Версия за печат

01118-2016-0001

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131516795

Изпълнителна агенция Електронни съобщителни мрежи и информационни системи, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6, За: Радослав Вълков - началник на отдел СД, Р България 1000, София, Тел.: 02 9492353; 02 9492260, E-mail: rvalkov@esmis.government.bg, Факс: 02 9818787

Място/места за контакт: гр. София, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.esmis.government.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.esmis.government.bg/page.php?c=9.

Електронен достъп до информация: www.esmis.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: ИА ЕСМИС изгражда, поддържа, развива, експлоатира и управлява Единната електронна съобщителна мрежа на държавната администрация и за нуждите на националната сигурност, която е част от Интегрираната комуникационно-информационна система за управление на страната и въоръжените сили при обявяване на извънредно положение, военно положение и/или положение на война.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Охрана на обекти от системата на Изпълнителна агенция "Електронни съобщителни мрежи и информационни системи"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за изпълнението на поръчката е на територията на Република България. Отделните обекти, на които следва да бъде осигурена непрекъсната денонощна въоръжена физическа охрана, са посочени в техническата спецификация от документацията, която може да бъде намерена в профила на купувача на електронния адрес на ИА ЕСМИС: https://www.esmis.government.bg/page.php?c=9
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е "Охрана на обекти от системата на Изпълнителна агенция "Електронни съобщителни мрежи и информационни системи". Пълното описание на обхвата на охранителните дейности се съдържа в Техническата спецификация на одобрената документация за участие, която може да бъде намерена в профила на купувача в електронната страница на ИА ЕСМИС: https://www.esmis.government.bg/page.php?c=9

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Охранителната дейност и пропускателният режим в сградата на Централното управление на ИА ЕСМИС се извършва чрез физическа защита на административните и други помещения и имуществото в тях. Тя трябва да обхваща въоръжена физическа охрана и пропускателен режим, подробно регламентирани в техническите изисквания за извършване на охранителната дейност и пропускателния режим. Охраната следва да бъде непрекъсната - денонощна /24 часа/. Охраната следва да се осъществява на следните подобекти от определен брой и вид постове: ЦУ Гурко 6 - пост 1 (Вид пост - 1 денонощен и дневен подсилващ, брой охранители - 5-ма), ЦУ Гурко 6- пост IBM (Вид пост - 1 денонощен, брой охранители - 4-ма). Охранителната дейност и пропускателен режим на обекти от състава на ИА ЕСМИС на територията на Р. България се извършва чрез физическа защита на административните, складовите и други сгради и помещения, дворните места и имуществото в тях. Тя трябва да обхваща въоръжена физическа охрана и пропускателен режим, подробно регламентирани в техническите изисквания за извършване на охранителната дейност и пропускателния режим на обекти и складови бази от състава на ИА ЕСМИС, посочени в инструкцията за охраната и пропускателния режим в съобщителните обекти със специално предназначение и складови бази от състава на Единната електронна съобщителна мрежа на държавната администрация и за нуждите на националната сигурност (ЕЕСМДАНС). Охраната следва да бъде непрекъсната - денонощна /24 часа/. Охраната следва да се осъществява на следните подобекти от определен брой и вид постове: СБ Побит камък (Вид пост - 1 денонощен, брой охранители - 4-ма), ЧИФТЕ ЧАРК (Вид пост - 1 денонощен, брой охранители – 4-ма), Сливен 3 (Вид пост - 1 денонощен, брой охранители - 4-ма), Стара Загора 3 (Вид пост - 1 денонощен, брой охранители - 4-ма), СБ Смилец (Вид пост – 1 денонощен, брой охранители – 4-ма).

