00516-2016-0001
Технически редакции | ||
29.02.2016 13:45 ч. : | 29/02/2016 12:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.02.2016 13:45 ч. : | 29/02/2016 12:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. Княз Александър Дондуков №3, За: Николай Тюркеджиев, Република България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и управление на собственосттаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://gli.government.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.gli.government.bg/page.php?c=172&id=28.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Друг: Изпълнителна агенция
Социална закрила
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Периодични доставки на копирна хартия, канцеларски материали и оригинални консумативи за разпечатваща техника (тонер касети) за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” с 3 обособени позиции”.
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на хартия - не рециклирана, подходяща за двустранно и цветно копиране при работа с високоскоростни копирни машини и лазерни принтери, както и доставка на нови канцеларски материали и нови оригинални и неупотребявани консумативи за разпечатваща техника (тонер касети), зa нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”.
30197640, 30192000, 30125100
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Бяла копирна хартия формат А 4, 6000 пакета /по 500 листа в пакет/. Канцеларски материали: Обик. химикалка, - син - 2868 броя; Молив НВ и В - 552 броя; Острилка - пластмасово прозрачна - 121 броя; Гума за триене - 141 броя; Текст маркер, скосен връх (4 броя в опак) - 301 броя; Коректор на водна основа с четка, 20 мл. - 246 броя; Кламери метални, 28 мм - 100 бр. в опаковка - 824 броя; Кламери метални, 50 мм - 100 бр. в опаковка - 186 броя; Телчета за телбод 24/6 - 1000 бр. в опаковка - 947 броя; Телчета за телбод 10/4 - 1000 бр. в опаковка - 131 броя; Лепило течно с тампон, 30 мл - 294 броя; Телбод машинка за 20 листа - 118 броя; Антителбод - 90 броя; Перфоратор за 20 листа с ограничител - 78 броя; Мастило за тампон, 30 мл.: *черно - 29 броя; *синьо - 60 броя; Плик за писма със самозалеп се лепенка, С5, 229 х 162 мм - 50 бр. в опаковка - 983 броя; Плик за писма със самозалеп се лепенка, DL, 110 x 220 мм - 100 бр. в опаковка - 338 броя; Плик за писма със самозалеп. лепенка, С4, 229 х 324 мм - 50 бр. в опаковка - 342 броя; Самозалеп етикети А4, бели, 70 х 37 мм, 24 на лист - 100 листа в кутия - 53 броя; Листчета самозалеп - 75 х 75 мм, 100 листа в кубче, жълти - 432 броя; Листчета самозалеп - 38 х 51 мм, 100 листа в кубче, жълти - 381 броя; Индекс маркиране 5 цвята - 80 броя; Класьор, формат А4, 5 см., 465 броя; Класьор формат А4, 8 см., различни цветове - 1234 броя; Папка джоб, А4, 100 бр. в опаковка - 1209 броя; Папка PVC с машинка, А4 - 1804 броя; Папка картон, А4, с машинка /бяла/ - 3407 броя; Архивна кутия 10 см., размер 340/250/100 мм. - 1337 броя; Папка "ДЕЛО" - 962 броя; Дискети 3,5", 1,44МВ - 10 бр. в опаковка - 3 броя; CD-R80/700MB ДИСК - 25 бр. в шпиндел - 26 броя; D+RW,4,75GB - 10 бр. в шпиндел - 35 броя; Алкални батерии 1,5 V, АА - 349 бр.; Клавиатура, USB - 34 броя; Компютърна мишка, USB - 107 бр.; Искане за отпускане на м-ли А4, блок 100 листа - 8 броя; Прих. касов ордер в лева, 100 листа - 20 бр.; Разход. касов ордер в лева, 100 листа - 180 броя; Авансов отчет в лева, 100 листа- 34 броя; Касова книга, А4, твърди корици, химизирана - 10 бр.; Ордер мемориален малък, 100 листа - 40 бр.; Ордер мем. голям, 100 листа - 30 броя; Фолио А 4 - 80 mic за ламиниране - 6 бр.; Фолио - 65 x 95 mic за ламиниране - 3 бр.; Форм УП 2 - 1 брой; Форм УП 3 - 1 брой; PVC Папка с копче формат А4 - 50 броя; Макет нож - 5 броя; Калкулатор - 20 бр.; Искане за отпускане на м-ли А4, блок 100 листа, химизирано 26 реда - 5 бр.; Тонери: Toshiba тонер касета Black T-1620 – 15 бр.; Toshiba тонер Black T-1640E-5K – 15 бр.; Canon тонер шпула Black C-EXV 18 – 35 бр.; Canon тонер шпула Black NP-G11 – 3 бр.; Kyocera тонер Black old KM-1505/1510/1810 – 4 броя; Brother тонер касета Black TN6300 – 8 бр.; Brother тонер Black TN2000 – 10 броя; Brother тонер TN2110 – 10 броя; Lexmark тонер Black 24016SE (12A8400) – 1 брой; Lexmark тонер Black E250A11E – 40 броя; Lexmark тонер Black E260A11E – 300 броя; Lexmark тонер Black 18S0090 – 4 броя; Kyocera тонер Black TK-18 – 20 броя; Kyocera тонер Black TK-120 – 15 броя; Kyocera тонер Black TK-110Е – 2 броя; Kyocera тонер Black TK-520K – 4 броя; Kyocera тонер Cyan TK-520C – 2 броя; Kyocera тонер Magenta TK-520M – 2 броя; Kyocera тонер Yellow TK-520Y – 2 броя; Xerox тонер Black 106R01159 – 8 броя; Xerox тонер Black 106R01378 – 5 броя; Canon тонер Black CRG 703 – 5 броя; Canon тонер Black CRG 708 – 8 броя; Xerox тонер Black, 106R01485 – 9 броя; Samsung тонер Black ML-2250D5 – 1 брой; Samsung тонер Black MLT-D1092S – 30 броя; Canon Black PG-37 – 4 броя; Canon Tri-colour CL-38 – 3 броя; HP тонер Black Q2612A- 25 броя; Konica-Minolta тонер шпула Black TN-116- 3 броя; HP касета с мастило Black C8727AE, No 27 – 2 броя; Konica-Minolta тонер касета Black TN-216K – 8 броя; Konica-Minolta тонер касета Yellow TN-216Y – 6 броя; Brother тонер Black TN3230 – 32 броя; Epson тонер Black C13S050583 – 50 броя; Kyocera Ecosys M2035dn тонер Black TK 1140 – 30 броя; Барабанен модул за Lexmark E260/E360/E460 – 50 броя.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие за така обявената обществена поръчка е в размер на 280,00 лева за Обособена позиция №1, 160,00 лева за Обособена позиция №2 и 1060,00 лева за Обособена позиция №3. Гаранцията се представя в една от следните форми - парична сума, внесена по сметка на възложителя – УНИКРЕДИТ БУЛБАНК, КЛОН БАТЕНБЕРГ, IBAN BG76UNCR9660 3319 827610, BIC UNCRBGSF или неотменяема и безусловна банкова гаранция съгласно образеца от документацията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност еднакъв със срока на валидност на офертата 120 (сто и двадесет) календарни дни считано от крайната дата посочена в обявлението за представяне на офертите. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят усвоява гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато: 1. кандидат или участник оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 62 от ЗОП, а именно: на отстранените участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; при прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят определя размера на гаранцията за изпълнение в размер на 5 /пет на сто/ на сто от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми - парична сума, внесена по сметка на възложителя – УНИКРЕДИТ БУЛБАНК, КЛОН БАТЕНБЕРГ, IBAN BG76UNCR9660 3319 827610, BIC UNCRBGSF или неотменяема и безусловна банкова гаранция. Участникът в процедурата, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение на поръчката. . Гаранцията за изпълнение трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 60 /шестдесет/ календарни дни след изтичане срока на изпълнение на самия договор. Гаранцията за изпълнение се освобождава до 30 (тридесет) календарни дни след окончателното приключване на изпълнението на договора и уреждане на всички финансови взаимоотношения между страните.
Настоящата поръчка се финансира от бюджета на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда". Възложителят заплаща от сметката на ИА „ГИТ“ доставените по конкретна заявка материали по единични цени, договорени между страните. Плащанията при изпълнение на поръчката са както следва: еднократно или периодично, в зависимост от вида на доставката, в български лева по банков път. Цената на доставените материали по конкретната заявка, с включен ДДС, се заплаща, в срок до 20 календарни дни, считано от подписването на приемо – предавателния протокол за извършената доставка и срещу издадена от Изпълнителя оригинална фактура и при осигурено финансиране.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелсно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума подписват документ (договор), който следва да бъде представен от участника в заверено копие. Документът следва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; е определен представляващ обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период за изпълнение на договора; разпределение на дейностите от предмета на възлаганата поръчка между участниците в обединението. Представляващият обединението/консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с Възложителя. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя документ, подписан от всички лица в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/ или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация на създаденото обединение. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичането на срока за подаване на офертите.
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” до „д”, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП. Всички участници, вкл. подизпълнители, следва да отговарят на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” до „д”, т. 2, 3 и 4 от ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
120
Административна сграда на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" на адрес: гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" №3, Заседателна зала /ст. 107/.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, където се помещава ИА ГИТ.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Настоящото обявление се изпраща по електронен път. В изпълнение на чл. 28, ал. 6 от ЗОП, в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението в РОП, в интернет сайта на ИА ГИТ, в раздел "Профил на Купувача" http://gli.government.bg/page.php?c=110 на този линк - http://www.gli.government.bg/page.php?c=172&id=28" ще се публикува документацията за участие в процедурата. Документацията за участие може да се получава на хартиен носител в Деловодството на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" на адрес: гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" №3, ст. 113, всеки работен ден от 9:00 ч. до 17:30 ч. до изтичане срока за получаване на оферти, както и може да се предостави на всяко лице поискало това, включително като я изпрати за негова сметка.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 от ЗОП.
29.02.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на Бяла копирна хартия, формат А4.
30197640
Описание:
Бяла копирна хартия А4 - 6000.00 (шест хиляди) пакета (по 500 листа в пакет).
Възложителят не изисква представяне на мостри от участниците в обществената поръчка за Обособена позиция № 1, но е необходимо представянето на оригинал или заверено копие на протокол издаден от Института по целулоза и хартия, от който да е видно съответствието на предложената хартия с минималните изисквания на Възложителя. Всеки участник трябва да представи и каталог/зи с включено/и в него/в тях описание на характеристиките само на предлаганата от участника копирна хартия. В каталога не трябва да има посочени цени. Представянето на каталог е задължително условие за участие в процедурата. Оригинала или заверено копие на протокола издаден от Института по целулоза и хартия, от който да е видно съответствието на предложената хартия с минималните изисквания на Възложителя се поставя в Плик №2.
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда".
30192000
Описание:
Обик. химикалка, - син - 2868 броя; Молив НВ и В - 552 броя; Острилка - пластмасово прозрачна - 121 броя; Гума за триене - 141 броя; Текст маркер, скосен връх (4 броя в опак) - 301 броя; Коректор на водна основа с четка, 20 мл. - 246 броя; Кламери метални, 28 мм - 100 бр. в опаковка - 824 броя; Кламери метални, 50 мм - 100 бр. в опаковка - 186 броя; Телчета за телбод 24/6 - 1000 бр. в опаковка - 947 броя; Телчета за телбод 10/4 - 1000 бр. в опаковка - 131 броя; Лепило течно с тампон, 30 мл - 294 броя; Телбод машинка за 20 листа - 118 броя; Антителбод - 90 броя; Перфоратор за 20 листа с ограничител - 78 броя; Мастило за тампон, 30 мл.: *черно - 29 броя; *синьо - 60 броя; Плик за писма със самозалеп се лепенка, С5, 229 х 162 мм - 50 бр. в опаковка - 983 броя; Плик за писма със самозалеп се лепенка, DL, 110 x 220 мм - 100 бр. в опаковка - 338 броя; Плик за писма със самозалеп. лепенка, С4, 229 х 324 мм - 50 бр. в опаковка - 342 броя; Самозалеп етикети А4, бели, 70 х 37 мм, 24 на лист - 100 листа в кутия - 53 броя; Листчета самозалеп - 75 х 75 мм, 100 листа в кубче, жълти - 432 броя; Листчета самозалеп - 38 х 51 мм, 100 листа в кубче, жълти - 381 броя; Индекс маркиране 5 цвята - 80 броя; Класьор, формат А4, 5 