Версия за печат

00037-2016-0002

BG-Тетевен: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000291698

Община Тетевен, пл. Сава Младенов 9, За: Васил Върлков, РБългария 5700, Тетевен, Тел.: 0678 52200, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52170

Място/места за контакт: Община Тетевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.teteven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg.

Електронен достъп до информация: http://teteven.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=2633%3A2016-03-02-14-21-19&catid=130%3A2011-01-28-10-34-01&Itemid=276&lang=bg =bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Сметосъбиране, сметоизвозване на битови отпадъци и поддръжка на местата за обществено ползване на територията на Община Тетевен"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Тетевен: град Тетевен и населените места, попадащи на територията на Община Тетевен, както следва: с. Бабинци, с. Български извор, с. Васильово, с. Галата, с. Глогово, с. Гложене, с. Голям извор, с. Градежница, с. Дивчовото, с. Малка Желязна, с. Рибарица и с.Черни Вит.
Код NUTS: BG315
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществена поръчка с предмет: „Сметосъбиране, сметоизвозване на битови отпадъци и поддръжка на местата за обществено ползване на територията на Община Тетевен”. С извършване на дейността по сметосъбирането, сметоизвозването и депонирането на БО на територията на Община Тетевен, в изпълнение изискванията на Националното законодателство за управление на отпадъците, се полагат усилия за гарантиране на нормални санитарно-хигиенни условия на живот на територията на общината, недопускане замърсяване на обществени площи с битови отпадъци и образуване на нерегламентирани сметища. Общото количество отпадъци, които се очаква да се генерират за една година са около 6000 тона. Дейностите обект на поръчката, ще се изпълняват на територията на Oбщина Тетевен. Извозването на ТБО ще се извършва до депото Общинско депо в с.Гложене, м. „Байнов поток“ или Претоварна станция за твърди битови отпадъци с.Гложене, м. „Байнов поток“. Обект на настоящата процедура е и поддържане на териториите за обществено ползване в гр. Тетевен, което включва дейностите по ръчно и механизирано метене на улични платна, тротоари, площади, алеи и други територии, както дейността по механизирно метене на улици и площади в града.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000, 90610000, 90611000, 90612000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по почистване на улици
Услуги по метене на улици

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите по сметосъбиране и сметоизвозване, предмет на настоящата обществена поръчка, са с териториален обхват всички населени места в Община Тетевен, с население общо 21220 души, общото количество отпадъци, които се очаква да се генерират за една година е около 6 000 тона. Обслужване на следните съдове: Контейнери тип „Бобър” 1.1 м3 – 655 броя; Контейнер с вместимост 4 м3 – 95 броя; Кофи тип „Мева” 0.11 м3 – 3950 броя; Улични кошчета с вместимост 50 л. – 100 броя. Пълното описание на предмета на поръчката се съдържа в Техническата спецификация от документацията за участие. Прогнозната стойност за една година е 744 000.00 лв. без ДДС. Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е 2232000.00 лв. без ДДС за три години.

