Версия за печат

00530-2015-0121

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Иванина Миринска, Република България 1000, София, Тел.: 02 98596130, E-mail: i.mirinska@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция KП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2713.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

III част на образователната кампания на НАП „Влез в час с данъците"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Провеждането на кампанията ще се осъществява на територията на цялата страна.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е провеждане на III част на образователната кампания на НАП „Влез в час с данъците". Продължителността на кампанията ще обхване период от 10 месеца, като стартът на кампанията ще бъде през месец март 2016 г. до края на учебната година и от 15.09.2016 г. до 15.03.2017 г. Кампанията предвижда повишаване на фискалната грамотност на младите чрез създаване на микросайт с онлайн курсове за данъците и осигуровките в България. За да отговори на очакванията на аудиторията, кампанията предвижда и игрови момент – след всеки урок, учениците да могат да отговарят на определен брой въпроси и да участват за награди. За целите на настоящата обществена поръчка и за целите на кампанията, изпълнителят трябва да обезпечи следните елементи: - Микросайт за онлайн курсове с награди; - Портал за данъчните лектори; - Провеждане на кампанията в социалната мрежа „Фейсбук“ (FB); - Изработване на единно послание и единна визуална идентичност на всички информационни носители на кампанията; - Изработване на 20 интерактивни онлайн уроци; - Изработване на рекламен спот, което да популяризира кампанията и да привлече аудиторията да се включи в играта; - Изработване на интерактивна презентация с добро визуално съдържание („стори“ на кампанията), учебно съдържание за портала за лекторите; - Привличане на известни личности, които да се включат в кампанията; - Обезпечаване на награди за победителите в играта; Подробно описание на дейностите, които следва да бъдат изпълнени в рамките на провеждането на кампанията, е дадено в "Пълно описание на предмета на обществената поръчка, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от утвърдената с решението за откриване документация за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
35050 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 139 - 256690 от 22.07.2015 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 193 - 350020 от 06.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 40 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Провеждане на III част на образователната кампания на НАП „Влез в час с данъците”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.12.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ИНТЕРПАРТНЕРС” АД, ЕИК 121217894, ул. Димитър Хаджикоцев № 94, Република България 1421, София, Тел.: 02 9633174, E-mail: office@interpartners.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 60000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 35050 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на договора е до 01.04.2017г. Рекламната кампания, следва да се проведе в рамките на 10 месеца, преди изтичане на срока на договора в следните времеви периоди: м. март 2016 г. – м. юли 2016 г.; м. септември 2016 г. – м. март 2017 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219410, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Интерпартнерс” АД, ЕИК 121217894; „Ламбаджиев Стандарт” ООД, ЕИК 130862812; „Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, ЕИК 201557566; „О ТРИ ПИ АР” ЕООД, ЕИК: 175083769.