Версия за печат

00181-2015-0004

BG-Бургас: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - БУРГАС, гр. Бургас, ул. Успенска №1, За: Д-р Димитър Желязков - заместник-директора на ЦСМП – Бургас, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871927, E-mail: e-mail: csmp_burgas@abv.bg, Факс: 056 811000

Място/места за контакт: гр. Бургас, ул. Успенска №1, ет.2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.csmpbоurgas.org.

Адрес на профила на купувача: www.csmpbоurgas.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място на изпълнение /място на доставката/: франко склада на ЦСМП – Бургас, находящ се в гр.Бургас, ул.”Успенска” №1.
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора - Възложителят възлага, а изпълнителят приема и се задължава, съгласно клаузите на настоящия договор и приложенията към него /Приложение №1 – Техническо задание от документацията за участие в процедурата; Приложение №2 – Техническо предложение и Приложение №3 – Ценово предложение/, представляващи неразделна част от същия, да извършва доставка на лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на ЦСМП – Бургас за оказване на спешна медицинска помощ. Количество - Количествата на лекарствените продукти и медицинските консумативи, съгласно техническата спецификация са прогнозни. Възложителят си запазва правото да променя същите съобразно неговите актуални нужди за дейността.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000, 33140000

Описание:

Фармацевтични продукти
Медицински консумативи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
128496.28 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 697469 от 13.11.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1111 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка на лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на ЦСМП – Бургас за оказване на спешна медицинска помощ
V.1) Дата на сключване договора
01.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ФАРКОЛ” АД, с ЕИК 102227154, гр. Бургас, бул. „Сан Стефано” №28, Република България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 851721, E-mail: e-mail: farkol@farkol.bg, Факс: 056 851722

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 128500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 128496.28 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на ЗОП – Глава единадесета „Обжалване“ от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок, при условията и по реда на чл. 120 и следващите от Закона за обществените поръчки

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"ФАРКОЛ" АД, с ЕИК 102227154, със седалище и адрес на управление гр. Бургас, бул. „Сан Стефано” №28 "АЛЕКС О1" ЕООД, с ЕИК 130564399, със седалище и адрес на управление: гр. София, район "Илинден", ул. "Майор Векилски", бл.382, вх.А, ет.6, ап.16


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор