Версия за печат

00267-2016-0025

BG-Пловдив: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Пловдив, пл. Стефан стамболов №1, За: Н. Видолова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656751, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://plovdiv.bg..

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160307pjUu2826309.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов 1, За: ., Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на кетъринг при провеждане на информационни събития от Областен информационен център (ОИЦ) – гр.Пловдив в изпълнение на проект „Ефективно функциониране на областен информационен център в град Пловдив”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 17
Място на изпълнение: област Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейностите, попадащи в обхвата на настоящата поръчка, които ще бъдат предмет на възлагане на договора се изразяват в обобщен вид в следното: 1.1. Провеждане на информационни събития в общините от област Пловдив (организиране на не по-малко от 108 /сто и осем/ информационни събития) извън гр. Пловдив за не по-малко от 25 участника; 1.2. Провеждане на информационни срещи с медии (не по-малко от 6 /шест/ срещи), в гр. Пловдив за не повече от 25 участника. 1.3. Провеждане на информационни събития в област Пловдив (организиране на не повече от 3 /три/ информационни събития) в гр. Пловдив и общините от област Пловдив за не по-малко от 25 участника.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55300000

Описание:

Услуги на ресторанти, столове и заведения за приготвяне и доставяне на храна

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В обхвата на настоящата обществена поръчка попадат следните мероприятия: 1. Провеждане на информационни събития в общините от област Пловдив. За целия период на проекта се предвижда организирането на не по-малко от 108 /сто и осем/ информационни събития, за всяко едно от тях следва да бъде осигурена следната логистична подкрепа: Брой участници: не по-малко от 25 човека, Продължителност – 1ден, Място на провеждане: общините от област Пловдив Кетъринг включващ: блок-маса с минерална вода, газирани и негазирани безалкохолни напитки, салати, различни видове хапки, дребни сладки, плодове или блок-маса с минерална вода, газирани и негазирани безалкохолни напитки, кафе, чай, дребни сладки и соленки. 2. Провеждане на информационни срещи с медии в община Пловдив. В рамките на проекта ще се организират не по-малко от 6 /шест/ информационни срещи с медии, като за всяка среща следва да бъде осигурена следната логистична подкрепа: Брой участници: до 25 човека, Продължителност – 1ден, Място на провеждане: гр. Пловдив; Кетъринг включващ: блок-маса с минерална вода, газирани и негазирани безалкохолни напитки, салати, различни видове хапки, дребни сладки, плодове или блок-маса с минерална вода, газирани и негазирани безалкохолни напитки, кафе, чай, дребни сладки и соленки. 3. Провеждане на информационни събития в област Пловдив. За целия период на проекта се предвижда организирането на не повече от 3 /три/ информационни събития, за всяко едно от тях следва да бъде осигурена следната логистична подкрепа: Брой участници: не по-малко от 25 човека, Продължителност – 1ден, Място на провеждане: гр. Пловдив и общините от област Пловдив; Кетъринг включващ: блок-маса с минерална вода, газирани и негазирани безалкохолни напитки, салати, различни видове хапки, дребни сладки, плодове или блок-маса с минерална вода, газирани и негазирани безалкохолни напитки, кафе, чай, дребни сладки и соленки.

