицата, имащи право да извършват дейности по кадастъра за лицето/лицата,които ще извършват кадастрално заснемане.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнен най-малко 1 (една) услуга за проектиране на сграда (нова и/или основен ремонт и/или преустройство) през последните 3 (три) години и най – малко едно сходно строителство на сграда за обществено обслужване (нова и/или основен ремонт и/или преустройство) и въведена в експлоатация през последните 5 (пет) години, или 1 (един) инженеринг "проектиране и строителство" през последните 5 (пет) години. Под проектиране, строителство или ремонт на обект, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира проектиране, строителство или ремонт в областта на изпълнение на основни обновявания, основни ремонти, преустройства, надстроявания или промяна на предназначение на съществуващи строежи с обществено обслужващо предназначение. 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката; 3. Участникът (или поне един от участниците в обединение) трябва да притежава валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за категория първа група, строежи от четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 4. В случай, че участникът ще използва поизпълнител, който ще извършва отделни части или видове СМР на строежа, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция “Строителство”. 5. За изпълнението на поръчката участникът трябва да има на разположение следните специалисти: - Специалистите, които ще изработват всички части на инвестиционния проект трябва да притежават пълна проектантска правоспособност; - Лице, което ще изработва плана за безопасност и здраве, което да притежава удостоверение, диплома или лиценз по чл. 5, ал. 2 от Наредба №2/2004г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; - Лице, вписано в регистъра по чл. 43, ал. 1 от ЗЕЕ или еквивалентен регистър, т.к. сградата е обществено обслужваща, съгл. Наредба №1/2003г. за номенклатурата на видовете строежи; - Технически ръководител на обекта с квалификация „Строителен инженер“, "архитект" или „Строителен техник“, съгл. чл. 163а от ЗУТ; - Специалисти, които ще извършват кадастрално заснемане, вписани в Регистъра на лицата, имащи право да извършват дейности по кадастъра. Участникът гарантира, че предложените от него специалисти притежават опит и способности, необходими за изпълнението на поръчката и отговарящи на критериите, поставени от Възложителя. Участникът трябва да се ангажира, че специалистите, посочени в неговата оферта за участие в процедурата ще бъдат на разположение до приключване на изпълнението на поръчката. Участникът няма право да променя състава на екипа, посочен в офертата, освен при доказана необходимост.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 Предлагана цена, в лева без включен ДДС; тежест: 40
Показател: П2 Срок за проектиране; тежест: 20
Показател: П3 Срок за изпълнение на строителството, вкл. авторски надзор;; тежест: 25
Показател: П4 Техническо предложение.; тежест: 15

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.04.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр. Русе, пл. Свобода, 6, сградата на Община Русе, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя следните документи: а) документи за внесена гаранция за изпълнение на договора – за проектиране, за извършване на строително-монтажните работи и за авторски надзор; б) документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 – 4 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 4 и 5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на Възложителя; в) други документи, предвидени в закона или в настоящата документация. Когато документите по б. „б” се отнасят за обстоятелства, вписани в търговския регистър, не е необходимо тяхното представяне. Когато законодателството на държавата, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата по б. „б” и „г“ в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: а) документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или б) извлечение от съдебен регистър, или в) еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Съгласно чл. 48, ал. 5 от ЗОП когато в държавата, в която участникът е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалба се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