Версия за печат

00692-2016-0003

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски/Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02 9759011

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.

Електронен достъп до информация: http://www.sveta-anna.eu/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Абонаментно обслужване на съпровождащи дейности при ползване на софтуерни продукти, върху които УМБАЛ „Света Анна” – София АД е придобила лицензни права за ползване, и закупуване на нови лицензи

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
УМБАЛ „Света Анна” – София АД
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментно обслужване на съпровождащи дейности при ползване на софтуерни продукти, върху които УМБАЛ „Света Анна” – София АД е придобила лицензни права за ползване, и закупуване на нови лицензи. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от сключване на договор. Абонаментното поддържане на програмните продукти включва следните дейности: -консултации с цел методическа помощ по текущата работа и по проблеми, касаещи технологията на ползване на ПП -представяне на всички променени и допълнени версии на ПП, направени съобразно промените в нормативната уредба или по друга причина без допълнително заплащане, в срок от 5 до 10 дни, след надлежно депозиране на новите изисквания -организиране на архив на БД и предоставяните ПП на Възложителя (проверка по време на профилактика за наличност на актуални архиви) -отстраняване на неизправности по БД, възникнали в резултат на неспазване на технологичния ред за експлоатация на ПП -профилактика на програмното осигуряване за отстраняване на повреди от технологическо естество, които пряко касаят работата с ПП на Изпълнителя -предоставяне на версии, включващи допълнения във функционалността, непроизтичащи от промените на нормативната уредба.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72250000

Описание:

Услуги по поддържане на системи и оказване на помощ

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
115802.35 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 004 - 004087 от 07.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДОП №11 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Гама консулт - Калинкин, Прокопов и С-ие СД, ЕИК:121562456, Бул. Шипченски проход №63, ет.2, Република България 1000, София, Тел.: 02 4476000, Факс: 02 4476099

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 115802.35 BGN с ДДС 20%
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Гама консулт - Калинкин, Прокопов и С-ие СД, ЕИК: 121562456