Версия за печат

02711-2016-0040

BG-гр.Търговище: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДГС Търговище гр. Търговище Териториално поделение на Североизточно държавно предприятие ДП - гр. Шумен, гр.Търговище, бул. Цар Освободител №22, За: Пламен Лазаров-спецалист обществени поръчки, РБългария 7700, гр.Търговище, Тел.: 0601 64850, E-mail: dgs.targovishte@dpshumen.bg, Факс: 0601 64850

Място/места за контакт: ТП ДГС Търговище СИДП Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: dgstargovishte.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dgstargovishte.dpshumen.bg/otkrita-procedura-gsm-2016/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на смазочни материали, антифриз и други консумативи по заявка за служебни моторни превозни средства, собственост на ТП „ДГС Търговище”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП ДГС Търговище гр. Търговище бул. Цар Освободител № 22
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на смазочни материали, антифриз и други консумативи по заявка за служебни моторни превозни средства, собственост на ТП „ДГС Търговище”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09211000, 09211900, 09211650, 24951311

Описание:

Смазочни масла и препарати
Смазочни двигателни масла
Спирачни течности
Антифриз

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставка на смазочни материали, антифриз и други консумативи по заявка за служебни моторни превозни средства, собственост на ТП „ДГС Търговище” съгласно техническата спецификация, при финансов ресурс от 2000.00 /две хиляди/ лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
2000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата са в размер на 20,00лв (двадесет лева). Гаранцията за участие, във формата на парична сума, трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие под формата на банкова такава ,безусловна и неотменяема учредена в полза на възложителя се представя в оригинал към плик №1 Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 1 % от прогнозната стойност без ДДС, а именно: 20 /двадесет/лева Гаранцията за участие се представя под формата на парична сума, преведена по банковата сметка с IBAN: BG11CECB979010E5316200, BIC: CECBBGSF на ТП „ДГС Търговище“ в ТБ „ЦКБ” АД, офис Търговище или под формата на банкова гаранция. В случай, че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 90 (деветдесет) дни след датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника при наличие на условията на чл. 61 от ЗОП. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участник, който не е приложил към оферта си гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП, след прилагане разпоредбата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП и при съобразяване на чл. 24, ал. 4 от ППЗОП. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: - отстранените участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; - класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите участници - в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция, изрично се посочва предмета или номера на поръчката, за която се представя гаранцията. Гаранция за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора при подписването му. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника лично или от упълномощен от него представител на посочения от възложителя адрес или се изпраща по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Таксите за банковите преводи и куриерските услуги са за сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на финансиране-от стопанската дейност на стопанството

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не може да участва кандидат неотговарящ на изискванията на чл. 47 ЗОП или непредставил изискуемите документи съгласно чл. 56 и следващи от ЗОП, както и по документацията за провеждане на процедурата.Не могат да участват в процедурата по възлагане на обществена поръчка пряко или косвено физически или юридически лица за които е на лица забраната по чл.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Освен ако не е на лице изключението по чл.4 от същия закон.Всички съобщения, предизвестия и нареждания, свързани с изпълнението на тази поръчка и разменяни между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, са валидни, когато са изпратени по пощата (с обратна разписка), по факс, електронна поща или предадени чрез куриер срещу подпис на приемащата страна.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите доставки с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката (доставка на смазочни материали, антифриз и др. консумативи за автомобили).Участник в процедурата, предсавил ценова оферта на стойност по-висока от 2000 лв. /две хиляди лв./ без ДДС се отстранява от последващо участие в настоящата процедура.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно посочените в документацията
Минимални изисквания: Съгласно посочените в документацията
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Не е приложимо

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.04.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.04.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

В административната сграда на ТП ДГС „Търговище“, гр. Търговище бул. „Цар Освободител“ №22

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителя прилага предоставената от закона възможност на чл 64, ал.3 ЗОП Документацията за участие е достъпна на сайта на възложителя: dgstargovishte.dpshumen.bg По желание на участника, изразено писминно, комплекта от документи ще му бъде изпратен на адрес срещу заплащане по банков път на сума в размер на 5 лв./пет лв./ и куриерски услуги за негова сметка. По банкова сметка при ТБ „ЦКБ” АД, офис Търговище с IBAN: BG11CECB979010E5316200, BIC: CECBBGSF.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.03.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