00912-2016-0001
Технически редакции | ||
25.02.2016 15:23 ч. : | 25/02/2016 15:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2016 15:23 ч. : | 25/02/2016 15:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит: Покупка
Доставки
Държавна психиатрична болница - Карлуково, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, За: Христина Велева - Началник склад, РБ 5782, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, Тел.: 0882 809051, E-mail: dpbkarlukovo@abv.bg
Място/места за контакт: Директор Д-р Христо Василев ВасилевИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.dpbkarlukovo.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Държавна психиатрична болница - Карлуково, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, За: Христина Велева - Началник склад, РБ 5782, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, Тел.: 0882 809051, E-mail: dpbkarlukovo@abv.bg
Място/места за контакт: Директор Д-р Христо Василев ВасилевАдреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Държавна психиатрична болница - Карлуково, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, За: Гинка Василева Гетова - касиер, РБ 5782, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит5782, Тел.: 0882 809051, E-mail: dpbkarlukovo@abv.bg
Място/места за контакт: Директор Д-р Христо Василев ВасилевАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Държавна психиатрична болница - Карлуково, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, За: Първолета Христова Димитрова - Завеждащ човешки ресурси, РБ 5782, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, Тел.: 0882 809051, E-mail: dpbkarlukovo@abv.bg
Място/места за контакт: Директор Д-р Христо Василев ВасилевПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка на хранителни продукти, хляб и хлебни изделия за нуждите на ДПБ Карлуково.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на хранителни продукти, хляб и хлебни изделия за нуждите на ДПБ Карлуково по обособени позиции: 1.Месо и месни продукти 2.Риба и други водни животни 3.Плодове и зеленчуци. 4.Млечни продукти 5.Птичи яйца 6.Различни храни и продукти
15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15331100, 15500000, 03142500, 15800000, 15810000, 15850000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Хранителни продукти хляб и хлебни изделия по предварителна заявка
НЕ
НЕ
24
Гаранция за участие 4 000.00 лв и гаранция за изпълнение 3 % от стойността на договора,представени в една от формите по чл.60 от ЗОП. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
Възложителят заплаща стойността на всяка отделна доставка в срок ,съгласно сключения договор с кандидата и след представяне на фактура.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.
НЕ
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа най-малко три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 „Документи за подбор” се поставят следните документи, съдържащи доказателства за съответствието на участника с изискванията на чл. 56, ал. 1, т. 1- 6, т. 8 и т. 12-14 от ЗОП и с изискванията на Възложителя; Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Оферта; Копие от документа за регистрация/удостоверение за актуално състояние (съгласно чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП) или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът следва да бъде с официален превод на български език. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, и ал. 5 от ЗОП; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител ;Копие на документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на квитанция от приходен касов ордер,вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; Декларация за приемане на условията в проекта на договора. От участие ще бъде отстранено лице, за което са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Плик № 2 с - „Предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция ..........” - поставят се документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката.Плик № 3 „Предлагана цена по обособена позиция ..........” – поставя се ценовата оферта на участника. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция пликове №2 и 3 се представят за всяка от позициите.
- заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за последните 3 финансови години (2013 г., 2014 г. и 2015г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - информация за оборота от доставки, сходни с предмета на съответната обособена позиция, за последните 3 (три) години (2013, 2014 и 2015 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се попълва поотделно за всяка обособена позиция, за която се подава оферта. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ;-удостоверение от обслужващата банка
Участникът следва да има оборот от доставки, сходни с предмета на съответната обособена позиция, общо за последните 3 (три) години (2013, 2014 и 2015 г.) в размер, както следва: Обособена позиция № 1 - 45000(четиредесет и пет хил.) лева Обособена позиция № 2 –7000 (седем хил.) лева Обособена позиция № 3 – 130000 (сто и тридесет хил.) лева Обособена позиция № 4- 35000 (тридесет и пет хил.) лева Обособена позиция № 5 - 3000 (три хил.) лева Обособена позиция № 6 - 240000 (двеста и четиридесет хил.) лева. Участник, който кандидатства за повече от една обособена позиция, трябва да докаже, че има необходимия оборот общо за обособените позициите, за които подава оферта, т.е. ако участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, реализираният оборот от доставки, сходни с предмета на обособената позиция, трябва да е равен или по-голям от сумата на посочените по-горе обороти общо за съответните позиции. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка по съответната обособена позиция, ако не отговаря на някое от горните изисквания.;-удостоверение от обслужващата банка
- списък на основните договори, сходни с предмета на съответната обособена позиция, за последните 3 години – оригинал, придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за договорите, чрез които се доказва изпълнението на критериите за подбор. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността и вида на доставените стоки, както и дали те са изпълнени качествено. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата. Информацията се попълва поотделно за всяка обособена позиция, за която се подава оферта; - Декларация (свободен текст), че участникът има въведена система за постигане на безопасност на храните чрез вътрешен контрол на етапите, включително в търговията им - НАССР. Декларация , че участникът разполага най-малко с един обект за производство или за търговия с храни, или складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения по чл. 12 от Закона за храните (ЗХ), придружена с Удостоверение от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) за регистрация на обект за производство или за търговия с храни, или складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения по чл. 12 от ЗХ; Удостоверение от регионалната здравна инспекция (РЗИ) по местонахождението на обекта; - Декларация за транспортните средства- свободен текст, с които разполага участникът и отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания, придружена със заверени от участника копия на Удостоверение/ия от ОДБХ за регистрация на транспортни средства за превозване на суровини и храни. В случай, че превозните средства не са собственост на участника – доказателства, че участникът ще разполага с тях за изпълнение на поръчката; - Списък на техническите лица, които отговарят за осъществяване на контрола на качеството на доставените суровини и продукти), придружени с копие от трудов или граждански договор.
1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 договор, сключен с клиенти през последните три години (2013 г., 2014 г. и 2015 г.) за доставки с предмет, сходен с предмета на обособената/обособените позиция/ции, за която/които подава оферта. 2. Участникът трябва да има въведена система за постигане на безопасност на храните чрез вътрешен контрол на етапите, включително в търговията им - НАССР 3. Участникът трябва да разполага най-малко с 1 (един обект) за търговия или за производство на храни, които са регистрирани в Агенцията по безопасност на храните съгласно чл.12 от Закона за храните. 4. Участникът трябва да разполага най-малко с 1 (едно) транспортно средство за превоз на суровини и храни, което е регистрирано по предвидения в закона ред. 5. Участникът трябва да разполага с най-малко с 1 (едно) техническо лице, което отговарят за осъществяване на контрола на качеството на доставените суровини и продукти. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие с подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнението на дейностите от обекта на поръчката.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
В лева по банков път или в касата на болницата
Всеки от официалните езици на ЕС
60
Административна сграда на ДПБ Карлуково
Кандидати и техни пълномощници
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
10 дни след обявяването на решението
25.02.2016 г.
Доставка на хранителни стоки за нуждите на ДПБ Карлуково
15000000, 15100000
Описание:
Количествата са посочени в конкурсната документация
Доставка на хранителни стоки за нуждите на ДПБ Карлуково
15000000, 15200000
Описание:
Количествата са посочени в конкурсната документация
Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДПБ Карлуково
15000000, 15300000, 15331100
Описание:
Количествата са посочени в конкурсната документация
Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДПБ Карлуково
15000000, 15500000
Описание:
Количествата са посочени в конкурсната документация
Доставка на хранителни стоки за нуждите на ДПБ Карлуково
15000000, 03142500
Описание:
Количествата са показани в конкурсната документация
Доставка на хранителни стоки за нуждите на ДПБ Карлуково
15000000, 15800000, 15810000, 15850000
Описание:
Количествата са посочени в конкурсната документация