Версия за печат

00043-2016-0001

BG-Дулово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дулово, ул.Васил Левски №18, За: д-р Юксел Ахмед, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Място/места за контакт: д-р Юксел Ахмед

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/dulovo-145/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на проектант за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект“ за обект: „Рехабилитация и реконструкция на четвъртокласна общинска пътна мрежа в община Дулово, за кандидатстване на община Дулово по програми, финансирани със средства от европейския и/или националния бюджет и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи "

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Дулово, Област Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Ще бъде възложено изготвянето на инвестиционен проект във фаза „работен проект”. Обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: Дейност 1: Изготвяне на работен проект за обект: Рехабилитация и реконструкция на четвъртокласна общинска пътна мрежа в община Дулово, съгласно утвърденото от Възложителя задание за проектиране Дейност 2: "Упражняване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности: Дейност 1: Изготвяне на работен проект за обект: Рехабилитация и реконструкция на четвъртокласна общинска пътна мрежа в община Дулово, съгласно утвърденото от Възложителя задание за проектиране Дейност 2: "Упражняване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи;

Прогнозна стойност без ДДС
95000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ: Гаранция за участие в процедурата - в размер на 900 лева. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по банков път на името на Об. Дулово, по следната сметка на Об. Дулово: IBAN: BG65FINV91503315830466 BIC: FINVBGSF, при „ПИБ“ АД, клон СИЛИСТРА, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка, като срокът й на валидност не може да бъде по-кратък от срока на валидност на офертата. Ако БГ е на език, различен от българския, тя се представя в превод на български език. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА Гар. за изпълнение на договор за проектиране - в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, която трябва да обхваща целия срок на договора, удължен с 30 кал. дни. Гар. за изпълнение на договор за авторски надзор – в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, която трябва да обхваща целия срок на договора, удължен с 30 кал. дни. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гар. е под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по банков път на името на Об. Дулово, по следната сметка на Об. Дулово: IBAN: BG65FINV91503315830466 BIC: FINVBGSF, при „ПИБ“ АД, клон СИЛИСТРА, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася тя. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка. Ако е на език, различен от българския, тя се представя в превод на български език. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гар. за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гар. за изпълнение трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Възложителят освобождава гаранциите за участие на:1. отстранените участници в срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител;2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за ОП, а на останалите класирани участници - в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.При прекратяване на процедурата за възлагане на ОП гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на ОП от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Уч., който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Съгл. чл. 61, ал.1 от ЗОП Възложителят ще се възползва от възможността до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на ОП, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител.Съгл. чл. 61, ал. 2 от ЗОП Възложителят ще задържи гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за ОП

