Версия за печат

00276-2016-0006

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: ОП-11-7 от 11.03.2016 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

Български пощи ЕАД, ул. Акад. Стефан Младенов, № 1, бл. 31, За: Петър Боев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9493195, E-mail: p.boev@bgpost.bg, Факс: 02 9625329

Място/места за контакт: Дирекция Правна дейност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg/.

Адрес на профила на купувача: www.bgpost.bg/?cid=272.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пощенски услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНИ КОНФИГУРАЦИИ И СЪРВЪРИ ЗА СЪХРАНЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИЯ”, ПРИ СЛЕДНИТЕ САМОСТОЯТЕЛНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: • ПОЗИЦИЯ 1 – ДОСТАВКА НА РАБОТНИ СТАНЦИИ; • ПОЗИЦИЯ 2 – ДОСТАВКА НА LED МОНИТОРИ; • ПОЗИЦИЯ 3 – ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНИ КОНФИГУРАЦИИ - REFURBISH; • ПОЗИЦИЯ 4 – ДОСТАВКА НА СЪРВЪРИ ЗА СЪХРАНЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИЯ; • ПОЗИЦИЯ 5 – ДОСТАВКА НА РАЗШИРИТЕЛНИ КУТИИ ЗА ДИСКОВ МАСИВ

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмета на обществената поръчка е: „Доставка на компютърни конфигурации и сървъри за съхранение на информация”, при следните самостоятелно обособени позиции: • Позиция 1 – Доставка на работни станции; • Позиция 2 – Доставка на Led монитори; • Позиция 3 – Доставка на компютърни конфигурации - refurbish; • Позиция 4 – Доставка на сървъри за съхранение на информация; • Позиция 5 – Доставка на разширителни кутии за дисков масив. Обществената поръчката е разделена на пет самостоятелно обособени позиции. Всеки Участник може да участва за една или повече от една самостоятелно обособена позиция, съгласно предмета на обществената поръчката. Ако Участникът участва за повече от една самостоятелно обособена позиция следва да представи за всяка позиция отделно техническо предложение, в оригинал, със съответните към него документи, при спазване изискванията в настоящата документация, като предложението не допуска различни варианти за изпълнение на обособената позиция. Мястото за изпълнение на поръчката е: Изделията, предмет на поръчката, ще се доставят съгласно посочените в Техническата спецификация количества, с транспорт на изпълнителя на място франко складовете на Възложителя, в ЦУ на „Български пощи” ЕАД с адрес: гр.София 1700, ул. „Академик Стефан Младенов” №1, бл.31. Срок за изпълнение на поръчката, считано от датата на подписване на договор, както следва: • Позиция 1 – Доставка на работни станции – 60 (шестдесет) дена; • Позиция 2 – Доставка на Led монитори – 60 (шестдесет) дена; • Позиция 3 – Доставка на компютърни конфигурации (refurbish) - 6 (шест) месеца; • Позиция 4 – Доставка на сървъри за съхранение на информация - 60 (шестдесет) дена; • Позиция 5 – Доставка на разширителни кутии за дисков масив - 60 (шестдесет) дена. Приемането на доставката се удостоверява чрез съставяне на приемо-предавателен протокол, който се подписва от представители на Възложителя и Изпълнителя и е основание за издаване на оригинална фактура. В протокола се описва вида, количеството на доставените изделия и тяхното съответствие с предложението на Изпълнителя. В случай, че при подписването на приемо-предавателния протокол за приемане на доставените изделия, Възложителят установи, че те не отговарят на предварително договорения вид и/или има отклонения в качеството и/или гаранцията, възложителят иска незабавно замяна на изделията с нови за сметка на изпълнителя. В срок от 2 (два) работни дни изпълнителят се задължава, без допълнително заплащане от възложителя, да отстрани несъответствието и/или да замени изделията. Възложителят подписва приемо-предавателния протокол само при условие, че всички доставени изделия отговарят изцяло на предложението на Изпълнителя.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: ОП-11-1 от 26.02.2016 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2016-716639
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 276-2016-6
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

716639

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

26.02.2016 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ЧАСТ 3. УКАЗАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ ПО ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРАТА „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНИ КОНФИГУРАЦИИ И СЪРВЪРИ ЗА СЪХРАНЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ“ЕАД, РАЗДЕЛ ІV. РАЗГЛЕЖДАНЕ И ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ

Вместо:

59. Класирането се извършва в съответствие с критерия „най-ниска цена“ .

Да се чете:

59. Класирането се извършва в съответствие с критерия „икономически най-изгодна оферта“ .

