Версия за печат

00621-2016-0001

BG-ДВЕ МОГИЛИ: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ДВЕ МОГИЛИ, БУЛ. БЪЛГАРИЯ 84, За: ИНЖ. МАРИН МАРИНОВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 7150, ДВЕ МОГИЛИ, Тел.: 08141 2006, E-mail: dvemogili@mbox.digsys.bg, Факс: 08141 2254

Място/места за контакт: ДИРЕКЦИЯ РРУЕПУТС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dvemogili.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dvemogili.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=794&Itemid=285&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на технически проекти за кандидатстване пред Държавен фонд „Земеделие” с проект по мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” на ПРСР 2014-2020 г. и последващо осъществяване на авторски надзор Обособена позиция № 1 „Рехабилитация и/или реконструкция на участъци от общински пътища: RSE 1082, TGV 1137, RSE 2004 в община Две могили и подмяна на водопровод“. Обособена позиция № 2 „Реконструкция на улици в община Две могили”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Две могили
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на технически проекти за кандидатстване пред Държавен фонд „Земеделие” с проект по мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” на ПРСР 2014-2020 г. и последващо осъществяване на авторски надзор Обособена позиция № 1 „Рехабилитация и/или реконструкция на участъци от общински пътища: RSE 1082, TGV 1137, RSE 2004 в община Две могили и подмяна на водопровод“. Обособена позиция № 2 „Реконструкция на улици в община Две могили” 3.1. Всяка една от обособените позиции включва изпълнението на следните етапи: 3.1.1. Етап 1 - Изработване на технически проект с подробни количествени и количествено-стойностни сметки. Изготвянето на технически проект се възлага на екип от правоспособни проектанти. Техническите проекти следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествени и количествено-стойности сметки по приложимите части и една обобщена количествена сметка. Техническият проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината, което е задължение на Възложителя, но Изпълнителят следва да окаже нужното съдействие, ако е необходимо. В обяснителните записки проектантите подробно описват необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение. Процесът на изготвяне на техническата документация се предшества от осигуряване на скица и виза за проектиране, ако е приложимо. Тези документи се осигуряват от Община Две могили и се представят заедно с възлагателното писмо. 3.1.2. Етап 2 - Осъществяване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания. Авторският надзор ще бъде упражняван след писмена покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: • Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; • Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; • Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; • Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на технически проект и осъществяване на авторски надзор. Пълно описание на обектите по всяка от обособените позиции е дадено в Техническите задания, неразделна част от настоящите указания за участие. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят общия размер на прогнозната стойност на поръчката, включително и на тази по обособените позиции. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в съответното техническо задание. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната - както обща, така и за всяка от обособените позиции, ще бъде отстранен от участие. Ценовото предложение за всяка обособена позиция задължително включва пълния обем дейности по съответното техническо задание.Всеки участник може да подаде оферта за една или за двете обособени позиции.

