Версия за печат

00507-2016-0002

BG-с. Петлешково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000840410

Добруджански земеделски институт - гр. Генерал Тошево, с. Петлешково, общ. Генерал Тошево, обл. Добрич, За: Проф. д-р Иван Димитров Киряков, Република България 9521, с. Петлешково, Тел.: 058 603125, E-mail: office@dai-gt.org, Факс: 058 603183

Място/места за контакт: Добруджански земеделски институт - с. Петлешково, общ. Генерал Тошево, обл. Добрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.dai-gt.org/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.dai-gt.org/bg/index.php?page=pk.

Електронен достъп до информация: http://www.dai-gt.org/bg/index.php?page=pk&idp=201602.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: научно-изследователска дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на торове и продукти за растителна защита

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Добруджански земеделски институт - с. Петлешково, общ. Генерал Тошево, обл. Добрич
Код NUTS: BG332
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на торове и продукти за растителна защита

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

24000000

Описание:

Химически продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Торове - до 447,5 тона; Продукти за растителна защита - до 7098 л/кг

Стойност, без да се включва ДДС
479000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: По позиция № 1 - 1000 лв.; По позиция № 2 - 1000 лв.; При участие по двете позиции - 2000 лв. Гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора; Кандидатът представя документ за внесена гаранция за участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Източник на финансиране - ДФ Земеделие - СЕПП и/или собствени средства; Предлаганите цени са с включени транспортни разходи, опаковка, вносни мита и такси (ако има такива) франко складовете на възложителя. Начин на плащане - отсрочено, в левове, по банков път, с платежно нареждане. Отсрочено плащане за двете обособени позиции: минимум 60 календарни дни от датата на издаване на фактурата

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1, б. а) и б), т. 2, 3, 5, 6, 8, 12, 13 и 14 от ЗОП; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1 (Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си.), т. 2 (... който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението...), т. 2а (... който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение) и т. 5 (...който е осъден с влязла в сила присъда за престапление по член 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки) от ЗОП. Наличието на поне едно обстоятелство по чл. 47, ал. 1 и и цитираните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 1, 2, 2а и 5 от ЗОП се представят от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя; Декларация за ползване на подизпълнители. В случай, че участникът предвижда такива, следва да декларира това обстоятелство, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. - чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, представя декларация за съгласие за участие като подизпълнител; Декларация, че в ценовата си оферта, поставена в плик № 3, участникът е направил ценови предложения за всички продукти, включени в обособената позиция и че е запознат с обстоятелството, че липсата на цялостно предложение води до отстраняване на участника и до неразглеждане на техническото и ценовото му предложение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изисква

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Неприложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За позиция № 1 - Сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; 2. За позиция № 2 - Разрешение за търговия с продукти за растителна защита

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За позиция № 1 - Заверено копие на валиден към момента на провеждане на процедурата сертификат (или техническо досие на производителя, или протокол от изпитване от акредитирана лаборатория), издаден на името на производителя, удостоверяващ съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти, или еквивалент; 2. За позиция № 2 - Заверено копие на Разрешение за търговия с продукти за растителна защита, издадено от НСРЗ, валидно към момента на провеждане на процедурата, или еквивалент

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

201602

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.04.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

До документацията за участие в процедурата е осигурен публичен достъп в Профила на купувача на възложителя. При поискване от потенциален участник документацията може да му бъде предоставена и на хартиен носител. Цената е 6.00 лв. без включен ДДС и се заплаща по банков път или в брой, в касата на Добруджански земеделски институт, срещу фактура за платена такса. Документацията може да бъде изпратена по пощата или чрез куриер с наложен платеж след изпращане по факс или електронна поща на копие от платежно нареждане, данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. За дата на плащане се приема датата на постъпване на средствата по сметка на Добруджански земеделски институт: Добруджански земеделски институт – гр. Ген. Тошево, Уни Кредит Булбанк – Офис Генерал Тошево,IBAN: BG35UNCR96603139981618, BIC код: UNCRBGSF, Булстат: BG 000840410, МОЛ: Иван Киряков.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.04.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.04.2016 г.  Час: 10:00
Място

