Версия за печат

00265-2016-0035

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: Милен Минчев – ръководител звено технологична механизация, отдел Механооборудване; Въпроси по процедурата: Красимира Георгиева - експерт търговия, отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3163/; 00359 41783305/3626/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: отдел Механооборудване; отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел Търговски

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Доставка на гуми, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт на гумите“, реф.№ 146/2015 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Доставка: DDP складова база на Възложителя – отдел Логистика и контрол, град Раднево, съгласно Инкотермс 2010; Приемане на излезли от употреба гуми: промплощадки на рудник "Трояново-1", с.Трояново, рудник "Трояново-север", с.Ковачево и рудник "Трояново-3", с.Медникарово. Услуги по ремонт на доставените гуми: база на Изпълнителя;
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на гуми, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт на гумите по три обособени позиции, съгласно технически спецификации и условия за изпълнение на възложителя за всяка обособена позиция към документацията за участие. 1. Обособена позиция №1: Доставка на пневматични гуми за леки и лекотоварни автомобили, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт. 2. Обособена позиция №2: Доставка на пневматични гуми за пътно-строителни машини, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт. 3. Обособена позиция №3: Доставка на пневматични гуми за тежкотоварни автомобили, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34351100, 34352000, 34350000, 19511200

Описание:

Външни гуми за леки автомобили
Външни гуми за носене на големи товари
Външни гуми с лек и тежък режим на експлоатация
Вътрешни гуми

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложения Б.

Стойност, без да се включва ДДС
1728000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции за участие: 1. Обособена позиция №1 – 500,00 лева или равностойността в евро. 2. Обособена позиция №2 – 4 500,00 лева или равностойността в евро. 3. Обособена позиция №3 – 10 000,00 лева или равностойността в евро. Представят се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всяка доставка на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и издадена фактура – оригинал. Срокът на плащане по всяка изпълнена доставка започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол) по същата доставка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице валутата на банковата сметка следва да бъде в лева.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Изпълнителите на поръчката трябва да отговарят и спазват изискванията на НАРЕДБА за изискванията за третиране на излезли от употреба гуми (ИУГ), приета с ПМС № 221 от 14.09.2012 г., обн., ДВ, бр. 73 от 25.09.2012 г., в сила от 25.09.2012 г. Участникът, определен за Изпълнител се задължава да осигури възможност за приемане на ИУГ от Възложителя, като осигурява за своя сметка дейностите по събиране, транспортиране, съхраняване, оползотворяването или обезвреждането на ИУГ в количества (тонове, брой) не по-малко от 65% от доставката, която са направили.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващия обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива; документи за всеки от декларираните подизпълнители или декларация за липса на подизпълнители. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участниците трябва да имат признат опит. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнили доставки на гуми на стойност не по-малка от: 25 000,00 лева без ДДС за обособена позиция №1; 250 000,00 лева без ДДС за обособена позиция №2; 500 000,00 лева без ДДС за обособена позиция №3. Изискването се доказва със списък на доставките, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите придружен с доказателства по чл.51, ал.4 от ЗОП. Списъкът трябва да бъде изготвен съгласно образеца в документацията за участие. Посочените в списъка обстоятелства следва да бъдат доказани с удостоверение за извършена доставка, издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставката. Информацията се представя само за описаните в списъка изпълнени доставки. Представените удостоверения или посочения публичен регистър трябва да съдържат следната информация: предмет (кратко описание) на доставката, дата на изпълнение, стойност на доставката в лева без ДДС и получателя. В случай, че участникът подава оферта за две или всички обособени позиции, стойността на реализираните доставки трябва да е не по-малко от сумарната изискуема стойност, посочена за тези обособени позиции. 2. Участниците да декларират производител/и на предлаганите гуми от предмета на поръчката – представя се декларация в оригинал от участника по образец на Възложителя в документацията за участие. Декларация се представя за всяка обособена позиция, за която участват. 3. Участниците да разполагат с персонал с опит в отремонтирането на гуми – доказва се с декларация, съгласно чл.51, ал.7 от ЗОП с посочване на професионалната квалификация и професионалния опит на участника или на ръководните му служители, включително лицата, които отговарят за извършването на услугата. 4. Участниците да разполагат с техническо оборудване за обезпечаване на гаранционните събития, по време на гаранционния срок на гумите, включително отремонтиране на гумите при необходимост. Доказва се с декларация за наличното оборудване, съгласно чл.51, ал.9 от ЗОП, по образец на възложителя. Достатъчно е описанието на оборудването да включва основното оборудване - подемници, машини за ремонт на гуми, преси, автоклав с възможност за вулканизация на гуми до 29 цола включително. 5. Участниците, които са само доставчици, трябва да са оторизирани от производителите на предлаганите гуми (или официален представител на производителя) с права за представителство и търговия на територията на цялата страна - удостоверява се с оторизационно писмо от всеки деклариран производител (или официален представител на производителя), удостоверяващо права на участника за представителство и търговия на територията на цялата страна (Република България) – доказва се със заверено от участника копие на документа, придружен с превод на български език. 6. Участникът трябва да притежава валидни разрешителни за дейностите по събиране, транспортиране, съхранение, оползотворяване или обезвреждане на отпадък „Излезли от употреба гуми“ с код 16 01 03 издадено на името на участника, в съответствие с българското законодателство. Изискванията по точки 2, 3 ,4, 5 и 6 се отнасят за всяка една от обособените позиции от предмета на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

реф.№146/2015 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.04.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
25.04.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.04.2016 г.  Час: 10:30
Място

Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.03.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на пневматични гуми за леки и лекотоварни автомобили, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт.
1) Кратко описание

Доставка на пневматични гуми за леки и лекотоварни автомобили, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение на възложителя към документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34351100, 34351000, 19511200

Описание:

Външни гуми за леки автомобили
Външни гуми с лек режим на експлоатация
Вътрешни гуми

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация на обособената позиция. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по настоящата обособена позиция от предмета на поръчката ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
66000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на пневматични гуми за пътно-строителни машини, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт.
1) Кратко описание

Доставка на пневматични гуми за пътно-строителни машини, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение на възложителя към документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34350000, 19511200

Описание:

Външни гуми с лек и тежък режим на експлоатация
Вътрешни гуми

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация на обособената позиция. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по настоящата обособена позиция от предмета на поръчката ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
495000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на пневматични гуми за тежкотоварни автомобили, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт.
1) Кратко описание

Доставка на пневматични гуми за тежкотоварни автомобили, приемане на излезли от употреба гуми, услуги по ремонт съгласно техническа спецификация и условия за изпълнение на възложителя към документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34352000, 19511200

Описание:

Външни гуми за носене на големи товари
Вътрешни гуми

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация на обособената позиция. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по настоящата обособена позиция от предмета на поръчката ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1167000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24