Версия за печат

00568-2016-0002

BG-Созопол: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Созопол, пл.хан Крум №2, За: Галина Георгиева -юрисконсулт; Петя Чапевова-зам.кмет, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773 ; 0550 25702, E-mail: Otdel_pnous@abv.bg, Факс: 0550 25773

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sozopol.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sozopol.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=229&Itemid=154.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

КПСт Равадиново и напорен тръбопровод, с.Равадиново

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с.Равадиново
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

За подобекта има издадено разрешително за строеж № 52/27.03.2014 г. на основание чл. 148, ал. 1, ал. 2, ал. 4, ал. 8, чл. 152, ал. 1 от ЗУТ. Площадката в която e разположен подобектa попада е в урбанизираната територия на с. Равадиново. Теренът е определен за строителство, съгласно одобрени работни проекти от община Созопол. За КПСт“Равадиново“ е отреден поземлен имот №13084 общинска собсвеност извън регулация. Парцела е с площ от 2 480м2. КПСт“Равадиново“ е ситуаирана на около 95м. от ОК44 по ул.Пирин в посока „Куку баир“. Обектът е втора категория и подлежи на държавно приемане и разрешаване ползването му съгласно Наредба №2/31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (Наредба №2).Инвестиционният проект „ КПСт“Равадиново“ и напорен тръбопровод до Довеждащ колектор Созопол ” е разработен в следните части:Част: ВиК на КПСт „Равадиново“Част: Архитектурна на КПСт“Равадиново“Част: Конструктивна на КПСт“Равадиново“Част: Електро, КИП и А на КПСт“Равадиново“ Част: ОиВ на КПСт“Равадиново“Част: Напорен тръбопровод от КПСт „Равадиново“Част: Геодезическа Част: Инженерно геоложко проучване; Описание на техническите решения за изпълнение на КПСт „Равадиново“5.1 Местоположение-За КПСт „Равадиново“ е отреден поземлен имот № 13084 общинска собственост извън регулация. Парцела е с площ от 2 480 м2. КПСт „Равадиново“ е ситуирана на около 95 метра от ОК44 по улица Пирин в посока „Куку баир“.5.2 Строителна част-В помпена станция по пътя на водата сме проектирали следното: Входно съоръжение; Черпателен резервоар с две камери; Шибърно помещение.КПСт „Равадиново“ представлява монолитно стоманобетонно съоръжение, което ще се изпълнява в открит изкоп. Подробностити около строителната част на настоящият подобект е дадено в част Конструктивна.Част: ПБЗ Част: Пожарна безопастност Напорният тръбопровод е проектиран по трасе, съгласно скица предоставена от Община Созопол. По подробно трасето е показано и описано в част „Напорен тръбопровод от КПСт „Равадиново“ до Довеждащ колектор до ПСОВ „Созопол“ и довеждащ колектор до КПСт „Равадиново““. Напорният тръбопровод от КПСт „Равадиново“, е с дължина 2 757 метра, ще премине по улица „Пирин“, след това ще счупи на север по улица „Христо Ботев“ до края на селото и пътя Равадиново-Созопол, по които събраните отпадъчни водни количества се тласкат до изливна шахта ситуирана на кръстовището на стария път Созопол-Черноморец и пътя Равадиново-Созопол и се заустват в РШ7 на Довеждащ колектор до ПСОВ „Созопол“. Най високата точка по трасето на напорния тръбопровод е Връх12 при въздушник 2 с кота терен 24.92 метра. По трасето на напорния тръбопровод за нормалната му експлоатация се монтират пет въздушника и пет оттока.Довеждащият колектор до КПСт „Равадиново“ ще бъде изграден след РШ37, в която се събират Главен колектор I и Главен колектор II (виж черт.1). От тази шахта в посока площадката на КПСт „Равадиново“ ще проектираме и изградим нов канал трасиран успоредно на Главен колектор II, но в обратна посока, а именно от РШ37 до РШ39, от където Главен колектор I чупи на североизток и навлиза в площадката на помпената станция. Общата дължина на проектираният в настоящата разработка участък от Главен колектор I е L=81.50 метра, с което отпадъчните битови водни количества от село Равадиново ще бъдат заустени в КПСт „Равадиново“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44130000, 45232400, 45332300

Описание:

Тръбопроводи на канализация за отпадни води
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителство и доставка на оборудване по технически проект за обект „Канализация на село Равадиново“, подобект „КПСт „Равадиново“ и напорен тръбопровод до Довеждащ колектор Созопол““. Проекта се състои от следните части: Част ВиК на КПСт „Равадиново“. Част Архитектурна на КПСт „Равадиново“. Част Конструктивна на КПСт „Равадиново“. Част Електро, КИП и А на КПСт „Равадиново“. Част ОиВ на КПСт „Равадиново“. Част Напорен тръбопровод от КПСт „Равадиново“ до довеждащ колектор „Созопол“ и довеждащ колектор до КПСт „Равадиново“. Част Геодезическа. Част Инженерно геоложко проучване. Част ПБЗ (план за безопасност и здраве). Част Пожарна безопасност. Част Сметна документация.

