Версия за печат

02538-2016-0002

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035, E-mail: ekuneva@prb.bg, Факс: 02 9633373

Място/места за контакт: гр. София, пл. Св. Неделя № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-po-16/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Информационен център, Регистратура на главен прокурор., За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035

Място/места за контакт: Евгения Кънева

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за извършване на подбор и селекция на прокурори с лидерски потенциал и анализ на обучителните потребности на селектираните кандидати, изработване на програма за развитие на лидерски потенциал и провеждане на обучение на 150 прокурори по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“, финансиран по Българо-швейцарската програма за сътрудничество“, осъществяван с финансовата подкрепа на Конфедерация Швейцария чрез тематичен фонд „Сигурност“, по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: Подбор и селекция на прокурори с лидерски потенциал и анализ на обучителните потребности на селектираните кандидати. Обособена позиция № 2: Изработване на програма за развитие на лидерски потенциал и провеждане на обучение на 150 прокурори.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на поръчката е територията на Република България.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ПОДБОР И СЕЛЕКЦИЯ НА ПРОКУРОРИ С ЛИДЕРСКИ ПОТЕНЦИАЛ И АНАЛИЗ НА ОБУЧИТЕЛНИТЕ ПОТРЕБНОСТИ НА СЕЛЕКТИРАНИТЕ КАНДИДАТИ, ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА ЛИДЕРСКИ ПОТЕНЦИАЛ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ НА 150 ПРОКУРОРИ

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71241000, 71621000, 72316000, 79632000, 80511000, 80532000

Описание:

Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ
Услуги по технически анализ и консултантски услуги
Услуги по анализ на данни
Услуги, свързани с обучение на персонала
Услуги по обучение на персонала
Услуги, свързани с обучение по управление

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обособена позиция № 1 Прокурори от структурата на ПРБ с лидерски потенциал. Информация относно структурата на ПРБ може да бъде намерена на следния интернет адрес: http://www.prb.bg/bg/prokuratura/struktura-na-prokuraturata/. В подбора ще вземат участие прокурори, отговарящи на определени формални критерии, заложени от възложителя и заявили желание за участие в подбора. За целта изпълнителят следва да изготви и изпълни комуникационна стратегия към предварително определена група от кандидати, отговарящи на определени изисквания (възраст, длъжност, стаж, несменяемост и пр.). След реализиране на комуникационната стратегия, от заявилите желание да участват в подбора кандидати, следва да бъдат селектирани не по-малко от 150 кандидати с лидерски потенциал. За всяка група от 50 кандидата на година следва да бъде направен анализ на обучителните потребности и групирани в две подгрупи от по 25 обучаеми. Комуникационната стратегия ще бъде насочена към приблизително 785 броя прокурори. За обособена позиция № 2 Прокурори от структурата на ПРБ с предварително идентифициран лидерски потенциал. В обучението ще вземат участие 150 прокурори, разделени в три групи-по 50 обучаеми на година. Всяка група от 50 обучаеми ще бъде разделена на 2 подгрупи по 25 обучаеми.

