Версия за печат

01019-2016-0002

BG-Неделино: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Неделино, ул. Александър Стамболийски №104, За: Боян Радоев Кехайов - Кмет на Община Неделино, България 4990, Неделино, Тел.: 0892 278476, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850

Място/места за контакт: Община Неделино

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nedelino.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nedelino.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=474&Itemid=117.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект: Изграждане на мостово съоръжение на р. Тикленска, с. Крайна на км 2+700,61 от път SML 3170, гр. Неделино – с. Козарка – с. Тънка бара”, Община Неделино, Област Смолян“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: община Неделино
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект: Изграждане на мостово съоръжение на р. Тикленска, с. Крайна на км 2+700,61 от път SML 3170, гр. Неделино – с. Козарка – с. Тънка бара”, Община Неделино, Област Смолян“ Дейностите, които изпълнителят ще трябва да осъществява са: - Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза „работен проект“, съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; - Съгласуване на проектите с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Получаване (допълване) на разрешение за строеж, въз основа на одобрен работен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ, съгласно чл. 152, ал. 2 от ЗУТ и законосъобразно започване на строителството; - СМР обекта. - Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71322300, 71200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по проектиране и конструиране на мостове
Архитектурни и свързани с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата прогнозната стойност на обществената поръчка е до 740416.66 лева (седемстотин и четиридесет хиляди четиристотин и шестнадесет лева и 66ст.) без вкл. ДДС, 888500.00 лева (осемстотин осемдесет и осем хиляди и петстотин лева ) с ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
740416.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.10.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 3700лв. /три хиляди и седемстотин лева/. Гаранцията за участие може да се представи под формата на парична сума, внесена в касата на Общината или по сметка на Възложителя, или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност минимум 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на Офертата, и в нея трябва да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично е посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Община Неделино, по следната сметка на Община Неделино: Сметка в лв (BGN): "Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на Участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора без ДДС. Участниците, които са вписани регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава членка на Европейския съюз и участват в съответствие с чл.59, ал.6 от ЗОП не представят гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на парична сума, внесена в касата на Общината или по сметка на Възложителя, или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение на договора. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената парична гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора и в нея трябва да е изрично посочен договорът, за който се представя гаранцията. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочен договорът, за който се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена на името на Община Неделино, по следната сметка на Община Неделино: Сметка в лв (BGN): "Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Банковите разходи по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на Участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите Указания размер.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извърши в съответствие с приетото ценово предложение, както следва: 1.Авансово плащане в размер до 20% върху стойността на договорната цена, платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и гаранция за авансово плащане. 2. Междинни плащания в размер до 50% от стойността на договора, включително и получения аванс, въз основа на ежемесечни отчети за действително изпълнените работи и извършените разходи по изпълнението на дейностите, заверени Констативни протоколи за действително извършените и подлежащи на заплащане дейности по чл. 1 и фактура, съгласно договорени цени по Количествено-стойностната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на отчетните документи. 3. Окончателно плащане в размер на 50 % от договорената сума, при изпълнение на всички предвидени дейности, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на отчетните документи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на ПЛИК № 1 "Документи за подбор":1.Списък на документите в офертата - Образец №3;2.Оферта – Образец№4; 3.Представяне на Участника, което включва:1.Информация по чл. 56, ал. 1, т.1, б. а) от Закона за обществените поръчки (Образец №5) с приложени оригинали или заверени копия от съответните документи, доказващи посочената информация. 2.Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки (Образец № 6).4.Нотариално заверено копие на договора за създаване на Обединение, когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице. 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо Офертата (оригинал) – когато Офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия Участника, съгласно актуалната му търговска регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.6.Декларация по чл. 8, ал. 8, т. 2 от Закона за обществените поръчки (Образец №7).7.Декларация по чл. 55, ал. 7 от Закона за обществените поръчки (Образец № 8).8.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция за участие под формата на парична сума. 9.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. (Образец № 12). 