Версия за печат

00912-2016-0001

BG-с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000289067

Държавна психиатрична болница - Карлуково, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, За: Христина Велева - Началник склад, РБ 5782, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, Тел.: 0882 809051, E-mail: dpbkarlukovo@abv.bg

Място/места за контакт: Директор Д-р Христо Василев Василев

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpbkarlukovo.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000289067

Държавна психиатрична болница - Карлуково, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, За: Христина Велева - Началник склад, РБ 5782, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, Тел.: 0882 809051, E-mail: dpbkarlukovo@abv.bg

Място/места за контакт: Директор Д-р Христо Василев Василев

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000289067

Държавна психиатрична болница - Карлуково, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, За: Гинка Василева Гетова - касиер, РБ 5782, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит5782, Тел.: 0882 809051, E-mail: dpbkarlukovo@abv.bg

Място/места за контакт: Директор Д-р Христо Василев Василев

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000289067

Държавна психиатрична болница - Карлуково, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, За: Първолета Христова Димитрова - Завеждащ човешки ресурси, РБ 5782, с. Карлуково, обл. Ловеч, общ. Луковит, Тел.: 0882 809051, E-mail: dpbkarlukovo@abv.bg

Място/места за контакт: Директор Д-р Христо Василев Василев

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на хранителни продукти, хляб и хлебни изделия за нуждите на ДПБ Карлуково.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ДПБ Карлуково
Код NUTS: BG315
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хранителни продукти, хляб и хлебни изделия за нуждите на ДПБ Карлуково по обособени позиции: 1.Месо и месни продукти 2.Риба и други водни животни 3.Плодове и зеленчуци. 4.Млечни продукти 5.Птичи яйца 6.Различни храни и продукти

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15331100, 15500000, 03142500, 15800000, 15810000, 15850000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Зеленчуци, пресни или замразени
Млечни продукти
Птичи яйца
Различни хранителни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Тестени изделия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Хранителни продукти хляб и хлебни изделия по предварителна заявка

Стойност, без да се включва ДДС
460000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 4 000.00 лв и гаранция за изпълнение 3 % от стойността на договора,представени в една от формите по чл.60 от ЗОП. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща стойността на всяка отделна доставка в срок ,съгласно сключения договор с кандидата и след представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа най-малко три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 „Документи за подбор” се поставят следните документи, съдържащи доказателства за съответствието на участника с изискванията на чл. 56, ал. 1, т. 1- 6, т. 8 и т. 12-14 от ЗОП и с изискванията на Възложителя; Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Оферта; Копие от документа за регистрация/удостоверение за актуално състояние (съгласно чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП) или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът следва да бъде с официален превод на български език. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, и ал. 5 от ЗОП; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител ;Копие на документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на квитанция от приходен касов ордер,вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; Декларация за приемане на условията в проекта на договора. От участие ще бъде отстранено лице, за което са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Плик № 2 с - „Предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция ..........” - поставят се документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката.Плик № 3 „Предлагана цена по обособена позиция ..........” – поставя се ценовата оферта на участника. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция пликове №2 и 3 се представят за всяка от позициите.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за последните 3 финансови години (2013 г., 2014 г. и 2015г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - информация за оборота от доставки, сходни с предмета на съответната обособена позиция, за последните 3 (три) години (2013, 2014 и 2015 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се попълва поотделно за всяка обособена позиция, за която се подава оферта. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ;-удостоверение от обслужващата банка

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има оборот от доставки, сходни с предмета на съответната обособена позиция, общо за последните 3 (три) години (2013, 2014 и 2015 г.) в размер, както следва: Обособена позиция № 1 - 45000(четиредесет и пет хил.) лева Обособена позиция № 2 –7000 (седем хил.) лева Обособена позиция № 3 – 130000 (сто и тридесет хил.) лева Обособена позиция № 4- 35000 (тридесет и пет хил.) лева Обособена позиция № 5 - 3000 (три хил.) лева Обособена позиция № 6 - 240000 (двеста и четиридесет хил.) лева. Участник, който кандидатства за повече от една обособена позиция, трябва да докаже, че има необходимия оборот общо за обособените позициите, за които подава оферта, т.е. ако участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, реализираният оборот от доставки, сходни с предмета на обособената позиция, трябва да е равен или по-голям от сумата на посочените по-горе обороти общо за съответните позиции. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка по съответната обособена позиция, ако не отговаря на някое от горните изисквания.;-удостоверение от обслужващата банка