Прогнозна стойност без ДДС
1543415.73 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й 1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 14 000 лв. (четиринадесет хиляди лв.) 1.2. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (по образец на банката) или парична сума, внесена по сметка на община Созопол: BIC: IORTBGSF IBAN: BG 66 IORT 7378 3311 1563 00 БАНКА: “ИНВЕСТБАНК” АД . 1.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. 1.4. Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението. 1.5. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. 1.6. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция по образец на банката, която я издава) или парична сума, внесена по сметка на община Созопол: BIC: IORTBGSF IBAN: BG 66 IORT 7378 3311 1563 00 БАНКА: “ИНВЕСТБАНК” АД . 2.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. 2.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Созопол и със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора. 2.5. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. 2.6. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2.7. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка се финансира съгласно решение от Протокол 6 /23.12.2015г на УС на ПУДООС. Договорът за финансиране между Община Созопол и ПУДООС ще бъде сключен въз основа на приключване на настоящата процедура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора, както следва: І.Междинни плащания в размер на стойността на действително извършените строително-монтажни работи, но не по-малко от 10% (десет процента) от стойността на договора, за всяко от тях, дължими в срок до 5 (пет) работни дни от датата на постъпване на средствата от финансиращия орган. Междинните плащания не могат да надхвърлят 80%(осемдесет процента) от стойността на договора. Междинните плащания се извършват въз основа на: 1. количествено-стойностна сметка по образец акт №19. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествената-стойностна сметка единична цена за всяка позиция; 2. Сметка-опис за СМР, който съдържа и информацията съгласно условията на този Договор, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; 3. Протокол за приемане на извършена работа, подписан от Възложителя, Изпълнителя, Независимия строителен надзор и представител на РИОСВ Бургас, в качеството му на конторлиращ орган, представляващ ПУДООС. 4. данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на документите от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. ІІ.Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на цялото СМР и изплатените посочени в предходната точка плащания.Окончателното плащане в размер на сумата по чл.5,ал.2, е дължимо в срок до 20 (двадесет)календарни дни от датата на въвеждане в експлоатация на обекта . Окончателно плащане се извършва след изпълнение на всички задължения на Изпълнителя по Договора , приемане на работата от Възложителя и подписване на Протокол обр.16 съгласно Наредба № 3 от 2003 г. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл. 49 от ППЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участник не трябва да е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2, т.3 и т.4, ал.2 т.1, т.2а (предл.първо), т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лице, което ще участва пряко в изпълнението на строителството по наст.общ.поръчка, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгл.ЗКС за изпълнение на строежи, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на наст.поръчка именно: четвърта група, втора категория, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно нац.му закон. В тази връзка, участниците доказват посоченото, съгласно чл. 49,ал.1 ат ЗОП. В случай, че участникът е чуждестранно лице, което не е вписано в ЦПРС и не попада в хипотезата на чл. 3, ал. 2, изр. второ от ЗКС, следва към датата на подаване на офертата си, същият да приложи декларация (своб.текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече инф.: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител в 25-дн. срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител ще представи изискваните по наст.точка документ, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителството. Участниците подават оферта, съдържаща следните документи: Плик № 1: 1. Данни за участника, попълнено по образец. 2. Документ/и, съдържащи посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идент.информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата или удастоверение за актуално състояние издадено 1 м.преди подаване на офертата; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 4. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (оригинал); 6. Доказателства за икономическото и финансово състояние и за техническите възможности и квалификацията на участника, съгласно раздел ІІІ.2.2. и ІІІ.2.3. от обявлението; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител ; 9. Документ за внесена гаранция за участие; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 12. Декларация за извършено посещение и оглед на обекта; 13. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 5, т. 3 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС; 14.Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП. ; Плик №2: Техническо предложение –съобразно образеца , при съблюдаване на пълното описание на обекта на поръчката , изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката ; Плик № 3 : ценовото предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнено по образец , с приложена остойностена количествена сметка и анализи на единичните цени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: • Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им при изпълнение на дейностите по строителство. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. В случай, че участникът бъде избран за изпълнител е длъжен в срок не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка да удължи срока на застраховката „Професионална отговорност” с валидност за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.(чл.49 ЗОП) Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказва се със: Декларация, съдържаща Списък на обектите за строителство, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата процедура , и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Доказва се със: Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 , система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентни – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. Съответствието с поставеното изискване за стандарта ISO 9001:2008 система на управление на качеството и система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 се доказва с представянето на заверени от участника копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП ( от един или повече от участниците в обединението), а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. Изпълнението на минимално изискване за квалифициран персонал се доказва с декларация – Образец № 9, Автобиография във формат по образец Образец № 10, както и Декларация за разположение на експерт по образец № 11. Допуска се включване в екипа на участника и на лица със специалности, приравнени към посочените по-горе (Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на съответната специалност по посочените по-горе). Изпълнението на изискването за мин.техн.оборудване се доказва с: Декларация по образец за техническо оборудване и доказателства от трети лица, от които произтича правото на участника да ползва оборудването.
Минимални изисквания: През последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил поне два договора, сходни с предмета на поръчката. Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира строителство/рехабилитация на ВиК мрежи /да се впише и опит в строителство на Кпст/ от І,ІІ или ІІІ категория; Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват ремонт и строителство на ВиК мрежи, отговарящ на предмета на поръчката система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват ремонт и строителство на ВиК мрежи, отговарящ на предмета на поръчката Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: Ръководител проект 1бр- строителен инженер специалност ВиК, ХМС, ХТС с образователна степен „магистър” или еквивалентна 5 години опит в изпълнение на инфраструктурни проекти Технически ръководител 1бр- строителен инженер специалност ВиК или ХТС с минимална образователна степен „бакалавър” или еквивалентна 3 години по специалността и опит в изпълнението поне на 1 инфраструктурен проект Строителен инженер 1бр. специалност „Геодезия” или еквивалентна 3 години опит по специалността • Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката:- Колесен или верижен багер с тегло 12–16 т. и кофа за земни почви с широчина до 0.90 м. – 1бр.- Багер съоръжен с хидравличен чук - 1бр. - Комбиниран багер-товарач – 1бр.- Минибагер комбиниран – 1бр.- Бетоновози V=9.0м3 – 2 бр. - Самосвал 8 – 12т – 3 бр.- Ел. агрегат 12 Kva – 2 бр.- Машина за челно заваряване на ПЕВП тръби -2 бр.- Машина за електродифузна заварка на ПЕВП тръби – 1бр.- Потапяща помпа Q=6 – 12л/с и Н = 8 -2 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технология на строителните процеси –П1; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение –П2; тежест: 10
Показател: Управление на риска – П3; тежест: 30
Показател: Ценово предложение – П4; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.04.2016 г.  Час: 11:00
Място