10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки (Образец № 13).11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 14) - ако Участникът е посочил в своята Оферта Подизпълнители.12.Декларация по чл. 56, ал. 1, т.12 от Закона за обществените поръчки (Образец № 15).13.Декларация по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДР- (Образец № 16).14.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа (Образец № 17). 15.Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - (Образец № 18).16.Декларация за конфликт на интереси - (Образец № 19).Съдържание на ПЛИК № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката": Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец № 1);Приложения към Техническото предложение за изпълнение на поръчката: а./ Работна програма – Организация за изпълнение на работата. б./ Линеен график за изпълнение на предмета на поръчката.Декларация по чл. 33, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (Образец №20) - когато е приложимо.Съдържание на ПЛИК №3 "Предлагана цена":Ценово предложение (Образец № 2).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката „Професионална отговорност в строителството” следва да бъдат еквивалентни на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направени съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя от участника в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с проектирането и строителството, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено от участника копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България (ЦПРСКБ), или еквивалентен документ от страната- членка на ЕС, при чуждестранни участници, или декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. 2.Списък на техническите лица - експерти, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка (Образец № 9) 3.Приложения към Списъка на техническите лица - експерти, които ще участват при изпънението на обществената поръчка (Образец № 9): Професионални автобиографии на експертите (Образец №10), включени в Списъка на техническите лица - експерти, които ще участват при изпънението на обществената поръчка (Образец №9); Декларации за ангажираност на експертите при изпълнението на поръчката (Образец № 11), включени в Списъка на техническите лица - експерти, които ще участват при изпънението на обществената поръчка (Образец №9). 3.Заверено копие на Документ за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка, издадени от органи, установени в други държави членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да притежава удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България (ЦПРСКБ), или еквивалентен документ от страната- членка на ЕС, при чуждестранни участници, или декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. (Строежът е трета категория, буква "а" съгласно Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи) 2. Участникът трябва да разполага с подходящ екип от експерти, които да бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, включващ минимум следните позиции: 2.1.Проектантски екип:•проектант Част „Конструктивна“; висше образование магистърска степен, строителен инженер (Строителство на съоръжения и сгради или еквивалент); валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалент; валидна поименна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” или еквивалент; •проектант Част „Хидрология” – висше образование „Магистър” инженер ВиК или ХТС или еквивалент; валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалент; валидна поименна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” или еквивалент;•проектант Част „Геодезическа“- висше образование „Бакалавър”/“Магистър”, инженер Геодезия или еквивалент; валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалент; валидна поименна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” или еквивалент; •проектант Част „Геология” - висше образование „Бакалавър”/“Магистър”, инженер Геология или еквивалент; валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалент; валидна поименна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” или еквивалент; •проектант Част Пожарна безопасност- валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност по част Пожарна безопасност или еквивалент; валидна поименна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” или еквивалент•проектант Част ПБЗ /План за безопасност и здраве/- валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалент, валидна поименна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” или еквивалент•проектант Част ПУСО/План за управление на строителни отпадъци/ - валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалент; валидна поименна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” или еквивалент.Забележка: За части: “План за безопасност и здраве”, „Пожарна безопасност“ , „ПУСО” участникът може да използва правоспособни проектанти, включително от описаните инженери, като посочи кой проектант коя проектна част ще изготви,когато същите притежават съответната квалификация. 2.2.Екип за изпълнение на строителството – •Ръководител обект - висше образование магистърска степен, инженер конструктор (Строителство на съоръжения и сгради или еквивалент), отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени.•Технически ръководител – техн.правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ.•Специалист – контрол на качеството, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.•Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентно. 3.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация за изпълнение на работата /ТП1/; тежест: 30
Показател: Срок за изготвяне и предаване на работен проект /ТП2/; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение на строителството /ТП3/; тежест: 20
Показател: Ценово предложение /ЦП/; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.04.2016 г.  Час: 11:00
Място

община Неделино, град Неделино, ул. „Александър Стамболийски“ № 104,заседателна зала, ет.4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на Офертите е публично и на него могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