Добруджански земеделски институт - с. Петлешково, общ.. Генерал Тошево

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно, представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до Централната административна сграда на Добруджански земеделски институт - гр. Генерал Тошево.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

януари 2017 г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата е предоставен на интернет-адрес: http://www.dai-gt.org/bg/index.php?page=pk&idp=201602

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 и 7 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Торове
1) Кратко описание

Амониев нитрат, троен суперфосфат, калиев хлорид

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24400000 (BC16, BC33)

Описание:

Азотни торове и съединения (В торби , В чували )

3) Количество или обем

Амониев нитрат - до 430 тона; Троен суперфосфат - до 16,5 тона; Калиев хлорид - до 1 тон

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
235000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максимален срок за доставка на торовете - 5 работни дни от датата на получаване на писмена заявка




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Продукти за растителна защита
1) Кратко описание

34 вида продукти за растителна защита с различни активни вещества по описание съгласно документацията за участие в процедурата

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24450000

Описание:

Агрохимически продукти

3) Количество или обем

1. а.в. Клетодим 120 г/л - до 30 л 2. а.в. Метсулфуронметил 143 г/кг + трибенуронметил 143 г/кг - до 3 кг 3. а.в. Флуазифоп-П-бутил 150 г/л + прилепител - до 3 л 4. а.в. Флорасулам 150,2 г/кг + аминопиралид-калий 300,5 г/кг - до 26 кг 5. а.в. Диметенамид-П 212,5 г/л + пендиметалин 250 г/л - до 3513 л 6. а.в. s-метолахлор 312,5 г/л + тербутилазин 187,5 г/л - до 1 л 7. а.в. Пендиметалин 330 г/л - до 3 л 8. а.в. 2,4-Д 360 г/л + дикамба 120 г/л - до 6 л 9. а.в. Глифозат 360 г/л - до 894 л 10. а.в. Никосулфурон 40 г/л - до 227 л 11. а.в. Имазамокс 40 г/л - до 30 л 12. а.в. Линурон 450 г/л - до 200 л 13. а.в. Бентазон 480 г/л - до 165 л 14. а.в. Просулфурон 50 г/кг + дикамба 500 г/кг - до 50 кг 15. а.в. Квизалофоп-П-етил 50 г/л - до 82 л 16. а.в. Феноксапроп - П - етил 69 г/л + антидот - до 80 л 17. а.в. Метрибузин 700 г/л - до 25 л 18. а.в. Трибенуронметил 750 г/кг - до 5 кг 19. а.в. s-метолахлор 960 г/л - до 1 л 20. а.в. Протиоконазол 125 г/л + тебуконазол 125 г/л - до 670 л 21. а.в. Тебуконазол 16,7% + спироксамин 25% + триадименол 4,3% - до 81 л 22. а.в. Азоксистробин 250 г/л - до 11 л 23. а.в. Пропиконазол 250 г/л + ципроконазол 80 г/л - до 345 л 24. а.в. Дифеноконазол 30 г/л + ципроконазол 6,25 г/л - до 28 л 25. а.в. Тебуконазол 60 г/л - до 122 л 26. а.в. Алфациперметрин 100 г/л - до 112 л 27. а.в. Алфациперметрин 60 г/л - до 5 л 28. а.в. Циперметрин 100 г/л - до 2 л 29. а.в. Делтаметрин 25 г/л - до 3 л 30. а.в. Пиримифосметил 500 г/л - до 75 л 31. а.в. Алуминиев фосфид 56-57% - до 100 кг 32. а.в. ламбда цихалотрин 50 г/л - до 10 л 33. а.в. Бромадиолон 0,005 % - до 160 кг 34. Прилепител 90% изодецил алкохол етоксилат - до 30 л

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
244000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максимален срок на доставка за препаратите за растителна защита - до 3 работни дни от датата на получаване на писмена заявка