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер, както следва: за Обособена позиция №1 – 1700,00 лв. (хиляда и седемстотин лева) и за обособена позиция №2 – 800,00 лв. (осемстотин лева). Валидността на гаранцията за участие (когато участникът е избрал банкова гаранция) следва да бъде 180 календарни дни, считано от крайната дата за представяне на оферти, като същата трябва да е неотменима и безусловна. В случай че участникът кандидатства за двете обособени позиции, то той представя отделни гаранции за участие за всяка от обособените позиции. Участникът, определен за изпълнител за съответната обособена позиция, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 30/тридесет/ календарни дни след изтичане срока на договора, като същата следва да е неотменима и безусловна. Гаранцията се представя във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. Банковата сметка на Община Две могили е: IBAN: BG93BUIB71143329000100, BIC: BUIB BGSF, при банка: СИ БАНК АД, ОФИС ДВЕ МОГИЛИ Представяне на гаранцията чрез депозит на парична сума: а) Ако гаранцията за участие се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записан уникалния номер на обществената поръчка в АОП и номера на обособената позиция, за която се отнася гаранцията б) Ако гаранцията за изпълнение се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записан уникалния номер на обществената поръчка в АОП и номера на обособената позиция, за която се отнася гаранцията. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева при съобразяване с Решение No 788 от 28 ноември 2014 година, в случай, че е приложимо. За изготвяне на техническия проект – плащане в размер на 100% (сто процента), но не повече от одобрения от Държавен фонд „Земеделие” разход, в срок от 30 (тридесет) календарни дни след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ. Авторският надзор се изплаща еднократно в рамките на 10 (десет) дни от въвеждане на обекта в експлоатация и предаване на финален доклад за извършената услуга. Цената за изпълнение на обект по съответната обособена позиция е крайна и включва всички разходи на Изпълнителя, вкл. тези за транспорт, възнаграждения на екипа, извънреден труд, промяна в организацията на работата и др. извънредни обстоятелства, както и всички други присъщи разходи, неупоменати по-горе. В разходите за авторски надзор се включва и изготвяне на екзекутивни чертежи в случай, че това се налага. Приемането на инвестиционния проект се удостоверява чрез подписване на двустранен протокол (между възложител и изпълнител). Приемането на авторския надзор става с предаване на финален доклад за извършената услуга от Изпълнителя на Възложителя. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения проект на договор. Изпълнението на договора приключва с двустранно подписване на окончателен приемно-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възлижителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). 1. Обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, наличието на които е основание за отстраняване на Участниците. От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка , ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал) – свободен текст; 2. Представянето на участника следва да включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Идентифициращата информация следва да съдържа достатъчно данни за правната индивидуализация на участника. (образец №1 ) 2.1 Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (в оригинал) –( по образец) приложение №1 към oбразец №1 3.Декларация от членовете на обединението/ консорциума за ангажираност към поръчката, попълва се образец №2;4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал).5.Декларация за съгласие на подизпълнител (образец 3) - когато е приложимо; 6.Доказателства за упражняване на професионална дейност, а именно: Декларация – списък на експертите / служителите, които ще използва за изпълнение на обществената поръчка- Образец № 4. 7.Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - попълва се Образец №5;8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (образец 6), че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, свързаните с тях лица и техните действителни собственици ( образец 7)10.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 както и за липса на обстоятелство и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (оригинал) - (образец 8); Списък-декларация на експертите, които участника ще използва за изпълнение на услугата – попълнен по образец Образец № 4, с приложена декларация от всеки експерт за ангажираност съгл. чл. 51а от ЗОП (образец 4a)2. Техническото предложение, заедно с приложенията към него се поставя в отделен запечатан плик с надпис - Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката ” Техническото предложение се изготвя о образец №9 и към него се прилага Организация и методология за изпълнение – образец 9а, както и Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП в свободен текст в случай, че е приложимаЦеновото предложение, заедно с приложенията към него се поставя в отделен запечатан плик с надпис - Плик № 3 „Предлагана цена“.Ценово предложение за изпълнение на поръчката (оригинал), което съгласно настоящата документация, следва да включва попълнен образец на «Ценово предложение» – (образец № 10, № 10а) в зависимост от обособената позиция, за която се подава оферта;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се залагат финансови и икономически изисквания
Минимални изисквания: Не се залагат финансови и икономически изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък-декларация на експертите, които участника ще използва за изпълнение на услугата – попълнен по образец Образец № 4, с приложена декларация от всеки експерт за ангажираност съгл. чл. 51а от ЗОП (образец 4a)
Минимални изисквания: Минимални изисквания Участникът трябва да предложи проектантски екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва: - Ръководител екип – строителен инженер, специалност „Транспортно строителство” или еквивалент, притежаващ пълна проектантска правоспособност - Проектант по част ВиК - инженер, специалност „ВиК” или еквивалент, притежаващ пълна проектантска правоспособност по част "ВиК" - Проектант по част Геодезия - инженер, специалност „Геодезия” или еквивалент, притежаващ пълна проектантска правоспособност по част "Геодезия" - Проектант по част „ПБЗ“ – технически правоспособно лице, притежаващо пълна проектантска правоспособност и необходимата квалификация или удостоверение за преминато обучение позволяващо изготвяне на проект по част „ПБЗ“. Проектантът по част "ПБЗ" може да се съвместява и с някой от другите експерти в случай, че притежава нужната квалификация. В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция е достатъчно да докаже, че има на разположение по един от всеки от изброените по-горе експерти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Проектанти по смисъла на Закона за устройство на територията, притежаващи пълна проектанстска правоспособност.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценак - ТО - включващ два подпоказателя : ТП1 и ТП2; тежест: 50
Показател: Ценова оценка; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.04.2016 г.  Час: 09:00
Място