Созопол, пл. Хан Крум № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Постъпилите оферти ще се отварят публично на датата и в часа, посочени в обявлението за възлагане на настоящата обществена поръчка на адрес: гр. Созопол, сградата на общинска администрация Созопол, пл. Хан Крум № 2. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено; Отварянето на офертите е публично на него могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Решението за откриване и Обявлението за обществена поръчка са изпратени от Възложителя по електронен път за публикуване до АОП в регистъра на обществените поръчки, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адрес посочен в обявлението, „Профил на купувача“, поради което срокът за получаване на оферти е намален с 12 /дванадесет/ дни. Документацията за участие е безплатна и може да се свали от сайта на Община Созопол http://www.sozopol.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=229&Itemid=154 По желание на заинтересувано лице, същата може да се закупи в Центъра за услуги и информация на граждани на Община Созопол - гр. Созопол, пл. „Хан Крум“ № 2 от 9.00 часа до 16.30 часа, всеки работен ден при цена от 12.00 лева (дванадесет) с включен ДДС.Крайният срок за закупуване на документацията за участие е посочен в Обявлението за настоящата обществена поръчка.Сумата може да бъде внесена в касата на община Созопол, пл. "Хан Крум" № 2, от 9:00 часа до 16:00 часа, всеки работен ден или по банков път, на следната сметка на община Созопол: Банка: ”Инвестбанк”АД IBAN:BG 75 IORT 7378 3311 1563 00 BIC:IORT BG SF Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