Прогнозна стойност без ДДС
70000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2018 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е: За обособена позиция № 1: 250.00 (двеста и петдесет ) лева. За обособена позиция № 2: 450.00 (четиристотин и петдесет) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България:Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD,Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията.б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Източник на финансиране: 85% от Тематичен фонд „Сигурност” на Българо-швейцарската програма за сътрудничество и 15 % от бюджета на ПРБ Начиин на плащане: По обособена позиция № 1: - 20% от предлаганата от участника цена за изпълнение на дейност 1 – в срок до 10 работни дни от сключване на договор за възлагане на обществена поръчка и представяне от изпълнителя на фактура за авансово плащане. - 30 % от предлаганата от участника цена за изпълнение на дейност 1 – в срок до 10 работни дни след представяне от изпълнителя на доклад за резултатите от селекцията на минимум 150 кандидата, фактура за изпълнените дейности и двустранно подписан от изпълнителя и възложителя приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението на дейностите. - 40 % от предлаганата от участника цена за изпълнение на дейност 2 - в срок до 10 работни дни след представяне от изпълнителя на доклад за определяне на обучителните потребности на първата група от 50 класирани кандидати, фактура за изпълнените дейности и двустранно подписан от изпълнителя и възложителя приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението на дейностите. - 25 % от предлаганата от участника цена за изпълнение на дейност 1 – в срок до 10 работни дни след представяне от изпълнителя на доклад за резултатите от селекцията на втората група от 50 кандидати, фактура за изпълнените дейности и двустранно подписан от изпълнителя и възложителя приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението на дейностите. - 30 % от предлаганата от участника цена за изпълнение на дейност 2 - в срок до 10 работни дни след представяне от изпълнителя на доклад за определяне на обучителните потребности на втората група от 50 класирани кандидати, фактура за изпълнените дейности и двустранно подписан от изпълнителя и възложителя приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението на дейностите. - 25 % от предлаганата от участника цена за изпълнение на дейност 1 – в срок до 10 работни дни след представяне от изпълнителя на доклад за резултатите от селекцията на третата група от 50 кандидати, фактура за изпълнените дейности и двустранно подписан от изпълнителя и възложителя приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението на дейностите. - 30 % от предлаганата от участника цена за изпълнение на дейност 2 - в срок до 10 работни дни след представяне от изпълнителя на доклад за определяне на обучителните потребности на третата група от 50 класирани кандидати, фактура за изпълнените дейности и двустранно подписан от изпълнителя и възложителя приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението на дейностите. По обособена позиция № 2: - 10 % от предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката – в срок до 10 работни дни след представяне от изпълнителя на встъпителен доклад, фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, удостоверяващ приемането на встъпителния доклад. - 30 % от предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката – в срок до 10 работни след представяне от изпълнителя на доклад за извършено обучение на първата група прокурори, фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, удостоверяващ приемането на извършената работа. - 30 % от предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката – в срок до 10 работни след представяне от изпълнителя на доклад за извършено обучение на втората група прокурори, фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, удостоверяващ приемането на извършената работа. - 30 % от предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката – в срок до 10 работни след представяне от изпълнителя на доклад за извършено обучение на третата група прокурори, фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, удостоверяващ приемането на извършената работа.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, съдружниците в обединението трябва да имат сключен договор за обединение, за да участват в настоящата откритата процедура. В този договор съдружниците са длъжни да определят какви дейности ще извършва всеки съдружник в обединението при изпълнение на обществената поръчка. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: а) съставът на обединението (консорциум) няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; б) обединението (консорциум) е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка; в) всички членове на обединението са солидарно отговорни за качественото и в срок изпълнение на обществената поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, към офертата следва да се представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът е представил договор за обединение (консорциум), чието съдържание не отговаря на посочените изисквания, и след предоставена по чл. 68, ал. 9 от ЗОП възможност, не отстрани констатираните нередовности, участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. В случай, че за Изпълнител е определен участник, който е обединение (консорциум), Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице. Когато определеният изпълнител е обединение (консорциум), договорът за обществена поръчка се сключва, след като Изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, съобразно изискванията на чл. 49 от ППЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ-та п-чка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на В-теля, посочени в до-ята за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по ЗОП нормативните актове по прилагането му, независимо от х-ра и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛДС, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Представяне на участника, което включва: - Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 2). При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (Приложение № 1); Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Приложение № 3 и № 4) Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - Приложение № 8; Представяне на участника-Приложение № 9; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮСЛДС от участник/ подизпълнител – Приложение № 9.1., Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с Възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде нотариално заверено и по подписано от лицето, което представлява участника по закон. Декларация по чл. 6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Приложение № 12.