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възнаграждението по договора ще се изплаща на изпълнителя както следва: 1.1. Авансово плащане – в размер на 20% от цената по чл.3, ал.2 от договора (цената за проектиране) след представяне на фактура. Авансовото плащане по договора се извършва в срок до 20 (десет) работни дни след подписването му и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 1.2. Окончателно плащане на цената по чл.3, ал. 2 ог договора (цената за проектиране) - в размер на 80% в срок от 10 работни дни след подписване на договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ между Община Дулово и финансиращия орган и постъпване на финансовите средства по сметката на Община Дулово и представяне на оригинална фактура от изпълнителя. 1.3. Заплащането на дължимото възнаграждение за авторски надзор, се извършва в 5-дневен срок след представяне на месечни отчети, пропорционално на изпълнените СМР, за действително вложеното време на обекта и фактура в оригинал от изпълнителя. 2. В случай, че финансиращият орган одобри суми по-малки от посочената в договора, Възложителят ще изплати на Изпълнителя възнаграждение в размер до одобрените от финансиращия орган суми. 3. В случай, че финансиращият орган по проекта не одобри платени от Възложителя разходи, констатирани като неправомерно изплатени суми, в резултат на несвършена или некачествено изпълнена работа, изпълнителят възстановява съответните дължими суми в едно с размера на наложените санкции, в срок от 10 работни дни от получаване на искане за това от Възложителя. 4. Плащанията по договора се извършват с платежно нареждане по сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение/неперсонифицирано дружество на физически и/или юридически лица. Когато обаче участникът е обединение, което не е юридическо лице / неперсонифицирано дружество по Закона за задълженията и договорите, договорът за обединението задължително трябва да съдържа клаузи, които: - да съдържат информация за разпределението на участието на лицата, включени в обединението, при изпълнението на дейностите, предмет на съответната обособена позиция – описание на видовете работи и дейности, които ще изпълнява всеки участник в обединението; - да гарантират по безусловен начин, че: - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на поръчката, в това число за качественото й изпълнение и за отстраняване на недостатъците и несъответствията в изпълнението съгласно договора за изпълнение на обществената поръчка независимо от срока, за който е създадено обединението; - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за настоящата обществена поръчка, в случай че обединението бъде избрано за изпълнител.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: 1. Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 2. Участникът е лишен от правото да упражнява професията проектант или дейността изработване на инвестиционни проекти съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. 3. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 4. Участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 5. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 2, 2а, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника (Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - по образец съгласно приложение № 4). В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка има право да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия – всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, или тяхно обединение (консорциум или дружество по ЗЗД).Съдържание на офертата: 1.Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят документите и информацията, изисквани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 -6, 8, 11 – 14 от ЗОП и отнасящи се до критериите за подбор на участниците, както е посочено по-долу, (на хартиен носител в един оригинал и на електронен носител във формат pdf); 1.1. Оферта на участника– изготвена Приложение №1.; 1.2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, Приложение № 2; 1.3. Административни сведения и представяне на участника, Приложение № 3. Предстанянето на участника следва да включва: Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Идентифициращата информация следва да съдържа достатъчно данни за правната индивидуализация на участника, в т.ч. правосубектност; постоянен адрес или седалище и адрес на управление; управителни органи и представителство; вписване в търговски регистри и/или регистрация в съдебни или административни органи и/или обявяване в публични актове, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 1.3.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец Приложение №4 . 1.4.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие на документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 1.5. Доказателства за наличие на технически възможности и квалификация на участника за изпълнение на поръчката по чл. 51 от ЗОП. 1.5.1. Списък на изпълнените през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга – Приложение № 7. 1.5.2. Списък на ключовите експерти, които ще извършват дейностите по обществената поръчка – попълнен по образец Приложение № 8, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата. 1.6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП – Приложение № 5. 1.7. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, параграф 1, чл. 107, параграф 1и чл.109, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза – Приложение № 6. 1.8. Декларация за запознаване с условията на поръчката – Приложение №6а. 1.9. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от Закона за обществените поръчки -– Приложение №6б; 1.10. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители, в която се посочват видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - Приложение № 9. 1.11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 11. 1.12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Приложение № 10.1.13. Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда – Приложение № 12; 1.14. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник / подизпълнител – Приложение №13; 1.15. Заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, 3. Плик № 3 „Предлагана цена”
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите си възможности участниците представят следните документи: 1. Списък на услугите (Приложение 7). които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Списъкът-декларация се подписва от лицето представляващо участника; 2. Доказателства за извършените услуги, посочени в Списъка по т. 1 - удостоверения, издадени от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 3 Списък на ключовите експерти (Приложение 8). Всеки участник трябва да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Забележка:В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят общо за лицата, включени в обединението, като документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. При участие на подизпълнители изискването се прилага, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, съгласно вида и дела на тяхното участие. Участниците могат да използват ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условия че докажат, че ще имат на свое разположение тези ресурси. Условието се прилага и при участници-обединения от ФЛ и/или ЮЛ. Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един ключов експерт в екипа на участника. Стаж по специалността е времето, през което съответният експерт е упражнявал трудова дейност, свързана с придобитата от същото лице и относима към поставените минимални изисквания образователна квалификация. Покриването на изискването се удостоверява със списъка по т.3. *При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил минимум една услуга, с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години или от датата на която е учреден и е започнал дейност, считано от датата на подаване на офертата. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка чрез избиране на изпълнител с признат опит в предоставянето на услуги от областта на предмета на поръчката. Под „сходна” услуга с предмета на обществената поръчка навсякъде в обявлението и документацията за участие в обществената поръчка следва да се разбира услуга/услуги без значение от източника на финансирането и/им, свързана/и с изготвяне на инвестиционни проекти във фаза техническа и/или работна за изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на пътища и/или улична мрежа 2. Участникът следва да разполага с ръководител на екипа от проектанти и с ключови експерти – проектанти, както следва: Участникът следва да разполага с ръководител на екипа от проектанти и с ключови експерти – проектанти, както следва: Ръководител екип – строителен инженер със специалност „Пътно строителство” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 5 (пет) години опит в тази област. Да има опит като ръководител на проектантски екип при изработването на минимум 3 инвестиционни проекта с предмет сходен с предмета на обществената поръчка. Инженер със специалност „Пътно строителство” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващи пълна проектантска правоспособност по част "Пътна", съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 (три) години опит в тази област – два броя Инженер със специалност „Геодезия” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващи пълна проектантска правоспособност по част "Геодезическа", съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 (три) години опит в тази област – два броя Задължително се представят удостоверения за пълна проектантска правоспособност със срок на валидност 2016 г.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

чл.230, ал.1 от Закона за устройство на територията във връзка със Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател ТП1 – "Срок за изпълнение на поръчката " ; тежест: 10
Показател: Показател ТП2 – "Концепция за изпълнение на поръчката" ; тежест: 50
Показател: Подпоказател 1-Подход на участника за изпълнение на поръчката ; тежест: 40
Показател: подпоказател -Управление на риска ; тежест: 10
Показател: ФО – Цена за изпълнение на поръчката ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.04.2016 г.  Час: 18:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.04.2016 г.  Час: 11:00
Място

Община Дулово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и/или представяне на съответното пълномощно, когато е необходимо, а останалите лица – след удостоверяване на качеството, в което присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2014-2020

VI.3) Допълнителна информация

I. Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 16, ал.1, ал. 4 и ал. 8, във връзка с чл.14, ал.3, т. 2 от Закона за обществените поръчки. ІІ. Възложителят ще се възползва от възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 3 от ЗОП - Обявлението ще бъде изпратено по електронен път и предоставя пълен и безплатен достъп по електронен път до документацията за участие е предоставен на интернет адреса на Община Дулово http://sop.bg/dulovo-145/ IIІ. Всички комуникации между възложителя и участниците, свързани с настоящата процедура се извършват на български език и в писмена форма. Обменът на информация може да се извършва по един от следните начини: по пощата, по факс, по елек. път при условиятаи по реда наЗЕДЕП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