Версия за печат

00422-2015-0020

BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица № 2, За: Христиан Георгиев, България 1051, София, Тел.: 02 8119600, E-mail: efipp@mlsp.government.bg, Факс: 02 9816978

Място/места за контакт: Главна дирекция Европейски фондове, международни програми и проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.esf.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mlsp.government.bg.

Електронен достъп до информация: http://profile.mlsp.government.bg/9f7388600541ecf09ff09768ebf32330.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Социална закрила
Друг: Осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандарт.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 10 (10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, гр. София, п.к. 1051, ул. Триадица №2, ет.4, главна дирекция "Европейски фондове, международни програми и проекти", Министерсто на труда и социалната политика.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на канцеларски материали, включително копирна хартия, съгласно посоченото в техническата спецификация - Група 1 и Група 2. Група 1 - Копирна хартия - формат а3 и а4 Група 2 - Канцеларски материали 1. CD-R 2. DVD+R 3. Графити за автоматичен молив НВ, 0.5 мм 4. Джобове А4 5. Кламери-32мм 6. Кламери-50 мм 7. Коректор лента 8. Молив автоматичен - 0.5 мм 9. Папка РVС с машинка и перфорация за поставяне в класьор 10. Самозалепващ се хартиен плик - формат 162/229, бял 11. Самозалепващ се хартиен плик - формат 229/324, бял 12. Спрей за почистване 13. Въздушен спрей с удължител за почистване на деликатни повърхности и труднодостъпни места 14. Почистваща пяна за силно замърсени повърхности 15. Почистващи кърпи – 100 бр. в опаковка 16. Пластмасов разделител (10 цвята) 17. Пластмасов разделител (12 цифри) 18. Неонови самозалепващи листчета 19. Текст маркер, комплект 4 бр. 20. Тънкописец 0.5 мм дебелина на линията 21. Кашони от Велпапе 22. 29 Кашони от Велпапе 23. Щипки за документи малки 24. Щипки за документи средни 25. Щипки за документи големи 26. Корици за подвързване А4, долни 27. Корици за подвързване А4, горни 28. Индекси пластмасови, лепящи 29. Индекси пластмасови, лепящи 30. Химикалка със сменяем пълнител 31. USB памет 32. USB памет 33. Класьори за документи от рециклиран материал 34. Класьори за документи от рециклиран материал

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30197600, 30197220, 22850000, 44617100, 30200000

Описание:

Принадлежности за офиса
Третирана хартия и картон
Кламери
Класьори и аксесоари за тях
Кашони
Компютърно оборудване и принадлежности

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 176 - 319019 от 11.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД04-24 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.01.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ТОП ЕЛАНА“ ООД, район р-н Средец, ул. Г. С. Раковски No 145А, ет. 3, ап. 14, Република българия 1164,, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: topelana@abv.bg, Факс: 02 8433216

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 100000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой години: 3
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Средствата са осигурени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси", приоритетна ос "Техническа помощ"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Топ Елана“ ООД с ЕИК 131555677; 2. „Евро проект партнърс“ ЕООД с ЕИК 203425072; 3. „Мултико 92“ ООД с ЕИК 040606358; 4. „Смарт бизнес къмпани“ ЕООД с ЕИК 201741844; 5. „КА Ел Офис “ ЕООД с ЕИК 200799937; 6. „Гама/София“ ЕООД с ЕИК 030232620; 7. Кооперация „ПРОИЗВОДИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ НА ИНВАЛИДИТЕ "ЦАРЕВЕЦ” с ЕИК 000111036.