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да представи списък на услугите /минимум 2 (две) услуги/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Участникът следва да представи списък на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. /Приложение № 8.1.1. – за обособена позиция № 1 и Приложение № 8.1.2. – за обособена позиция № 2 / Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум две услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата– за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 * Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на започването им, са приключили в посочения по-горе период. *За обособена позиция № 1: Под услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената пръчка се разбира: изпълнение или участие в изпълнението на дейности, свързани с подбор и класиране на служители с лидерски потенциал и/или анализ на обучителни потребности на селектираните кандидати. *За обособена позиция № 2: Под услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената пръчка се разбира: изпълнение или участие в изпълнението на дейности, свързани изготвянето на програми за обучение и/или с провеждането на обучения, семинари, курсове и др. за най-малко 25 участника. 2. Участникът следва да разполага с подходящ персонал за изпълнение на дейностите по съответната обособена позиция, включващ: За обособена позиция № 1: Участникът следва да разполага с поне двама специалисти, всеки от тях отговарящ на следните изисквания: 1.Да притежава висше образование – образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър“ по специалност психология или мениджмънт, или икономика, или статистика. 2.Да притежава минимум две години опит в идентифициране на лидерски потенциал на поне 50 човека. 3.Да притежава опит на българския пазар / да е оценявал хора, работещи на българския пазар, като целта е да познава особеностите на българските работодатели и българската народопсихология / 4.Ако предлаганият от участника специалист работи със специализирани психометрични инструменти, съответният специалист следва да бъде сертифициран за работа с тези инструменти. За обособена позиция № 2: Участникът следва да разполага с поне четирима специалисти - обучители, всеки от тях отговарящ на следните изисквания: 1.Да притежава висше образование – образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър“ по специалност психология или мениджмънт, или икономика, или право. 2.Да притежава минимум 3 години опит като обучител в „меки умения“ 3.Да притежава опит в обучения по програми за развитие на лидерски умения, като е обучил минимум 50 човека без значение броя на обученията. 4.Да притежава опит на българския пазар /да е обучавал хора, работещи на българския пазар, като целта е да познава особеностите на българските работодатели и българската народопсихология/ 5. Да има възможност да предостави референции от минимум 2 проведени обучения в лидерски умения.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: За обособена позиция №1 - Техническа оценка (TO), с макс. бр. т. 30. Показателят ТО е сбор от следните подпоказатели:ТО1–Предложена от у-к създадена/адаптирана м-ка за подбор на кандидати спрямо търсения лидерски профил; ТО2–Описание и обосновка на предлаганата от у-ка м-ка за подбор на кандидати спрямо търсения лидерски профил;ТО3 – Предложена от у-к създадена/адаптирана м-ка за анализ на обучителните потребности на не по-малко от 150 (по 50 на година) кандидати. ТО4 – Описание и обосновка на предлаганата от у-ка м-ка за анализ на обучителните потребности на не по-малко от 150 (по 50 на година) кандидати. Продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация; тежест: 50
Показател: Предложена цена (ПЦ), с макс. бр. т. 30. Участникът, предложил най-ниска цена, се оценява с 30 точки.Оценките на офертите на останалите участници по този показател се изчисляват по следната формула:Цi = (Цmin / Цi) х 30 = .. (бр. т.), където Цi е общата предлагана от у-к цена, в лв. без ДДС, съгласно Ценовото предложение на съответния у-к.Цmin е минималната обща предлагана цена в лв. без ДДС, (т.е. най-ниската предложена цена) от у-к, допуснат до участие в класирането, съгласно ценовите предложения на всички у-ци.Общата предлагана от участник цена е сбор от предлаганите цени за изпълнение на дейност 1 и дейност 2.; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на услугата (СР), с макс. бр. т. 30.Показателят СР е сбор от следните подпоказатели:СР1 - Срок за изпълнение на дейност 1 - Подбор и селекция на прокурори с лидерски потенциал.СР2 - Срок за изпълнение на дейност 2 – Анализ на обучителните потребности на селектираните кандидати.СР1i = (СР1min / СР1i) х 15 = (бр т), къдетоСР1i е предложеният срок за изпълнение на дейност 1 - Подбор и селекция на прокурори с лидерски потенциал, на съответния участник, СР1min е най-краткият срок предложен от участник за изпълнение на дейност 1 - Подбор и селекция на прокурори с лидерски потенциал, допуснат до участие в класирането, съгласно предложенията на всички участници. СР2i = (СР2min / СР2i) х 15 = . (бр т), където СР2i е предложеният срок за изпълнение на дейност 2 – Анализ на обучителните потребности на селектираните кандидати, на съответния участник. СР2min е най-краткият срок, предложен от участник за изпълнение на дейност 2 – Анализ на обучителните потребности на селектираните кандидати, допуснат до участие в класирането, съгласно предложенията на всички у-ци.; тежест: 10