Стойност, без да се включва ДДС
2232000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 22 320.00 лева, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: -парична сума, внесена по следната сметка на Община Тетевен: Банкова сметка (IBAN): BG88 IORT 8046 3310 0100 00, Банков код (BIC): IORTBGSF, Банка: „Инвестбанк“ АД, клон Ловеч, офис Тетевен, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Сметосъбиране, сметоизвозване на битови отпадъци и поддръжка на местата за обществено ползване на територията на Община Тетевен”; - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Община Тетевен, със срок на валидност 180 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгл. Обявлението за обществена поръчка Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Ако гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. При подписването на договор, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение, като размерът й е 2% (два процента) от стойността на договора. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: -парична сума, внесена по следната сметка на Община Тетевен: Банкова сметка (IBAN): BG88 IORT 8046 3310 0100 00, Банков код (BIC): IORTBGSF, Банка: „Инвестбанк“ АД, клон Ловеч, офис Тетевен,, като в нареждането за плащане следва да бъде записано:Гаранция за изпълнение на договор за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Сметосъбиране, сметоизвозване на битови отпадъци и поддръжка на местата за обществено ползване на територията на Община Тетевен”; - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Община Тетевен, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от 30 (тридесет) дни срока на изпълнение на конкретния договор. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на тези дейности и плащането по договора за изпълнение на обществената поръчка ще са в рамките на приетата съгласно чл. 66, ал. 1 от ЗМДТ от Общински съвет Тетевен план-сметка за всяка календарна година от действието на договора.Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от един месец на база реално извършена работа по приетите единични цени на услугите, след подписване на протокол за приемане на извършената работа и представяне на фактура.Плащанията се осъществяват в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всеки отчетен период и след представяне от Изпълнителя на първични счетоводни документи. Всички плащания по изпълнението на обществената поръчка ще се извършват по банков път в български лева, съгласно представените от участника, избран за Изпълнител, калкулации с елементи на ценообразуване и след издаване на съответната фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаването на юридическо лице за участие в процедурата, когато участник е обединение (сдружение/консорциум). Участник обединение (сдружение) трябва да представи към офертата си документите по чл. 56, ал. 3, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Когато участникът, определен за Изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, при сключване на договор се изисква създаване на юридическо лице, като новосъздаденото юридическо лице трябва да е обвързано с офертата, подадена от обединението. Договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката, като същото може да е посочено в договора, или в друг документ, подписан от членовете на обединението. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП и на условията и изискванията на Възложителя. Всяко лице може да подаде само една оферта, като лице, което участва самостоятелно, няма право да участва и като част от обединение. Свързани лица не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Лице, което фигурира като подизпълнител в офертата на някой от участниците, не може да участва в офертата на друг участник или да представя самостоятелна оферта. От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 от ЗОП. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 5 от ЗОП. Когато участникът е обединение (сдружение/консорциум) при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т .3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. За обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно декларирането им от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т .3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, и изисквания по чл. 47, ал. 2, т. 1 от ЗОП с една декларация. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, избран за Изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т .3 и т. 4 от ЗОП и по чл. 47, ал. 2, т. 1, от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на Възложителя. Не се представят документи, отнасящи се за обстоятелства, вписани в Търговския регистър. Участниците са длъжни да уведомят Възложителя за настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т . 3 и т. 4; ал. 2, т. 1, и ал. 5 от ЗОП, в 7-дневен срок от настъпването им. За извършване на дейностите, предмет на настоящата процедура, Изпълнителят трябва да притежава валиден Регистрационен документ за изпълнение на услуги по сметосъбиране и транспортиране на отпадъци, издаден от компетентния орган по реда на чл. 35, ал. 3 и ал. 5 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО), даващ му право да извършва дейност по сметосъбиране, сметоизвозване и транспортиране на отпадъци на територията на Община Тетевен. Определеният Изпълнител представя на Възложителя заверено копие на валидния Регистрационен документ при подписване на договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в един екземпляр – оригинал. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”; Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”; Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, и наименование на участника. Представянето на оферта ще се счита за съгласие на участника с всички изисквания и условия, посочени в Документацията, при спазване на приложимите разпоредби на ЗОП. Плик № 1 „Документи за подбор”съдържа:1)Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2)Представяне на участника, Приложение №2, което включва: посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; и Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение №2.1.;3)Нотариално заверено изрично пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато е приложимо)-оригинал;4)При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;5)Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката - Приложение №3.;6) Оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Община Тетевен, или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума по банковата сметка на Община Тетевен, в съответствие с изискванията на чл. 60, ал. 1, 2 и 3 от ЗОП;7) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – Приложение №4.;8) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение №5.;9)Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - Приложение №6;10)Документи за доказване на изискванията към техническите възможности и/или квалификация на участниците - съгласно Раздел III. 2. 3 от настоящото обявление.11) Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Приложение №9;Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа:Предложението за изпълнение на поръчката на участника в оригинал, изготвено по образец Приложение №10, което съдържа: -Срок за реакция при нужда от подмяна на дефектирал съд за отпадъци (посочен в календарни дни);-Работна програма, неразделна част от него, (същата следва да бъде изготвена в пълно съответствие с Техническата спецификация, Методиката за оценка и условията на процедурата);Плик № 3 „Предлагана цена” съдържа:образец Приложение №11 за предложение на цена „Ценова оферта“ в оригинал. Към Ценовата оферта се представя приложение с Анализи и калкулации, доказващи формирането на единичните цени. Забележка: Извън плика с надпис „Предлагана цена“ не трябва да е посочена никаква информация за цената.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не залага изисквания за икономически и финансови възможности на участниците по настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя условия за минимални изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, попълнена по образец Приложение №8 към Документацията за наличието на на минимално специализирано техническо оборудване (специализирана техника и машини, и специализирани съдове за битови отпадъци), с което участникът разполага за изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка.Участникът в настоящата процедура следва да посочи в декларацията следното: - за техническото оборудване - специализирани съдове за битови отпадъци: брой, вид на съда и обем, както и материал от който е изработен, съобразно изискванията на Възложителя в Техническата спецификация от Документацията; - за специализираната техника и машини (автомобили за обслужване на съдове и контейнери): брой, вид на автомобила за обслужване на съдове, с какъв обем е същият, вместимост на съда, европейски екологичен стандарт, където е приложимо, съгласно изискванията на Възложителя в Техническата спецификация от Документацията. 2. • Декларация в свободен текст, че участникът разполага с материално-техническа база за съхранение и ремонт на специализирана техника и съдове (собствена, наета или предоставена за ползване) на територията на Община Тетевен, с приложени към нея заверени копие на документ за собственост или копие на валиден договор за наем/линзинг, или копие на валиден договор за ползване на материално-техническа база, съответстваща на изискванията на възложителя, находяща се на територията на Община Тетевен, от които да е видно, че участникът разполага с база за изпълнението на поръчката, находяща се на територията на община Тетевен. 3. Списък на услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: услуга, която включва едновременно дейности по събиране и транспортиране на отпадъци от бита, почистване на територии за обществено ползване, включително метене и миене на улици и територии за обществено ползване, изпълнени през последните три години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата от съответния участник, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, изготвен в оригинал по образец Приложение №7 към Документацията. Участникът може да избере един или няколко от посочените в чл. 51, ал. 4 от ЗОП начини за доказване: - доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или - доказателство за извършените услуги чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. 4.Копие на валиден към датата на подаване на офертата Сертификат за внедрена система за управление на качеството: ISO 9001-2008 с обхват сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или еквивалент; 5.Копие на валиден към датата на подаване на офертата Сертификат за внедрена система за управление на околната среда: ISO 14001-2004 с обхват сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или еквивалент. 6.Копие на валиден към датата на подаване на офертата Сертификат за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001-2007 или еквивалент. При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез което обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквани от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. Съгласно чл. 51а от ЗОП, всеки участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да разполага със следното минимално количество специализирани съдове за събиране на битови отпадъци, които да отговарят на техническите характеристики, подробно описани в Техническата спецификация от Документацията и на изискванията на Възложителя за качествено изпълнение предмета на настоящата обществената поръчка, а именно:- Контейнери тип „Бобър” 1.1 м3 – 655 броя; -Контейнер с вместимост 4 м3 – 95 броя; - Кофи тип „Мева” 0.11 м3 – 3950 броя; - Улични кошчета с вместимост 50 л. – 100 броя. 2.