00159-2016-0007
Технически редакции | ||
01.03.2016 10:19 ч. : | 01/03/2016 09:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.03.2016 10:19 ч. : | 01/03/2016 09:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Добрич: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Добричка, ул.Независимост №20, За: арх.Валентин Иванов Калчев, РБългария 9300, Добрич, Тел.: 058 600619, E-mail: obshtina@dobrichka.bg
Място/места за контакт: община ДобричкаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrichka.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dobrichka.bg/profile/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН НА ОБЩИНА ДОБРИЧКА
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на проект за Общ устройствен план на Община Добричка (ОУПОД), включващ Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС). Целта на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за изработване на проект на Общия устройствен план на Община Добричка, чиято стратегическа цел е да създаде основа за балансирано и устойчиво устройствено развитие и хармонична жизнена среда в урбанизираните и извън урбанизираните територии. Предвид анализа на състоянието на ресурсите и на отделните функционални системи и изведените проблеми следва заключението, че бъдещото управление на устройствените процеси на територията ще бъде ефективно и целесъобразно само ако се основава на устройствен план, обхващащ цялата територия на общината и на създадени въз основа на него цялостни подробни устройствени планове за урбанизираните територии. Общият устройствен план на Община Добичка следва да бъде изработен при спазване на одобрено с Решение № 687 от 28.11.2013 г. на Добрички общински съвет и „Планово задание за изработване на Общ устройствен план на Община Добричка”. Плановото задание за разработване на Общ устройствен план на община Добричка има за цел да формулира основните изисквания към ОУПОД, както и кръга от проблеми, които предстоят за решаване с методите на устройственото планиране през следващите години. С Плановото задание се представят и основните, най-общи насоки за бъдещото развитие на селото и общината, водещи до създаване на комплексно устроена и хармонична жизнена среда. Общият устройствен план на Община Добричка трябва да отговаря на следните общи изисквания свързани с: • Устойчиво развитие на Община Добричка през периода на действие на ОУПОД, чрез методите на устройственото планиране за реализиране на териториалните ресурси; • Очертаване на основни насоки за бъдещото демографско, социално-икономическо, културно-историческо и инфраструктурно развитие, в баланс и взаимовръзка с опазването на околната среда на територията на Община Добричка; • Доразвиване на положителните идеи и тенденции, заложени в предходни устройствени проекти и пла¬нове и други проучвания за те¬ри¬торията на общината. • Пълноценно отчитане външните връзки на общи¬на¬та като стимулатор за развитие. Решаване на инфраструктурни и теренни проблеми в съответствие с целесъобразността им не само на общинско, но и на междуобщинско ниво. • Формиране на комплекс от устройствени мерки, це¬ля¬¬щи създаване на условия за прео¬доля¬ва¬не на съществени диспропорции между отделни части на общин¬ската територия. • Свеждане до минимум отнемането на ценни земеделски земи и земи от горския фонд за нуждите на урбанизацията и друго строително усвояване. • Създаване на устройствени възможности за използване на природния и културно-историческия ресурси за развитие на отдиха и туризма, при съблюдаване режимите за опазването им. • Създаване условия за развитието на социалната и техническата инфраструктури. • По отношение на икономическото развитие на общината при изработването на плана се съблюдават постановките на стратегическите документи по ЗРР, отнасящи се за общинската територия. За стимулиране на публично-частното партньорство в дейностите, осигуряващи социално-икономическото развитие, да се осигурят възможности за целесъобразна реализация на поземления фонд – общинска собственост, съобразна с обществения интерес и при спазване на общите и специфични изисквания и ограничения по отношение земеползването. • Предвид несъвместимостта на оценките за потребността от урбанизация, произтичаща от естествените демографски процеси и реалното инвестиционно търсене на терени за обитаване и за стопански дейности, да се разработи и приложи адекватен подход при планиране на земеползването, респективно оразмеряване на системите на техническата и социалната инфраструктура, като се съблюдават и изискванията за устойчивост.
