Версия за печат

00638-2016-0006

BG-Симеоновград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СИМЕОНОВГРАД, пл. Шейновски № 3, За: Мими Дачева, България 6490, Симеоновград, Тел.: 03781 2341, E-mail: obshtina_simgrad@abv.bg, Факс: 03781 2006

Място/места за контакт: ОБЩИНА СИМЕОНОВГРАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.simeonovgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.simeonovgrad.bg/hassubmenu/index/idMain/78.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за оценяване на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор при изпълнение на инженеринг по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Симеоновград за обекти на ул. „П.К.Яворов“№ 6-8, ул. „Цар Освободител“ № 9-13

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Симеоновград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на обществената поръчка, съгл. чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е предоставяне на услуга – оценка на съответствието на инвестиционния проект и упражняване нанезависим строителен надзор на строежи, представляващ трета и четвърта категория, съгласно с чл. 137, ал. 1, т. 3 и т.4 от ЗУТ по приложение № 2 от ЗОП

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка включва в предметния си обхват 2 многофамилни жилищни сгради на ул. „П.К.Яворов“№ 6-8, в гр. Симеоновград с РЗП 5080,56 м2. и сграда на ул. "Цар Освободител" 9-13 с РЗП 4000 кв. м

Прогнозна стойност без ДДС
34052.1 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

390


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 340 лв. (триста и четиредесет) лева. Сумата представлява 1 (един) % от прогнозната стойност на поръчката, без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава по искане на Възложителя. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: по сметка на Община Симеоновград IBAN: BG16STSA93003300701640, BIC:STSABGSF, при „Банка ДСК“ ЕАД.В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: Гаранция за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет - да се посочи названието. Избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

целево финансиране по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради и съгласно сключен договор между Кмета на община Симеоновград, Областния управител на област с административен център гр. Хасково и Българската банка за развитие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа: 1. Списък на документите, и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника. 2.Представяне на участника – (Образец № 1), което включва: 2.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от тях копие на документа за самоличност. 2.2. Декларация по чл. 47, ал. 9, от ЗОП (приложение към представянето на участника). Декларацията се представя от лицата, които представляват участника – тези по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 2.3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП (подробно разписани в т. 8.13.1.). 3. Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица се представя и копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 8.4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП (подробно разписани в т. 8.13.3). 5.1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 и т. 2 ЗОП – (Образец № 4). 5.2. Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка – (Образец № 5). 5.3. Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт – (Образец № 6). 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – (Образец № 7). 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – (Образец № 3). 8. Ценово предложение – (Образец № 2). 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – (Образец № 8). 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – (Образец № 9). 11. Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – (Образец № 10).Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 2.1. и т. 2.2. се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението, а документите по т. 2.3., т. 5., се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съдържащи се в обявлението за обществена поръчка. 12. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Документите по т. 6 и по т. 2.2. трябва да бъдат подписани от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация. Участникът трябва да притежава валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.), или валидно Удостоверение за упражняване настроителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите(продължава в допълнителна информ.)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.), или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор; 2. Изпълнение на услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката, със съответно относими към тях доказателствa за извършената услуга.Под услуги „сходни или еднакви с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира услуги, свързани с извършване на строителен надзор на строителни работи за изграждане и ремонт на обекти от I-ва група, III-та категория и IV-та категория. 3. Екип от експерти.
Минимални изисквания: 1. За последните 3 (три) години, считано до крайния срок за получаване на оферти или в зависимост от датата на учредяването му, не по-малко от 2 (две) услуги; 2. Участникът следва да разполага минимум със следните технически лица (собствени или наети) на трудов или граждански договор, притежаващи съответната професионална квалификация: Ключовите специалисти на участника задължително трябва да са включени в основния заверен списък на правоспособните физически лица, които упражняват дейността. Списъкът е неразделна част от лиценза/удостоверението за упражняване на дейността съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ. Ключовите специалисти трябва да присъстват на обекта, по време на целия строителен период. Задължителният минимален състав на екипа трябва да включва ключови специалисти в областите, покриващи предмета на поръчката в съответствие с изискванията на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, както следва: Ключов експерт 1: Ръководител екип Квалификация и умения: Образование - строителен инженер (степен магистър), специалност ПГС /ССС/ или еквивалент; Удостоверение за Технически контрол, издадено от КИИП, валидно за 2015 г. Ключов експерт 2 по част „Архитектура” Квалификация и умения:Образование – Архитект, специалност „Архитектура”; Ключов експерт 3 по част „Конструкции” Квалификация и умения:Образование - строителен инженер (степен магистър), специалност ПГС /ССС/ или еквивалент; Ключов експерт 4 по част „ВиК” Квалификация и умения: Образование - строителен инженер (степен магистър), специалност „ВиК” или еквивалент; Ключов експерт 5 по част „Електроинсталации” Квалификация и умения: Образование – техническо (степен магистър), електроинженер или еквивалент; Ключов експерт 6 по част „Отопление и вентилация” Квалификация и умения: Образование – техническо (степен магистър), инженер по топлотехника или еквивалент; Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия ръководен инженерно-техническия състав). Забележка: В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците, се доказват от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.03.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.03.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.04.2016 г.  Час: 10:30
Място

сградата на общинска администрация, намираща се в гр. Симеоновград, пл. “Шейновски” № 3, заседателна зала 2-ри етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. *** Дейностите по упражняване на строителен надзор следва да се извършват от лица, притежаващи валиден Лиценз или Удостоверение за упражняването им, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, като съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ тези дейности могат да се извършват и от лице, представило копие от валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националното му законодателство. Забележка: Лицензът/удостоверението за упражняване на строителен надзор, издадени по реда на ЗУТ следва да бъде валиден/валидно/ за срока на изпълнение на поръчката..

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал.1, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