Версия за печат

00686-2016-0003

BG-Враца: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за психично здраве Враца ЕООД, Беласица №1, За: Надя Емилова Иванова, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 665075, E-mail: nadia_odpzs@abv.bg, Факс: 092 663207

Място/места за контакт: Надя Емилова Иванова

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://cpz-vratsa.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на лекарствени продукти за нуждите на ЦПЗ Враца ЕООД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на лекарствени продукти за нуждите на ЦПЗ Враца ЕООД

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно спецификация ,част от документацията за участие.Количествата на стоките са прогнозни в зависимост от нуждите на лечебния процес и Възложителят не се задължава да ги закупува в пълния им обем

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът не представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, на основание чл.59, ал.5, т.2 вр. Чл.14, ал.3 от ЗОП, според която Възложителят може да не изисква гаранция за участие, когато стойността на поръчката е по чл.14, ал.3 вр. Чл.45в, ал.2, т.2б „б” от ЗОП. 2. Определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 3. Възложителят определя размера на гаранцията за изпълнение - 1 на сто от стойността на поръчката, отразена в сключения между страните договор. Срокът на тази гаранция трябва да покрива целия период на изпълнение на договора. 4. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 5. Всички разходи по гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. 6. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за изпълнение се представят в легализиран превод на български език. 7. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 8. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 9. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват от бюджета на „ЦПЗ – Враца” ЕООД, по банков път, съгласно условията, посочени в документацията, офертата на класирания на първо място участник и договора, сключен с него. Плащането се извършва по посочена от изпълнителя банкова сметка. Срок на отложено плащане - 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на получаване на доставката при представяне на следните документи: доставна фактура – оригинал и две копия, отговаряща на изискванията на ЗСчет. и приемо-предавателни протоколи.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Предлаганата цена не може да надвишава посочената от Възложителя прогнозна стойност.Други условия-съгласно документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва, всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединение от такива лица, като подаде оферта до възложителя. Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците и документи за удостоверяване на тяхната липса: Обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, наличието на които е основание за отстраняване на Участниците. Спрямо участниците трябва да не са налице обстоятелствата: 1.чл. 47, ал. 1, т. 1, б "а", "б", "в", "г", "д", „е” , т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки. При подаване на офертата участикът удостоверява липсата на посочените в документацията обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП с декларации. За обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, ал.2, т.4 и 5 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, се подава декларация както следва: при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; 8. в случаите по чл.47, ал.4, т. 1-7 от ЗОП - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 2. по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП Участикът да притежава Разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл.196, ал.1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро с лекарствени продукти, или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарства или разрешение за внос, издадени по реда на ЗЛПХМ. За търгуващите с наркотични вещества и прекурсори-лицензия по чл.32 от ЗКНВП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителя не поставя минимални изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците
Минимални изисквания: неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът да е изпълнил общо за последните три календарни години минимум 2 (два) договора за доставяне на лекарствени продукти на лечебни заведения. 2. Участникът и неговите подизпълнители (съобразно вида и дела на тяхното участие), ако има такива, следва да имат въведена сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарти ISO 9001:2008 (или еквивалент).
Минимални изисквания: 1. Списък – декларация на изпълнени договори за доставка (минимум 2 за последните 3 години) сходни с предмета на поръчката, ведно с удостоверения за добро изпълнение (Приложение № 8); 2.Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ внедрена и прилагана система за управление на качество, сертифицирана от акредитиран сертифкационен орган за съответствие със стандарта ISO 9001:2008 или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.04.2016 г.  Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена: 0 BGN
Условия и начин на плащане

1. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: http:// cpz-vratsa.com/. Документацията за участие се публикува първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението. 2. Всички разяснения по документацията ще бъдат публикувани на същият интернет адрес, изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. 3. Възложителят предоставя документацията на всяко лице поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. 4. Документацията за участие може да се получи всеки работен ден от 09.00 до 14.00 часа до датата, посочена в Обявлението. Документацията се получава в сградата на „ЦПЗ – ВРАЦА” ЕООД, град Враца, ул. „Беласица” №1. При получаване на документацията, участникът предоставя следните данни - име, адрес, телефон, факс и e-mail.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.04.2016 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на ЦПЗ Враца ЕООД ,пети етаж Заседателната зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на ценовите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово усведомяване и на други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