Показател: За обособена позиция № 2 - Техническа оценка (TO), с макс. бр. т. 15. Показателят ТО е сбор от следните подпоказатели:ТО1 – Предложени от участника методи за провеждане на обученията; ТО2 – Предложени от участника методи/инструменти за измерване на ефекта от обученията. ТО1Участникът следва да предложи минимум пет от изброените методи:-групов коучинг; - предизвикателни проекти;- ролеви игри;- практически казуси;- индивидуален коучинг;- интерактивна лекция; - презентация; -дискусия; -дебрифинг сесии с анализ на преживяното, самоанализ; - поведенческо моделиране;- визуални средства; - учебни видеофилми.Допустимо е участник да предложи и допълнителни методи, които смята за подходящи. Максималният брой методи, които може да предлага даден участник, е 10 броя. За всеки предложен метод участникът получава по 1 точка, като максимумът точки, които може да получи участник по този показател е 10, а минимумът – 5 точки.Продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация; тежест: 60
Показател: Предложена цена (ПЦ), с макс. бр. т. 15.У-кът,предложил най-ниска цена,се оценява с 15 т.Оценките на офертите на останалите у-ци по този показател се изчисляват по следната формула:Цi=(Цmin/Цi)х15= . (бр.т.),където Цi е общата предлагана от у-к цена, в лв. без ДДС, съгласно Ценовото предложение на съответния у-к.Цmin е мин. обща предлагана цена в лв. без ДДС, (т.е. най-ниската предложена цена) от у-к, допуснат до участие в класирането, съгласно ценовите предложения на всички у-ци. ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.04.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.04.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, пл. Св. Неделя № 1, Администрация на главен прокурор, ет. 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ОП 1: ТО1: М-та представлява специално разработена или утвърдена тестова батерия за оценка на личността.Комисията по този подпоказател ще оценява предложения/ите метод/ди, чрез който/които ще се осъществи подбор на кандидати спрямо търсения лидерски профил.Оценяването на офертите по този показател ще се оценяват по следния начин: У-къ,предложил един от зад. методи, получава бр. т., предвиден за предложения метод.У-к,предложил два от зад.метода, получава бр. т., съответстващ на сбора от т., предвиден за съответния метод.Допустимо е у-к да предложи и доп.методи, които смята за подходящи, като за всеки един предложен доп. метод ще получава по 1 т.Макс. бр. доп. методи, които може да предлага даден у-к, е два.У-к, предложил два от зад. метода и два доп. метода получава макс. предвиден бр. т. за този подпоказател. Зад. методи:Доказан генеричен лидерски компетентостен модел-5т.;Психологически въпросници-3т.;Предложен от участника допълнителен метод-1.;ТО2-Предложената м-ка(методи и инструменти) е подробно и ясно структурирана, съобразена е с всички изисквания на в-я, както и е обоснована,че ще гарантира ефективно и ефикасно постигане на всички посочени изисквания в ТС.От предложената м-ка е видно познаване на цялостния процес по подготовка, реализация и провеждане на подбора и селекцията на прокурори с лидерски потенциал-такава методика получава 5т.;Предложената м-ка (методи и инструменти) гарантира постигане на изисквания посочени в ТС, съобразена е с всички изискванията на В-ля, но същата не е подробно обоснована и не е ясно структурирана-такава м-ка получава 3т.ТО3-М-ката следва да е специално разработена, адаптирана или утвърдена и да гарантира поверителност на индивидуалната информация за кандидатите, като се основава на персоналните профили за тях и резултатите от дейност 1.К-та по този подпоказател ще оценява предложения/ите метод/ди,чрез който/които ще се осъществи анализа от обучителните потребности на селектираните кандидати.Оценяването на офертите, по този подпоказател ще се оценяват по следния начин: У-к, предложил един от зад. методи, получава бр. т., предвиден за предложения метод. У-к, предложил два от зад. метода, получава бр. т., съответстващ на сбора от т., предвиден за съответния метод.У-к, предложил и трите зад. метода, получава бр. т., съответстващ на сбора от т., предвиден за съответния метод.Допустимо е у-к да предложи и доп. метод, който смята за подходящ, за което ще получи 1 т.Макс. бр. доп. методи,които може да предлага даден у-к, е един.У-к, предложил трите зад. методи и един доп. метод, получава макси.предвиден бр. т. Зад. методи-Международно признат психометричен въпросник за лидерски умения-5т.;360-градусова обратна връзка, с възможност да се адаптира спрямо идентифицирания лидерски компетентностен модел-3т.Създаден и прилаган единствено в България психометричен въпросник-1т.; Допълнителен метод-1т.ТО4:Предложената м-ка (методи и инструменти) е подробно и ясно структурирана, съобразена е с всички изискванията на в-ля, както и е обоснована, че ще гарантира ефективно и ефикасно постигане всички посочени изисквания в ТС.От предложената м-ка е видно познаване на цялостния процес по подготовка, реализация и провеждане на предвидения анализ на обучителните потребности на не по-малко от 150 (по 50 на година) кандидати - такава м-ка получава 5т.Предложената м-ка (методи и инструменти) гарантира постигане на изисквания посочени в ТС, съобразена е с всички изискванията на в-ля, но същата не е подробно обосновано и не е ясно структурирана - такава м-ка получава 3т. ОП2:ТО2 -У-кът следва да предложи мин. 2 от методите:-360 градусова обратна връзка;-център за оценка; -личностов въпросник;-тест за знания;-казус/и за приложение на наученото в практиката.Допустимо е у-к да предложи и доп.методи,които смята за подходящи.Макс. бр. методи,които може да предлага даден у-к, е 5бр.За всеки предложен метод у-к получава по 1 точка, като макс. т.,които може да получи е 5, а мин.-2 Н-н на комуникация-по ел. поща/факс