Участникът трябва да разполага със специализирана транспортна техника и машини, която да отговаря на техническите характеристики и изисквания, поставени от Възложителя в Техническата спецификация от Документацията, необходими за качественото изпълнение предмета на настоящата обществената поръчка. Минималният брой и вид транспортна техника, необходима за изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, наличието на която участникът трябва да докаже в офертата си и трябва да поддържа налична за целия срок на договора е, както следва: 2.1. Сметоизвозващи автомобили с вариопреса или ротопреса за обслужване на съдове за отпадъци контейнер тип „Бобър” 1.1 м3 и кофи 110 л. и обем между 10 м3 и 20 м3 – минимум 4 броя. Сметосъбиращите автомобили (за контейнер тип „Бобър” 1.1 м3 и кофи 110 л.) трябва да са с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 3 или еквивалент; 2.2. Сметоизвозващи автомобили с подемен механизъм за обслужване и извозване на за контейнери с обем 4 м3 – минимум 2 бр.; 2.3. Специализиран автомобил за метене – минимум 1 бр. Специализираниятавтомобил трябва да са с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 3 или еквивалент. 2.4. Специализиран автомобил за миене с автоцистерна с маркуч и с дюзи – минимум 1 бр. Специализираният автомобил трябва да са с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 3 или еквивалент. 2.4. Багер челен товарач – 1 бр. 2.5. Товарен автомобил – самосвал с товароносимост поне 5 куб. метра – минимум 1 бр. Товарният автомобил трябва да е с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 3 или еквивалент; 2.6. Булдозер – 1 бр. 3. Участникът трябва да разполага с материално-техническа база за съхранение и ремонт на специализирана техника и съдове (собствена, наета или предоставена за ползване) на територията на Община Тетевен. 4.Участникът следва да е изпълнил през последните три години до крайния срок за подаване на офертите, минимум една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка за обслужване на община (район за градове с районно деление) с население над 20 000 души и с годишен обем на дейностите не по- малко от 50% от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка. Под услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка при оценяването на съответствието с изискванията ще се счита услуга, която включва едновременно дейности по събиране и транспортиране на отпадъци от бита, почистване на територии за обществено ползване, включително метене и миене на улици и територии за обществено ползване. 5. Участникът трябва да има внедрени Системи за: управление на качеството ISO 9001-2008 с обхват сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или еквивалент, и за управление на околната среда ISO 14001-2004 с обхват сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или еквиваленти и и система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001-2007 или еквивалент.Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Работна програма - Р (Предлаган подход и стратегия за изпълнение на поръчката - до 50т., Анализ на основните рискове - до 45т., Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора - до 5т.); ; тежест: 50
Показател: Срок за реакция - СР;; тежест: 10
Показател: Предлагана цена – ПЦ; ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.04.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.04.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.04.2016 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Община Тетевен - пл. "Сава Младенов" № 9, Заседателна зала, етаж ІІ

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Тетевен.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.3) Технически възможности минимално изскване Съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече участници в обединението. На основание чл. 69 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от техническите изисквания, посочени в раздел III.2.3) „Технически възможности“ на Обявлението за поръчката и след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.teteven.bg., раздел „Профил на купувача” в деня на изпращане на решението и обявлението за обществена поръчка в РОП. Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се получава на място и ще предоставя същата на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае да получи документацията на място, тя ще му бъде предоставена безплатно на хартиен носител в сградата на община Тетевен, на адрес гр. Тетевен, пл. „Сава Младенов“ 9, Информационен център, етаж I. На основание чл.64 , ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението възложителя е предоставил пълен достъп до документацията за участие в процедурата и е посочил в обявлението интернет адрес, на който тя може да бъде намерена - http://teteven.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=2633%3A2016-03-02-14-21-19&catid=130%3A2011-01-28-10-34-01&Itemid=276&lang=bg. Срокът за изпълнение на поръчката е тридесет и шест месеца или три години, считано от 01.07.2016 г., като дейностите по събиране, транспортиране на отпадъци, ръчно, машинно метене и машинно миене за гр. Тетевен ще започнат да се изпълняват и фактурират по настоящият договор от 01.09.2016 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.03.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