02709-2016-0040
Технически редакции | ||
01.03.2016 12:20 ч. : | 01/03/2016 09:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.03.2016 12:20 ч. : | 01/03/2016 09:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Никопол: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Северозападно държавно предприятие - Териториално поделение - Държавно горско стопанство Никопол, ул. Васил Левски № 27, За: инж. Светослав Ганчев, Република България 5940, Никопол, Тел.: 06541 2797, E-mail: persin@abv.bg, Факс: 06541 3034
Място/места за контакт: СЗДП - ТП - ДГС Никопол ул. Васил Левски № 27Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160226TJcw6489856.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горите
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Периодично техническо обслужване, абонамент, поддръжка и ремонт на офис техника/канцеларски и репрографски машини, компютърни системи, хардуер и софтуер, гаранционен и извън гаранционен период и доставка на резервни части и принадлежности за същите, включително зареждане с тонер касети на печатащи устройства, собственост на ТП Държавно горско стопанство Никопол.
Възлагане на обществена поръчка
Периодично техническо обслужване, абонамент, поддръжка и ремонт на офис техника/канцеларски и репрографски машини, компютърни системи, хардуер и софтуер, гаранционен и извън гаранционен период и доставка на резервни части и принадлежности за същите, включително зареждане с тонер касети на печатащи устройства, собственост на ТП Държавно горско стопанство Никопол.
50000000, 50300000, 50310000, 50312300, 50312320, 50320000, 50323000, 50324000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Абонаментна подръжка и ремонт за срок от 36 (тридесет) месеца на наличните(14бр. настолни компютри и 1бр. преносим компютър; 7бр. принтери 5бр.копирни машини всички други помощни средства към тях) както и всяка техника, която ТП ДГС Никопол ще придобие по време на изпълнението на поръчката офис техника/канцеларски и репрографски машини, компютърни системи, хардуер и софтуер
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие съгласно чл. 59, ал. 2 и чл. 60 от ЗОП е определена като абсолютна сума в размер, както следва 120 (сто и двадесет) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Банковата сметка на възложителя ТП - Държавно горско стопанство Никопол е: IBAN – BG 42 BPBI 79231074054101 BIC код – BPBI BG SF „Юробанк България“ АД Банковата гаранция следва да бъде издадена както от банка, намираща се на територията на Република България, така и от друга банка в чужбина. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да съвпада със срока на валидност на офертата. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката за която се участва. Гаранция за изпълнение съгласно чл. 59, ал. 3 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника в размер на 3 % (три процента) от стойността на поръчката, вносима, респ. представена след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката.Гаранциите във формата на парична сума се внасят по банков път по сметка на ТП ДГС Никопол / описана по горе., а банковата гаранция – оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност – с 30 /тридесет/ дни по–дълъг от срока на договора. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка: А/ оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Б/ е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранциите за участие на участниците се освобождават: 1. на отстранените участници в срок 5 /пет/ работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Когато с влязло в сила решение Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Възложителят освобождава гаранциите по т. 1, 2 и 3 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
1. Плащането по абонамента ще бъде извършвано в 15 – дневен срок чрез банков превод след представяне на фактура /оригинал/ за съответната месечна сума. 2. Плащането на ремонта и на вложените части, възложителят заплаща в срок до 15 дни (десет дни) след издаване на фактура.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Комплектът офертни документи може да бъде закупен всеки работен ден срещу заплащане на сумата от 10 /десет/ лева с ДДС, внесена по сметката на възложителя ТП Държавно горско стопанство Никопол: IBAN – BG 42 BPBI 79231074054101 BIC код – BPBI BG SF „Юробанк България“ АД
Български
90
Административната сграда на ТП - ДГС Никопол, гр. Никопол, ул. "Васил Левски" № 27
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалбите се подават по реда на глава единадесета от Закона за обществените поръчки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18,, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
01.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