71410000
Описание:
НЕ
НЕ
Изпълнението на поръчката следва да се осъществява съгласно предоставеното от възложителя „Планово задание за изработване на Общ устройствен план на Община Добричка”, неразделна част от документацията за участие, в съответствие с изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и с дадените становища на компетентните органи, а имено: Становище изх. №0801-7665/29.11.2013г. на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) – Варна; Становище изх.№33-НН-58/18.02.2014г. на Министерство на културата и „Техническо предложение за изпълнение на поръчката”, предоставено от изпълнителя в неговата оферта • Предварителен проект, съдържащ: проектна документация съгласно действащата нормативна уредба, в т.ч. Наредба № 8/2001 г. на МРРБ за обем и съдържание на устройствените схеми и планове (ОСУСП) и „Планово задание за изработване на Общ устройствен план на Община Добричка”; Екологичната оценка (ЕО) в т.ч. Оценката за съвместимост (ОС), съгласно становището на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) – Варна. Докладът за ЕО следва да бъде оформен като единен документ, който включва: - съдържателна част съгласно изискванията на чл. 86, ал. 3 от ЗООС; - списък на източниците на информация на използваните методи за оценка и прогноза на въздействието върху околната среда с посочване на източника, в който са публикувани; - списък с експертите и ръководителя, изготвили доклада за ЕО, в който всеки удостоверява с полагане на подпис разработените от него раздели на доклада; - справка за проведени консултации и за изразените при консултациите мнения и предложения, както и за начина на отразяването им; - приложения. Като отделно самостоятелно приложение към доклада за ЕО се изготвя нетехническо резюме на достъпен за обществеността език в обем, не по-малък от 10 на сто от обема на доклада. Освен текстовата част резюмето съдържа необходимите нагледни материали (карти, снимки, схеми). • Окончателен проект, съдържащ: - текстовите и графични материали на предварителния проект, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации, като графичните материали на ОУПОД се изработват в цифров вид във формат за GIS върху цифрова картна основа, предоставена от възложителя. - Цифровият модел на плана трябва да съдържа база данни за устройството и застрояването на различните видове територии, устройствени зони и терени и да дава възможност за извличане на автоматизирани паспорти на видове територии, устройствени зони, терени и обекти, както и справки по зададени критерии.
НЕ
600
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
За да бъде допуснат до оценяване на офертата в настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие в размер 1 000. 00 лв. /хиляда лева/, представена в една от следните форми: 1) Под формата на парична сума, внесена в: БАНКА – Общинска банка АД–Добрич, БАНКОВ КОД (BIC): SOMBBGSF, БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG87SOMB91303310020001 2) или под формата на банкова гаранция съгласно примерен образец от документацията (Образец №14). Чуждестранните лица могат да представят банкова гаранция в ЕВРО с равностоен размер, изчислен по официалния курс „Евро за Лев”, определен от Българска народна банка за деня на превеждане на гаранцията. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни след изтичане на крайния срок за получаване на офертите. Ако участникът представя Банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие в процедура (Образец №14). Ако обслужващата банка на участника не може да издаде гаранция за участие с точен текст на (Образец №14), то участника следва да представи гаранция за участие която съдържа минимум изисканата информация в (Образец №14). В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Изработване на проект за общ устройствен план на община Добричка“. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи оригинал на платежно нареждане или оригинал на банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, че е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни от изтичане на срока за получаване на офертите. Разходите по откриване и поддържането на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че в размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят допуска възможност участниците в процедурата да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като се изисква в нея да се съдържат условията разписани в образеца от документацията. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община Добричка: БАНКА – Общинска банка АД–Добрич, БАНКОВ КОД (BIC): SOMBBGSF, БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG87SOMB91303310020001 или под формата на банкова гаранция съгласно примерен образеца от документацията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и че е със срок на валидност – най – малко 20 дневен срок след одобряване на проекта от Общински експертен съвет. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията примерен образец на банкова гаранция за изпълнение на договора (Образец №15).