см., 465 броя; Класьор формат А4, 8 см., различни цветове - 1234 броя; Папка джоб, А4, 100 бр. в опаковка - 1209 броя; Папка PVC с машинка, А4 - 1804 броя; Папка картон, А4, с машинка /бяла/ - 3407 броя; Архивна кутия 10 см., размер 340/250/100 мм. - 1337 броя; Папка "ДЕЛО" - 962 броя; Дискети 3,5", 1,44МВ - 10 бр. в опаковка - 3 броя; CD-R80/700MB ДИСК - 25 бр. в шпиндел - 26 броя; D+RW,4,75GB - 10 бр. в шпиндел - 35 броя; Алкални батерии 1,5 V, АА - 349 бр.; Клавиатура, USB - 34 броя; Компютърна мишка, USB - 107 бр.; Искане за отпускане на м-ли А4, блок 100 листа - 8 броя; Прих. касов ордер в лева, 100 листа - 20 бр.; Разход. касов ордер в лева, 100 листа - 180 броя; Авансов отчет в лева, 100 листа- 34 броя; Касова книга, А4, твърди корици, химизирана - 10 бр.; Ордер мемориален малък, 100 листа - 40 бр.; Ордер мем. голям, 100 листа - 30 броя; Фолио А 4 - 80 mic за ламиниране - 6 бр.; Фолио - 65 x 95 mic за ламиниране - 3 бр.; Форм УП 2 - 1 брой; Форм УП 3 - 1 брой; PVC Папка с копче формат А4 - 50 броя; Макет нож - 5 броя; Калкулатор - 20 бр.; Искане за отпускане на м-ли А4, блок 100 листа, химизирано 26 реда - 5 бр.;
Възложителят не изисква представяне на мостри от участниците в обществената поръчка за Обособена позиция № 2, но е необходимо представянето на каталог/зи с включено/и в него/в тях описание на характеристиките САМО на посочените в Таблица 2 от документацията за участие канцеларски материали. В каталога не трябва да има посочени цени. Представянето на каталог е задължително условие за участие в процедурата.
Доставка на консумативи (тонер касети) за нуждите на ИА ГИТ. Консумативите трябва да бъдат нови, оригинални, и за съответния брой копия. Под оригинални се разбира тонер касети, произведени в заводите производители на съответната техника/марка копирна машина, принтер и факс апарат.
30125100
Описание:
Toshiba тонер касета Black T-1620 – 15 бр.; Toshiba тонер Black T-1640E-5K – 15 бр.; Canon тонер шпула Black C-EXV 18 – 35 бр.; Canon тонер шпула Black NP-G11 – 3 бр.; Kyocera тонер Black old KM-1505/1510/1810 – 4 броя; Brother тонер касета Black TN6300 – 8 бр.; Brother тонер Black TN2000 – 10 броя; Brother тонер TN2110 – 10 броя; Lexmark тонер Black 24016SE (12A8400) – 1 брой; Lexmark тонер Black E250A11E – 40 броя; Lexmark тонер Black E260A11E – 300 броя; Lexmark тонер Black 18S0090 – 4 броя; Kyocera тонер Black TK-18 – 20 броя; Kyocera тонер Black TK-120 – 15 броя; Kyocera тонер Black TK-110Е – 2 броя; Kyocera тонер Black TK-520K – 4 броя; Kyocera тонер Cyan TK-520C – 2 броя; Kyocera тонер Magenta TK-520M – 2 броя; Kyocera тонер Yellow TK-520Y – 2 броя; Xerox тонер Black 106R01159 – 8 броя; Xerox тонер Black 106R01378 – 5 броя; Canon тонер Black CRG 703 – 5 броя; Canon тонер Black CRG 708 – 8 броя; Xerox тонер Black, 106R01485 – 9 броя; Samsung тонер Black ML-2250D5 – 1 брой; Samsung тонер Black MLT-D1092S – 30 броя; Canon Black PG-37 – 4 броя; Canon Tri-colour CL-38 – 3 броя; HP тонер Black Q2612A- 25 броя; Konica-Minolta тонер шпула Black TN-116- 3 броя; HP касета с мастило Black C8727AE, No 27 – 2 броя; Konica-Minolta тонер касета Black TN-216K – 8 броя; Konica-Minolta тонер касета Yellow TN-216Y – 6 броя; Brother тонер Black TN3230 – 32 броя; Epson тонер Black C13S050583 – 50 броя; Kyocera Ecosys M2035dn тонер Black TK 1140 – 30 броя; Барабанен модул за Lexmark E260/E360/E460 – 50 броя.
Възложителят не изисква представяне на мостри от участниците в обществената поръчка за Обособена позиция № 3, но е необходимо представянето на каталог/зи с включено/и в него/в тях описание на характеристиките само на посочените в Таблица 3 от документацията за участие тонер касети. В каталога не трябва да има посочени цени. Представянето на каталог е задължително условие за участие в процедурата.