Стойност, без да се включва ДДС
835200 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 8 352 (осем хиляди триста петдесет и два) лева, а участникът, определен за изпълнител, внася гаранция за изпълнение в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие, тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена, както следва: да е със срок на валидност 25 (двадесет и пет) работни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по сметка на ИА „ЕСМИС”: БНБ – София ВIC код – BNBGBGSD СМЕТКА – BG45 BNBG 9661 3300 1407 03 Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителя, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя, при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансовото плащане се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е съгласно одобрения бюджет на ИА ЕСМИС. Начин на плащане: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ежемесечно дължимата стойност за извършената охранителна дейност в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след приемане с констативен протокол на предоставената услуга за съответния месец и представена оригинална фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на съответното месечно плащане се определя в зависимост от броя на работещите охранители по договора за съответния месец.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В случай, че участник представи ценова оферта с по-висока обща цена от посочената прогнозна стойност, неговата оферта няма да бъде разглеждана и той ще бъде отстранен от участие в процедурата. От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за извършени услуги се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участниците се извършва по един от следните начини: Лично - срещу подпис; По пощата – чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; Чрез куриерска служба с обратна разписка; По факс; По електронен път при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; Чрез комбинация от тези средства. Участникът е длъжен да уведоми Възложителя за всички настъпили промени в декларираните обстоятелства в 7-дневен срок от настъпването им. За получено уведомление по време на процедурата се счита това, което е достигнало до адресата, на посочения от него адрес/електронен адрес/факс номер или получено на ръка лично или от законният представител на юридическото лице или от лицето, посочено за контакти в офертата на участника. Когато участникът е променил своя адрес или електронен адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това ответната страна, или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса/електронния адрес/факса, известен на изпращача. Обменът и съхраняването на информация в хода на провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка се извършват по начин, който гарантира целостта, достоверността и поверителността на офертите. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Решенията, изпратени по факс или по електронен път, се приемат за редовно връчени, ако са изпратени на посочения от адресата номер на факс или електронен адрес и е получено автоматично генерирано съобщение, потвърждаващо изпращането.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юр. лица,както и техни обединения,които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП,изискванията на Възложителя,посочени в документацията за участие,както и на специалните изисквания,предвидени във всички относими нормативни актове,свързани с изпълнение на договора. Съдържание на Плик № 1 - "Документи за подбор": 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Представяне на участника, което включва: - Оферта за участие, съд-ща декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП и срок на валидност на офертата. Когато участ. е юрид. лице или едноличен търговец участ-те следва да посочат единен идентиф-ен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентиф-ща информация в съответствие със законодат-то на държавата, в която участ. е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участникът е физическо лице – Име, ЕГН, адрес и др. Когато участникът е обединение изисканата информация се представя за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. В случай, че участникът ще ползва подизпълнители при изпълнение на поръчката, в т. 3 от офертата се попълва таблицата, като се посочва: наименование на подизпълнителите, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. С офертата си участ-те може без ограничения да предлагат ползването на подизп.; декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоят. по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а - д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП.; -продължава в поле VI.3) - Допълнителна информация; 3. При участници обед-ия - копие на дог-ра за обед-ие, а когато в дог-ра не е посочено лицето, което представлява участниците в обед-ето - и документ, подписан от лицата в обед-ето, в който се посочва представл.; 4.Доказат-ва за техн. възможности на участ-ка-съгласно поле III.2.3 от наст. обявление; 5.Декл. по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 6.Декл. по чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП; 7.Декл. за съгласие за участие от подизпълнител; 8.Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП; 9.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 10. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари; 11.Пълн-но на лицето, подписващо офертата (оригинал с подпис на упълномощителя) – представя се когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника; Когато участник в процедурата е обед-ие, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обед-то. Док-те по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква „в“ и т. 5 от ЗОП се представят само за участ-те, чрез които обед-то доказва съответ-то си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. За обединението не се прилага документ за регистрация. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОПот ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква „в“и т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Плик № 2 с надпис „Предл-ие за изпълнение на поръчката” в който се поставя се поставя техн-то пред-ие (включващо и срок за изпълнение), и ако е приложимо - декл. по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; Плик № 3 –“Предлагана цена”, съдържащ ценовото предложение на участ-ка.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Неприложимо

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Неприложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участниците трябва да представят: 1. Списък на изпълнените еднакви или сходни с предмета на поръчката услуги, през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, заедно с доказателства за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата; 2. Копия на сертификати за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд по OHSAS 18001:2007 или еквивалентен и сертификат за внедрена система за управление на сигурността на информацията, съгласно международен стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, системи за управление на сигурността на информацията с обхват, отговарящ на предмета на поръчката - охранителна дейност.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците следва да имат минимум 2 успешно изпълнени еднакви или сходни с предмета на поръчката услуги, с приложени доказателства за извършената услуга. Под "еднакви или сходни с предмета на поръчката услуги" следва да се разбират услуги, свързани с извършване на охранителна дейност. 2. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта: ISO 9001:2008, или еквивалентен с обхват, отговарящ на предмета на поръчката (охранителна дейност), валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд по OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхват, отговарящ на предмета на поръчката (охранителна дейност), валиден сертификат за внедрена система за управление на сигурността на информацията, съгласно международен стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен, с обхват, отговарящ на предмета на поръчката (охранителна дейност). В случай, че участникът участва като обединение, коeто не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато е предвидено участие на подизпълнители, изисканите сертификати се представя за всеки един от членовете на обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с упражняване на дейностите по охрана.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.04.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул.Г. Й.В.Гурко, № 6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1.): - Участникът в настоящата процедура, трябва да притежава валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, който трябва да включва дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД, действащ на територията на обектите на Възложителя. Доказва се със: Заверено копие на валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, включващ дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД за територията на обектите на Възложителя. - Участникът в настоящата процедура, трябва да притежава разрешение (лиценз) от КРС за собствена радиочестота, покриваща територията на обектите на Възложителя. Доказва се със: Заверено копие на валиден лиценз/разрешение от КРС за собствена радиочестота, покриваща територията на обектите на Възложителя. - Участникът в настоящата процедура, трябва да е регистриран като администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни. Доказва се със: Заверено копие на Удостоверение, издадено на името на участника, като администратор на лични данни; В случай, че участникът участва като обединение, коeто не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато е предвидено участие на подизпълнители, изисканите лицензи и удостоверение се представят за всеки един от членовете на обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с упражняване на дейностите по охрана. Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет страницата на ИА ЕСМИС: https://www.esmis.government.bg/page.php?c=9

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Изпълнителна агенция Електронни съобщителни мрежи и информационни системи, ул. Ген. Й.В.Гурко № 6, България 1000, София, Тел.: 02 9492353; 02 9492260, E-mail: rvalkov@esmis.government.bg, Факс: 02 9818787

Интернет адрес/и:

URL: www.esmis.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.03.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