00267-2016-0021
Технически редакции | ||
25.02.2016 15:36 ч. : | 25/02/2016 15:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2016 15:36 ч. : | 25/02/2016 15:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2016 15:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Пловдив:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: старши експерт Светла Стоицова и гл. юрисконсулт Живка Джарова-Ал Хамуд, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656450, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: дирекция СМСТИИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160222xmTr2767954.
Регионална или местна агенция/служба
Обществени услуги
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Договаряне без обявление
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Изработка по образец и монтаж на дървена дограма на „Къща Клианти - УПИ:ХІ-803, 804-творческа база, кв.123 по плана на АИР „Старинен Пловдив”, гр. Пловдив”
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
1.Настоящата поръчка е свързана с открита процедура с предмет: „Къща Клианти - етап 2015. Консервация, реставрация и адаптация, УПИ:ХІ-803, 804-творческа база, кв.123 по плана на АИР „Старинен Пловдив”, гр. Пловдив”, открита с Решение № 15РОП-8/30.01.2015 г. на Кмет на Община Пловдив. Въз основа на влязло в сила Решение за избор на изпълнител №15РОП8(1)/26.03.2015 г. на кмета на Община Пловдив и чл.41 от ЗОП, между община Пловдив и „Рест-Димитров” ЕООД се сключи договор № 15ДГ416/14.05.2015 г. Срокът за изпълнение на СМР/СРР/КРР, предмет на договора, е общо 11 /единадесет/ месеца от датата на започване на строителството, удостоверено със съответния акт по Наредба №3/2003 г. САПВС на МРРБ. Към настоящият момент договора все още не е приключил. Новата поръчка е за допълнителна услуга или строителство от същия изпълнител, която услуга или строителство не може технически или икономически да се раздели от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя или въпреки че могат да се разделят, са съществено необходими за изпълнението на поръчката. Без извършването на допълнителните ремонтни работи обекта не може да бъде завършен. 2.Непредвидимите обстоятелства довели до възникване на нужда от допълнителна услуга или строителство са следните: В хода на изпълнение на договора, обилни валежи от дъжд причиняват силни течове по вътрешните стени. Стените под прозорците и подовете в южното и югоизточното помещение на къщата на второ ниво са наводнени. Стените и таваните на засегнатите помещения са с уникални стенописи, дървени пана, дървени тавани и подове. Стенописите са художествено изпълнени и е положена нова дървена подова настилка, съобразно изискванията на Възложителя. Явилият се проблем, обаче застрашава именно тези ново изпълнени дейности. Възникналите непредвидими обстоятелства налагат подмяна на съществуващата дограма - изработка по образец и монтаж на нова дървена дограма на засегнатите помещения на „Къща Клианти”, без което е невъзможно изпълнението на договор № 15ДГ416/14.05.2015 г. Съставен е протокол от комисия в състав – представители на Възложителя, изпълнител, проектант и надзорна фирма за констатиране на всичко изложено по-горе, като същата предлага предприемането на законосъобразни действия по възлагането на нова допълнителна услуга и/или строителство от същия изпълнител. 3.Общата стойност на поръчката, с която се възлагат допълнителните услуги или строителство не надвишава 50 % от стойността на основната поръчка. Стойността на основната поръчка е: 262 346.06 лв. с включен ДДС. Стойността на допълнителната поръчка е: до 8 400.00 лв. с включен ДДС. С оглед на всичко изложено по-горе, налице са достатъчни основания за законосъобразно възлагане на обществената поръчка чрез процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал.1, т.8 от ЗОП. Доказателства: Копия от Договор № 15ДГ416/14.05.2015 г. ; Констативен протокол от 17.01.2016 г. и Заповедна книга.
„РЕСТ-ДИМИТРОВ” ЕООД, с ЕИК 115326791 и адрес на управление: гр. Пловдив, ул. „Тракия” №53 тел. 032 642568; факс 032 643815;e-mail: restplvd@abv.bg
VI: ОДОБРЯВАМ
поканата за обществена поръчка
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http:/ / www.cpc.bg.
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
25.02.2016 г.
Възложител