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

- списък на основните договори, сходни с предмета на съответната обособена позиция, за последните 3 години – оригинал, придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за договорите, чрез които се доказва изпълнението на критериите за подбор. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността и вида на доставените стоки, както и дали те са изпълнени качествено. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата. Информацията се попълва поотделно за всяка обособена позиция, за която се подава оферта; - Декларация (свободен текст), че участникът има въведена система за постигане на безопасност на храните чрез вътрешен контрол на етапите, включително в търговията им - НАССР. Декларация , че участникът разполага най-малко с един обект за производство или за търговия с храни, или складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения по чл. 12 от Закона за храните (ЗХ), придружена с Удостоверение от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) за регистрация на обект за производство или за търговия с храни, или складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения по чл. 12 от ЗХ; Удостоверение от регионалната здравна инспекция (РЗИ) по местонахождението на обекта; - Декларация за транспортните средства- свободен текст, с които разполага участникът и отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания, придружена със заверени от участника копия на Удостоверение/ия от ОДБХ за регистрация на транспортни средства за превозване на суровини и храни. В случай, че превозните средства не са собственост на участника – доказателства, че участникът ще разполага с тях за изпълнение на поръчката; - Списък на техническите лица, които отговарят за осъществяване на контрола на качеството на доставените суровини и продукти), придружени с копие от трудов или граждански договор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 договор, сключен с клиенти през последните три години (2013 г., 2014 г. и 2015 г.) за доставки с предмет, сходен с предмета на обособената/обособените позиция/ции, за която/които подава оферта. 2. Участникът трябва да има въведена система за постигане на безопасност на храните чрез вътрешен контрол на етапите, включително в търговията им - НАССР 3. Участникът трябва да разполага най-малко с 1 (един обект) за търговия или за производство на храни, които са регистрирани в Агенцията по безопасност на храните съгласно чл.12 от Закона за храните. 4. Участникът трябва да разполага най-малко с 1 (едно) транспортно средство за превоз на суровини и храни, което е регистрирано по предвидения в закона ред. 5. Участникът трябва да разполага с най-малко с 1 (едно) техническо лице, което отговарят за осъществяване на контрола на качеството на доставените суровини и продукти. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие с подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнението на дейностите от обекта на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предложена цена; тежест: 70
Показател: срок за доставка; тежест: 20
Показател: начин на плащане ; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.04.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

В лева по банков път или в касата на болницата

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.04.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ДПБ Карлуково

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидати и техни пълномощници

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дни след обявяването на решението

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Доставка на хранителни стоки за нуждите на ДПБ Карлуково

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Количествата са посочени в конкурсната документация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
66150 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Риба и водни животни
1) Кратко описание

Доставка на хранителни стоки за нуждите на ДПБ Карлуково

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15200000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Количествата са посочени в конкурсната документация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6132 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци преработени и консервирани
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДПБ Карлуково

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15300000, 15331100

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Зеленчуци, пресни или замразени

3) Количество или обем

Количествата са посочени в конкурсната документация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
121793 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДПБ Карлуково

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15500000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Млечни продукти

3) Количество или обем

Количествата са посочени в конкурсната документация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
37719.1 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Птичи яйца
1) Кратко описание

Доставка на хранителни стоки за нуждите на ДПБ Карлуково

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 03142500

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Птичи яйца

3) Количество или обем

Количествата са показани в конкурсната документация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2418 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Различни хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на хранителни стоки за нуждите на ДПБ Карлуково

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15800000, 15810000, 15850000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Тестени изделия

3) Количество или обем

Количествата са посочени в конкурсната документация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
225787.9 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24