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ЧАСТ 4. УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТА, РАЗДЕЛ III. СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА

Вместо:

3.10.4. Заверено от участника копие на валиден (към крайния срок за подаване на оферти) сертификат за управление на сигурността на информацията ISO 27001:2013 (или еквивалент) на производителя на изделията, предмет на обособената позиция. (Забележка: това изискване не важи за обособена Позиция № 3 - Компютърни конфигурации - refurbish)

Да се чете:

3.10.4. Заверено копие на валиден (към крайния срок за подаване на оферти) сертификат за управление на сигурността на информацията ISO 27001:2013 (или еквивалент) на участника, предмет на обособената позиция. (Забележка: това изискване не важи за обособена Позиция № 3 - Компютърни конфигурации - refurbish)

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ЧАСТ 4. УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТА, РАЗДЕЛ III. СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА

Вместо:

3.10.5. Заверено от участника копие на валиден (към крайния срок за подаване на оферти) сертификат за управление на ИТ услугите ISO 20000-1:2011 (или еквивалент) на производителя на изделията, предмет на обособената позиция. (Забележка: това изискване не важи за обособена Позиция № 3 - Компютърни конфигурации - refurbish)

Да се чете:

3.10.5. Заверено копие на валиден (към крайния срок за подаване на оферти) сертификат за управление на ИТ услугите ISO 20000-1:2011 (или еквивалент) на участника в процедурата, предмет на обособената позиция. (Забележка: това изискване не важи за обособена Позиция № 3 - Компютърни конфигурации - refurbish)

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Обявлението, ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение Продължителност в месеци

Вместо:

38

Да се чете:

36

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ЧАСТ 6 МЕТОДИКА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ, 3. Методика за определяне на комплексната оценка на предложенията.

Вместо:

K2 за Позиция 1 – Доставка на работни станции (Тn=1 3 точки)

Да се чете:

K2 за Позиция 1 – Доставка на работни станции (максимални възможни 9 точки)

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ, 3. Методика за определяне на комплексната оценка на предложенията.

Вместо:

K2 за Позиция 2 – Доставка на Led монитори (Тn=1 3 точки

Да се чете:

K2 за Позиция 2 – Доставка на Led монитори (максимални възможни 12 точки)

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ, 3. Методика за определяне на комплексната оценка на предложенията.

Вместо:

K2 за Позиция 3 – Доставка на компютърни конфигурации – refurbish (Тn=1 3 точки)

Да се чете:

K2 за Позиция 3 – Доставка на компютърни конфигурации – refurbish (максимални възможни 15 точки)

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ, 3. Методика за определяне на комплексната оценка на предложенията.

Вместо:

K2 за Позиция 4 – Доставка на сървъри за съхранение на информация (Тn=1 3 точки)

Да се чете:

K2 за Позиция 4 – Доставка на сървъри за съхранение на информация (максимални възможни 9 точки)

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ, 3. Методика за определяне на комплексната оценка на предложенията.

Вместо:

K2 за Позиция 5 – Доставка на разширителни кутии за дисков масив (Тn=1 3 точки)

Да се чете:

K2 за Позиция 5 – Доставка на разширителни кутии за дисков масив (максимални възможни 3 точки)

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ, 3. Методика за определяне на комплексната оценка на предложенията.

Вместо:

Tn – Присъден брой точки по техническото предложение (от 1 до 3);

Да се чете:

Tn – Присъден брой точки по техническото предложение по показателя K2, за всяка от обособените позиции по отделно, като Tn е сборът от получените точки (Tn =Т1+ Т2+ …..+ Т5);

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ЧАСТ 5. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА, 3.Срок за изпълнение на поръчката, считано от датата на подписване на договор, както следва:

Вместо:

Позиция 1 – Доставка на работни станции – 60 (шестдесет) дена;

Да се чете:

Позиция 1 – Доставка на работни станции – 30 (тридесет) дни;

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ЧАСТ 5. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА, 3.Срок за изпълнение на поръчката, считано от датата на подписване на договор, както следва:

Вместо:

Позиция 2 – Доставка на Led монитори – 60 (шестдесет) дена

Да се чете:

Позиция 2 – Доставка на Led монитори – 30 (тридесет) дни

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ЧАСТ 5. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА3.Срок за изпълнение на поръчката, считано от датата на подписване на договор, както следва:

Вместо:

Позиция 4 – Доставка на сървъри за съхранение на информация - 60 (шестдесет) дена

Да се чете:

Позиция 4 – Доставка на сървъри за съхранение на информация - 30 (тридесет) дни

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ЧАСТ 5. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА, 3.Срок за изпълнение на поръчката, считано от датата на подписване на договор, както следва:

Вместо:

Позиция 5 – Доставка на разширителни кутии за дисков масив - 60 (шестдесет) дена

Да се чете:

Позиция 5 – Доставка на разширителни кутии за дисков масив - 30 (тридесет) дни

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
07/04/2016 17:00
Да се чете:
14/04/2016 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на оферти

Вместо:
08/04/2016 11:00
Да се чете:
15/04/2016 11:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

11.03.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Деян Стоянов Дънешки
Длъжност: Главен изпълнителен директор