Версия за печат

00267-2016-0021

BG-Пловдив:

РЕШЕНИЕ

Номер: 16РОП20 от 25.02.2016 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: старши експерт Светла Стоицова и гл. юрисконсулт Живка Джарова-Ал Хамуд, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656450, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656447

Място/места за контакт: дирекция СМСТИ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160222xmTr2767954.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 90 ал. 1, т.8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Строителство
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

„Изработка по образец и монтаж на дървена дограма на „Къща Клианти - УПИ:ХІ-803, 804-творческа база, кв.123 по плана на АИР „Старинен Пловдив”, гр. Пловдив”

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

1.Настоящата поръчка е свързана с открита процедура с предмет: „Къща Клианти - етап 2015. Консервация, реставрация и адаптация, УПИ:ХІ-803, 804-творческа база, кв.123 по плана на АИР „Старинен Пловдив”, гр. Пловдив”, открита с Решение № 15РОП-8/30.01.2015 г. на Кмет на Община Пловдив. Въз основа на влязло в сила Решение за избор на изпълнител №15РОП8(1)/26.03.2015 г. на кмета на Община Пловдив и чл.41 от ЗОП, между община Пловдив и „Рест-Димитров” ЕООД се сключи договор № 15ДГ416/14.05.2015 г. Срокът за изпълнение на СМР/СРР/КРР, предмет на договора, е общо 11 /единадесет/ месеца от датата на започване на строителството, удостоверено със съответния акт по Наредба №3/2003 г. САПВС на МРРБ. Към настоящият момент договора все още не е приключил. Новата поръчка е за допълнителна услуга или строителство от същия изпълнител, която услуга или строителство не може технически или икономически да се раздели от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя или въпреки че могат да се разделят, са съществено необходими за изпълнението на поръчката. Без извършването на допълнителните ремонтни работи обекта не може да бъде завършен. 2.Непредвидимите обстоятелства довели до възникване на нужда от допълнителна услуга или строителство са следните: В хода на изпълнение на договора, обилни валежи от дъжд причиняват силни течове по вътрешните стени. Стените под прозорците и подовете в южното и югоизточното помещение на къщата на второ ниво са наводнени. Стените и таваните на засегнатите помещения са с уникални стенописи, дървени пана, дървени тавани и подове. Стенописите са художествено изпълнени и е положена нова дървена подова настилка, съобразно изискванията на Възложителя. Явилият се проблем, обаче застрашава именно тези ново изпълнени дейности. Възникналите непредвидими обстоятелства налагат подмяна на съществуващата дограма - изработка по образец и монтаж на нова дървена дограма на засегнатите помещения на „Къща Клианти”, без което е невъзможно изпълнението на договор № 15ДГ416/14.05.2015 г. Съставен е протокол от комисия в състав – представители на Възложителя, изпълнител, проектант и надзорна фирма за констатиране на всичко изложено по-горе, като същата предлага предприемането на законосъобразни действия по възлагането на нова допълнителна услуга и/или строителство от същия изпълнител. 3.Общата стойност на поръчката, с която се възлагат допълнителните услуги или строителство не надвишава 50 % от стойността на основната поръчка. Стойността на основната поръчка е: 262 346.06 лв. с включен ДДС. Стойността на допълнителната поръчка е: до 8 400.00 лв. с включен ДДС. С оглед на всичко изложено по-горе, налице са достатъчни основания за законосъобразно възлагане на обществената поръчка чрез процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал.1, т.8 от ЗОП. Доказателства: Копия от Договор № 15ДГ416/14.05.2015 г. ; Констативен протокол от 17.01.2016 г. и Заповедна книга.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП

„РЕСТ-ДИМИТРОВ” ЕООД, с ЕИК 115326791 и адрес на управление: гр. Пловдив, ул. „Тракия” №53 тел. 032 642568; факс 032 643815;e-mail: restplvd@abv.bg

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Открита с решение №: 15РОП8 от 30.01.2015 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00267-2015-0008
Допълнителната/повторната услуга или строителство е на обща стойност:7000 BGN без ДДС

VI: ОДОБРЯВАМ

поканата за обществена поръчка


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http:/ / www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

25.02.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Иван Борисов Тотев
Длъжност: Кмет на Община Пловдив