Конферентна зала на Община Две могили, гр. Две могили, бул. България 84

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълнмощени представители на средствата за масово осведомяване и на юрисидеските лица с нестопанска цел при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2014-2020 година

VI.3) Допълнителна информация

Във връзка с чл. 64 ал. 3 от ЗОП , Възложителят намалява сроковете по ал. 1 на същия член до 28 дни със 7 календарни дни , като изпраща настоящото обявление по електронен път и с 5 дни , като от датата на публикуване на настоящото обявление , Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път на документаицята за участие в процедурата на Профил на купувача www, посочен в раздел I.1) Забележка: Срокът за изпълнение на задълженията по договора започва от датата указана във възлагателното писмо. Срокът посочен в раздел II.3 се отнася само за етап 1 по всяка от обособените позиции. Срокът за изпълнение на Етап 2 по всяка от обособените позициие до завършване на строително - монтажните работи и въвеждане на обекта в експоатация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1 „Рехабилитация и/или реконструкция на участъци от общински пътища: RSE 1082, TGV 1137, RSE 2004 в община Две могили и подмяна на водопровод“.
1) Кратко описание

3.1.1. Етап 1 - Изработване на технически проект с подробни количествени и количествено-стойностни сметки. Изготвянето на технически проект се възлага на екип от правоспособни проектанти. Техническите проекти следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествени и количествено-стойности сметки по приложимите части и една обобщена количествена сметка. Техническият проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината, което е задължение на Възложителя, но Изпълнителят следва да окаже нужното съдействие, ако е необходимо. В обяснителните записки проектантите подробно описват необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение. Процесът на изготвяне на техническата документация се предшества от осигуряване на скица и виза за проектиране, ако е приложимо. Тези документи се осигуряват от Община Две могили и се представят заедно с възлагателното писмо. 3.1.2. Етап 2 - Осъществяване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания. Авторският надзор ще бъде упражняван след писмена покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: • Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; • Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; • Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; • Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

Съгласно техническо задание. В случай, че участник, подал оферта по настоящата обществена поръчка, предложи цена за изпълнение, която надхвърля определения от Възложителя финансов ресурс за поръчката, съответно за обособената позиция, офертата му ще бъде отстранена от участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
170000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2 „Реконструкция на улици в община Две могили”
1) Кратко описание

3.1.1. Етап 1 - Изработване на технически проект с подробни количествени и количествено-стойностни сметки. Изготвянето на технически проект се възлага на екип от правоспособни проектанти. Техническите проекти следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествени и количествено-стойности сметки по приложимите части и една обобщена количествена сметка. Техническият проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината, което е задължение на Възложителя, но Изпълнителят следва да окаже нужното съдействие, ако е необходимо. В обяснителните записки проектантите подробно описват необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение. Процесът на изготвяне на техническата документация се предшества от осигуряване на скица и виза за проектиране, ако е приложимо. Тези документи се осигуряват от Община Две могили и се представят заедно с възлагателното писмо. 3.1.2. Етап 2 - Осъществяване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания. Авторският надзор ще бъде упражняван след писмена покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: • Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; • Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; • Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; • Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000, 71320000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

Съгласно техническото задание. В случай, че участник, подал оферта по настоящата обществена поръчка, предложи цена за изпълнение, която надхвърля определения от Възложителя финансов ресурс за поръчката сътветно за обособената позиция, офертата му ще бъде отстранена от участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
80000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 4