Стойност на поръчката Настоящата обществена поръчка се финансира по споразумение за частично финансово подпомагане със средства от държавния бюджет, чрез Министерството на регионалното радвитие и благоустройството(МРРБ) на основание § 123 (3) от ПЗР към ЗИД на ЗУТ и в изпълнение на чл. 38, ал. 4 от ПМС № 3 от 15.01.2014 г. за изпълнение на Държавния бюджет на Република България за 2014 г., както и от собствени бюджетни средства. Схемата на плащане на поръчката е следната: Авансово плащане Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора и се осъществява в 10 (десет) дневен срок от датата на подписване на договора за обществена поръчка и представена от Изпълнителя фактура за авансово плащане. Междинно плащане Междинно плащане към Изпълнителя е в размер на 60% (шестдесет процента) от стойността на договора и се заплаща на изпълнителя във фаза предварителен проект на ОУПОД (вкл. ЕО и ОС), след предаване на предварителния проект от изпълнителя на възложителя с подписването на двустранен приемателно-предавателен протокол, по реда на чл.9 от проекта на договор и представена от Изпълнителя фактура за междинно плащане в 10 (десет) дневен срок след одобряване на решението на Национален експертен съвет по инвестиционно проектиране (НЕСИП) за приемане на Предварителен проект за ОУПОНК от министъра на инвестиционното проектиране. Сумата от изплатения аванс и междинното плащане не може да надвишава 80% (осемдесет процента) от стойността на Договора. Окончателно плащане Окончателното плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора се заплаща на изпълнителя в 10 (десет) - дневен срок след приемане на окончателния проект на ОУПОД от Общински съвет и представенa от Изпълнителя фактура за окончателно плащане. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат аванса и междинното плащане.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участник участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в заверено копие, съдържащ минимум изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие.
Възложителят се възползва от съкратените срокове за провеждане на процедурата, съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП Документацията за участие в процедурата може да бъде изтеглена от следният интернет адрес: – www.dobrichka.bg , в раздел „Профил на купувача”: www.dobrichka.bg/profile/ на община Добричка от датата на публикуване на обявлението.
ДА
Съгласно чл.230 от ЗУТ устройствени планове се изработват от проектанти - физически лица, притежаващи съответната техническа и проектанса правоспособност. Чуждестранно физическо лице може да участва, ако отговаря на изискванията на чл.230,ал.5 от ЗУТ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата може да бъде изтеглена от следният интернет адрес: – www.dobrichka.bg , в раздел „Профил на купувача”: www.dobrichka.bg/profile/ на община Добричка от датата на публикуване на обявлението. Желаещите да им бъде изпратена документация за участие следва да депозират искане до Възложителя, като в този случай документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. Възложителят ще представи документацията на всяко лице поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. 2. Цена на документацията за участие при наличие на искане от участник за изпращане документация за участие. Начин на плащане на документацията за участие при наличие на искане от участник за изпращането и. Цената на документацията е 30.00 лв.(тридесет лв.) с вкл. ДДС. Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой в касата на общинска администрация гр.Добрич, ул.”Независимост”№20 или по банков път, по приходната сметка на община Добричка: Общинска банка–Добрич, IBAN: BG22SOMB91308410020144, BIC: SOMBBGSF Вид плащане 447000, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. Искането за изпращане на документация следва да съдържа информация за валиден телефонен номер, адрес за връзка и e-mail.
Български
180
община Добричка, зала 108
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
!!! Участникът може да предложи участие и на други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на възложителя и настоящата документация за участие. *Забележка: Не се допуска едно от посочените от участника лица да съвместява две или повече експертни позиции в предложения екип за изпълнение на поръчката. Участникът, след като бъде определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка няма право да сменя лицата, посочени в офертата му като ключови експерти, без предварително писмено съгласие на възложителя. В този случай предложения нов ключов експерт следва да отговаря на същите минимални изисквания, като експертът, когото заменя. Всички експерти трябва да са независими и без конфликти на интереси в отговорностите си. Ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ установи, че един и същи ключов експерт е включен в екипа на повече от един участник, всички тези участници ще бъдат отстранени от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка. Ако ключов експерт, представил декларация за изключително участие в екипа на участник и подаде самостоятелна оферта, този участник ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка и тази оферта няма да бъде разглеждана.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Сроковете за подаване на жалби са съгласно чл.120 от ЗОП
01.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