Версия за печат

00267-2016-0022

BG-Пловдив: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

ОБщина Пловдив, пл.Стефан Стамболов №1, За: гл.спец.Светла Стоицова, юрк. Ралица Шехова - дирекция СМСТИ, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656450; 032 656447, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 260398

Място/места за контакт: Дирекция СМСТИ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: www.plovdiv.bg.

Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160219ZNHv2758715.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. Централен, За: деловодител О.Карагяурова, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656403, E-mail: smsti.op@гмаил.цом, Факс: 032 656442

Място/места за контакт: Деловодсво

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.plovdiv.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Ремонтни дейности на съществуваща сграда - УПИ II - Комплекс Стари занаяти, Старинна градска част, находяща се на, ул. "Стръмна" №1, както и отводняване на дъждовни води в дворни пространства на 2 броя къщи в стария град: къща Хиндлиян и къща Стамболян"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е извършването на Ремонтни дейности на съществуваща сграда - УПИ II - Комплекс Стари занаяти, Старинна градска част, находяща се на, ул. "Стръмна" №1, както и отводняване на дъждовни води в дворни пространства на 2 броя къщи в Стария град: къща Хиндлиян и къща Стамболян. Изпълнението на поръчката следва да се реализира в съответствие с Техническите спецификации на възложителя, условията на договора и спазвайки законодателството действащо на територията на Република България.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45212350

Описание:

Строителни и монтажни работи
Недвижими паметници на културата

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е 40 000 лв.(четиридесет хиляди лева) с ДДС, а без ДДС 33333.33 лв.( тридесет и три хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и четири стотинки). Посочената стойност на поръчкаста е лимитна.

Стойност, без да се включва ДДС
33333.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

2

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие се представя задължително от всеки участник в процедурата при подаване на офертата и е в размер на- 300 (двеста) лв.; Гаранцията за участие може да се внесе, като парична сума по сметка на Общината или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на община Пловдив, със срок на валидност 100 дни от крайния срок за подаване на оферта. Гаранцията за участие следва да се внесе по следната сметка: Банка: “Инвестбанк” АД, IBAN: BG57IORT73753302000003 BIC: IORTBGSF При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи копие на документ за внесена гаранция под формата на парична сума или оригинал на банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на Възложителя, и е със срок на валидност 100 дни от крайния срок за подаване на оферта. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе, като парична сума по сметка на Общината или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – 6 месец след приемането на СМР/СРР/КРР на обекта и след подписването на протокол от комисия, съставен от упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранции: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора за изпълнение на предмета на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от бюджета на Община Пловдив, като средствата са заложени в бюджета за 2016г. Предвижда се плащането да се осъщевстви в срок до 30 (тридесет) календарни дни от предаването на обектите, което ще се извърши с протокол за фактическо приключване на обектите (Приложение №1 към Договора), подписан от представители на двете страни.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Когато участник в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по чл.56, ал.1.т.1 , се представят в официален превод, а документите, с които се удостоверяват техническите възможности и квалификация по чл.51 , както и декларацията по чл.56, т.11 от ЗОП, ако са на чужд език, се представят и в превод. 2. Възложителят ще отстрани от участие участник в процедурата, за който са налице основанията за отстраняване посочени в чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП. 3. Всеки участник следва да е регистриран за I-ва категория строежи, недвижими културни ценности в Централния професионален регистър на строителя /чл.137, ал1., т.1, б. М ОТ ЗУТ/. В случай че участва обединение, изискването се отнася за всеки участник в обединението, който ще изпълнява дейности свързани със строителство. 4.Възложителят ще отстрани от участие участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП, изискани от възложителя. 5. Възложителя ще отстрани от участие този, който е представил оферта коя не отговаря на изискванията по чл.57 от ЗОП. 6. Срок на валидност на офертите – е 100 календарни дни от крайния срок за приемане на оферти. 7. Всеки участник отчита обстоятелството, че при подписване на договора, задължително следва да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1-4 от ЗОП, както и да предостави документ за внесена гаранция за изпълнение, в размер определен от възложителя в раздел III 1.1. 8. Срокът за изпълнение на предмета на поръчката е 2 месеца. Изпълнението на предмета на поръчката следва да се реализира, съгласно Техническата спецификация на възложителя и спазвайки условията на Проектодоговора, които са неразделна част към настоящата обществена поръчка. Забележка: Участникът, който не отговаря на което и да е от описаните по – горе изисквания се отстранява от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно чл. 57 от ЗОП, офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика със съдържание, както следва: 1.Съдържание на плик №1 "Документи за подбор" - в който се поставят документи изискани от възложителя, отнасящи се до административното съответствие и допустимостта на участниците. 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника; 1.2."Оферта" - Образец №1 (оригинал). Документа "Оферта" включва и представяне на участника по чл.56, ал1, т.1 от ЗОП, поради което към същата се прилагат следните документи и/или информация: - Посочване на единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; - Декларация по чл.47, ал.9 за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП - Образец №2; - Заверено от участника копие от валидно Удостоверение за регистрация за I-ва категория строежи, недвижими културни ценности в Централния професионален регистър на строителя, съгласно чл.137, ал.1,т.1, б.М от ЗУТ; 1.3. Декларация за ползване/неползване на подизпълнители, както и съгласие от подизпълнител, ако участникът е заявил, че ще ползва такъв - (Образец №3); 1.4.При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 1.5.Документ за гаранция за участие - оригинал на банковата гаранция или копие на платежния документ за внесена гаранция за участие; 1.6. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП (Образец №4); 1.7.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП -документи, посочени в раздел ІІІ.2.3.от обявлението на поръчката; 1.8 Декларация по чл.56, ал. 1, т.11 от ЗОП (образец №5); 1.9 Декларация за квалифицирани строителни работници. 2. Съдържание на плик №2 ''Предложение за изпънение на поръчката" Участникът представя документа "Техническо предложение" , изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Образец №6, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП; 2.1. Декларация за гаранционни срокове (образец); 2.2.Декларация за основни видове материали и изделия (образец); 3. Съдържание на плик №3 "Предлагана цена": Участникът представя попълнен документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие – Образец №7, с приложени количествени сметки - по образец Образец №8 и анализни цени, в които часовата ставка следва да осигурява минималната работна заплата в строителството. Ценовото предложение, с изискуемите приложения към него, следва да бъде представен както на хартиен, така и на електронен носител (изготвен в Excel формат), който се поставя в плик № 3. Всички документи се представят на български език, без корекции и поправки и се подписват от представляващия участника или от лице, което е надлежно упълномощено, като в този случай лицето трябва да приложи надлежно пълномощно. Документите изготвени на чужд език, следва да бъдат придружени с превод на български език, а документите по чл.56, ал.1, т.1. от ЗОП и в официален превод.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