Прогнозна стойност без ДДС
43333.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2018 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие под формата на банкова гаранция (в оригинал) или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Гаранцията за участие е определена в размер на 400 лв. четиристотин лева). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да бъде със срок на валидност не по-кратък от 180 дни от датата, посочена за дата на получаване на офертата, а условията за задържането и усвояването й, записани в нея, следва да бъдат съобразени с чл. 61, ал. 1 и 2 от ЗОП. Банкова сметка на Община Пловдив: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF, ТБ ИнвестБанк АД - клон Пловдив. Гаранцията за изпълнение е определена на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Източник на финансиране на обществената поръчка е Оперативна програма "Добро управление". Заплащането науслугата ще се извършва по банков път след представяне на фактура от изпълнителя. Заплащането на услугата ще се извършва по оферираната от участника цена, която не подлежи на актуализация за срока на договора. Общата стойност на договора за изпълнение е равна на прогнозната стойност на поръчката. Общата стойност на договора е максимална и не е обвързваща за страните, като възложителят има право в зависимост от нуждите да не възлага доставки за цялата стойност по договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед на предоставената му в чл. 25, ал.3, т. 2 от ЗОП правна възможност, няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител е обединение от физически и/ или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта и само за пълния обем на поръчката. Не се предоставя възможност за представяне на варианти в офертите. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. За да бъде допуснат до участие в процедурата, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на документацията. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП; - който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 и чл. 62а от ЗОП. - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените критерии за подбор, включително и изискването по чл. 49 от ЗОП. Съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС), на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в процедура по реда на ЗОП, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружеството, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: І. Плик №1 с надпис „Документи за подбор“, в който участникът трябва да постави следните документи: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата (пликове 1, 2 и 3), подписан от участника. 2. Представяне на участника, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие (Приложение № 1) което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; б) адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; в) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена в съответствие с образеца от документацията за участие (Приложение № 4). Декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по букви „а“, „б“ и „в“ се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 3. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, за сумата от 400 лв. (четиристотин лева). 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, изготвена по образеца от документацията (Приложение № 5). 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители. В декларацията се посочват предвидените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите, и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. Декларацията следва да бъде изготвена по образеца от документацията (Приложение № 6). Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларацията за съгласие за участие като подизпълнител по образеца от документацията (Приложение № 7), която също се представя в плик №1. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, изготвена по образеца от документацията (Приложение № 8). 8. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС), изготвена по образеца от документацията (Приложение № 9). 9. Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изисква
Минимални изисквания: не се изисква
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности по чл. 51 от ЗОП, участникът следва да представи: - списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП, изготвен по образеца от документацията (Приложение № 10); - списък-декларация на лицата, които отговарят за извършването на услугата с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния им опит, изготвен по образеца от документацията (Приложение № 11); - декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществена поръчка, изготвена по образеца от документацията (Приложение № 12). В декларацията се посочва информация за обекта, включително данни за удостоверението за регистрация по чл. 12 от ЗХ. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен посочените документи, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: - Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата най-малко три услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. Под сходни с предмета на поръчката, следва да се разбират услуги по осигуряване на кетъринг при организиране и/или провеждане на корпоративни, специални събития, публични събития, конференции, обучения и/или семинари. - Участникът следва да разполага с екип за изпълнение на обществената поръчка, включващ минимум следните експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация за изпълнението на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка: 1. Ръководител на екип Образование - минимална образователна степен - магистър Професионален опит - минимум 3 години опит в организирането на информационни събития, семинари, обучения, работни срещи и др. 2. Сервитьори минимум трима, притежаващи необходимата професионална квалификация за изпълнението на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка: Образование – средно професионално Професионален опит - минимум 3 години професионален опит. - Участникът следва да разполага с минимум един обект за производство или търговия с хранителни стоки (включително за храни от животински произход), регистриран съгласно чл. 12 от Закона за храните. Регистрацията трябва да бъде с обхват, позволяващ в обекта да се извършва дейността, предмет на поръчката, като обекта следва да бъде регистриран на името на лицето, което ще извършва приготвянето на храната.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.04.2016 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.04.2016 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично е на него могат да присъстват лицата, изброени в чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма "Добро управление" 2014-2020

VI.3) Допълнителна информация

Желаещите да получат Документация за участие в обществената поръчка, могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Пловдив - www.plovdiv.bg - "Профил на купувача" - "Обществени поръчки". Получаването на документацията по настоящата обществена поръчка не е обвързано с плащане или регистрация. Възложителят ще публикува разяснения по документацията в официалния сайт на общината - www.plovdiv.bg - "Профил на купувача", "Обществени поръчки". Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отварянето и оповестяването на ценовите оферти на официалния сайт на общината - най-малко два работни дни преди отварянето им.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