Версия за печат

00530-2015-0155

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593766, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2785.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка по заявка на офис обзавеждане и шкафове (без стелажи и метални шкафове). Обзавеждане за конферентни зали и зали за обучения за нуждите на ТД на НАП София”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административните сгради на ТД на НАП София, разположени на територията на гр.София, гр.Перник, гр.Кюстендил, гр.Благоевград
Код NUTS: BG41
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Периодична доставка по заявка на офис обзавеждане и шкафове (без стелажи и метални шкафове). Обзавеждане за конферентни зали и зали за обучения за нуждите на ТД на НАП София”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39130000, 39122100, 39156000, 39112000, 39153000

Описание:

Мебелировка за офиса
Шкафове
Мебелировка за фоайета и рецепции
Столове
Мебелировка за конферентни зали

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
40000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 649545 от 20.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 702292 от 14.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Периодична доставка по заявка на офис обзавеждане и шкафове (без стелажи и метални шкафове). Обзавеждане за конферентни зали и зали за обучения за нуждите на ТД на НАП София”
V.1) Дата на сключване договора
23.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.01.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АМО” ЕООД, ЕИК 831589871, ж.к. Хиподрума, бл. 128, вх. Б, ап. 54, България 1000, София, Тел.: 02 9761000, E-mail: office@amo.bg, Факс: 02 9761006

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 40000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 40000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „АМО” ЕООД; 2. „ГЪРКОВ КОНСУЛТ” ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор