00530-2015-0121
Технически редакции | ||
29.02.2016 11:59 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.02.2016 11:59 ч. : | 2016 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.02.2016 11:59 ч. : | 29/02/2016 11:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.02.2016 11:59 ч. : | 29/02/2016 11:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.02.2016 12:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 13 - Рекламни услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Иванина Миринска, Република България 1000, София, Тел.: 02 98596130, E-mail: i.mirinska@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция KПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2713.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
III част на образователната кампания на НАП „Влез в час с данъците"
Предметът на поръчката е провеждане на III част на образователната кампания на НАП „Влез в час с данъците". Продължителността на кампанията ще обхване период от 10 месеца, като стартът на кампанията ще бъде през месец март 2016 г. до края на учебната година и от 15.09.2016 г. до 15.03.2017 г. Кампанията предвижда повишаване на фискалната грамотност на младите чрез създаване на микросайт с онлайн курсове за данъците и осигуровките в България. За да отговори на очакванията на аудиторията, кампанията предвижда и игрови момент – след всеки урок, учениците да могат да отговарят на определен брой въпроси и да участват за награди. За целите на настоящата обществена поръчка и за целите на кампанията, изпълнителят трябва да обезпечи следните елементи: - Микросайт за онлайн курсове с награди; - Портал за данъчните лектори; - Провеждане на кампанията в социалната мрежа „Фейсбук“ (FB); - Изработване на единно послание и единна визуална идентичност на всички информационни носители на кампанията; - Изработване на 20 интерактивни онлайн уроци; - Изработване на рекламен спот, което да популяризира кампанията и да привлече аудиторията да се включи в играта; - Изработване на интерактивна презентация с добро визуално съдържание („стори“ на кампанията), учебно съдържание за портала за лекторите; - Привличане на известни личности, които да се включат в кампанията; - Обезпечаване на награди за победителите в играта; Подробно описание на дейностите, които следва да бъдат изпълнени в рамките на провеждането на кампанията, е дадено в "Пълно описание на предмета на обществената поръчка, технически спецификации и изисквания към изпълнението" - неразделна част от утвърдената с решението за откриване документация за участие.
79341400
Описание:
Открита
НЕ
ДА
02.12.2015 г.
4
„ИНТЕРПАРТНЕРС” АД, ЕИК 121217894, ул. Димитър Хаджикоцев № 94, Република България 1421, София, Тел.: 02 9633174, E-mail: office@interpartners.bg
НЕ
НЕ
Срокът за изпълнение на договора е до 01.04.2017г. Рекламната кампания, следва да се проведе в рамките на 10 месеца, преди изтичане на срока на договора в следните времеви периоди: м. март 2016 г. – м. юли 2016 г.; м. септември 2016 г. – м. март 2017 г.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219410, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740
Интернет адрес/и:
URL: http://www.scc.bg.
29.02.2016 г.
„Интерпартнерс” АД, ЕИК 121217894; „Ламбаджиев Стандарт” ООД, ЕИК 130862812; „Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, ЕИК 201557566; „О ТРИ ПИ АР” ЕООД, ЕИК: 175083769.