-

Изисквано минимално/ни ниво/а:

-

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на изпълнено строителството, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите, придружено с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойности, дати на които е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството. 2.Списък на техническите лица, включително на отговарящите за контрола на качеството с посочване на образованието, професионалната квалификация , професионален опит на участника или на раководните му служители, включително на лицата , които отговарят за извършването на строителството; 3. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват на действие предмета на строителството ISO 9001:2008 или еквивалент; 4. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 години, освен когато участникът е посочил в офертата си, че ще използва поизпълнител или ресурсите на трети лица - Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството; -Списък на квалифицирани строителни работници, съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България. 5. Заверено копие от валидно удостоверение за регистрация за І-ва категория строежи, недвижими културни ценности в Централния професионален регистър на строителя /чл.137 ал.1, т.1, б.м от ЗУТ/; 6.Заверени копия от сертификати за основни материали и изделия.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да притежава опит, съобразно предмета на поръчката, поради което следва, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаването на оферта, да има извършени строителни дейности с предмет сходен с предмета на настоящата процедура- за минимум 3 (три) обекта. 2.Ръководният и технически персонал да притежава опит и квалификация, съответстваща на предмета на поръчката (техническият ръководител на обекта да притежава необходимото образование и минимум 5 години професионален опит за заеманата длъжност). Задължително в персонала да има специалист художник-реставратор и дърводелец. 3. Наличие на внедрена система за управление на качеството с обхват на действие предмета на строителството ISO 9001:2008 или еквивалент. 4. Да има на разположение за целия срок за изпълнение на строителството на обекта необходимият брой квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КС. 5. Всеки участник следва да е регистриран за І-ва категория строежи, недвижими културни ценности в Централния професионален регистър на строителя /чл.137 ал.1, т.1, б.м от ЗУТ/ . В случай че участва обединение, изискването се отнася за всеки участник в обединението, който ще изпълнява дейности свързани със строителството. 6. Всеки участник трябва да представи сертификати на основните материали и изделия, които ще бъдат вложени при изпълнението на поръчката, издадени от акредитирани институции или агенции, удостоверяващи съответствието на материалите и изделията със съответните спецификации или стандарти, съгласно Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти. Сертификатите, които са на чужд език, се представят задължително и в превод на български. Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

100

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр. Пловдив, административна сграда на община Пловдив, с адрес: пл.Централен, етаж 12, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата, изброени в чл.68, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите предложения чрез съобщение в профила на купувача се обявява датата, часа и мястото на отварянето им.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