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Подбор и селекция на прокурори с лидерски потенциал и анализ на обучителните потребности на селектираните кандидати.
1) Кратко описание

Подбор и селекция на прокурори с лидерски потенциал и анализ на обучителните потребности на селектираните кандидати.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71241000, 71621000, 72316000

Описание:

Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ
Услуги по технически анализ и консултантски услуги
Услуги по анализ на данни

3) Количество или обем

Прокурори от структурата на ПРБ с лидерски потенциал.В подбора ще вземат участие прокурори, отговарящи на определени формални критерии, заложени от възложителя и заявили желание за участие в подбора. За целта изпълнителят следва да изготви и изпълни комуникационна стратегия към предварително определена група от кандидати, отговарящи на определени изисквания (възраст, длъжност, стаж, несменяемост и пр.). След реализиране на комуникационната стратегия, от заявилите желание да участват в подбора кандидати, следва да бъдат селектирани не по-малко от 150 кандидати с лидерски потенциал. За всяка група от 50 кандидата на година следва да бъде направен анализ на обучителните потребности и групирани в две подгрупи от по 25 обучаеми. Комуникационната стратегия ще бъде насочена към приблизително 785 броя прокурори.

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.01.2018 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изработване на програма за развитие на лидерски потенциал и провеждане на обучение на 150 прокурори.
1) Кратко описание

Изработване на програма за развитие на лидерски потенциал и провеждане на обучение на 150 прокурори.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79632000, 80511000, 80532000

Описание:

Услуги, свързани с обучение на персонала
Услуги по обучение на персонала
Услуги, свързани с обучение по управление

3) Количество или обем

Прокурори от структурата на ПРБ с предварително идентифициран лидерски потенциал. В обучението ще вземат участие 150 прокурори, разделени в три групи-по 50 обучаеми на година. Всяка група от 50 обучаеми ще бъде разделена на 2 подгрупи по 25 обучаеми.

Прогнозна стойност, без ДДС
45000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2018 г.