Версия за печат

00099-2016-0005

BG-гр. Етрополе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Етрополе, пл. Девети септември № 1, За: Ивайло Иванов - Гл. експерт ПИП, Република България 2180, гр. Етрополе, Тел.: 0720 68252, E-mail: obstina@etropolebg.com, Факс: 0720 65011

Място/места за контакт: гр. Етрополе, п.к. 2180, пл. Девети септември № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.etropolebg.com.

Адрес на профила на купувача: http://etropolebg.com/etropole/index.php/profil-na-kopuvacha.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на специализирано транспортно средство (автомобил) за хора с увреждания за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашен социален патронаж, гр. Етрополе”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Етрополе, пл. Девети септември № 1
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата общестена поръчка е доставка на един брой фабрично ново и неупотребявано специализирано транспортно средство (автомобил) за хора с увреждания за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашния социален патронаж, гр. Етрополе, снабдено със съответните 8+1 места, оборудвано с хидравлична платформа за качване на хора с инвалидни колички и сгъваема електрическа стъпенка на входната врата за трудно подвижни пътници, както и с устройство за укрепване на инвалидни колички. Специализираното транспортно средство следва да отговаря на минималните технически характеристики или еквивалентни, посочени в Техническата спецификация, както и на всички изисквания за движение по пътната мрежа на Република България. Настоящата обществена поръчка се осъществява и финансира по проект „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашен социален патронаж, гр. Етрополе – алтернатива за достоен и независим живот”, Договор за предоставяне на БФП № BG05M9OP001-2.002-0039-C001/30.09.2015, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.002 „Независим живот”, финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Обща цел на проекта е: Подобряване качеството на живот и достъпа до социални и здравни услуги с цел интегриране на хората с увреждания и хората над 65 години в невъзможност за самообслужване, чрез предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. Автомобилът следва да притежава минималните технически характеристики или еквивалентни, посочени в Техническата спецификация, публикувана в електронното досие на поръчката в профила на купувача на интернет страницата на възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34110000, 34114000, 34114300

Описание:

Леки автомобили
Превозни средства със специално предназначение
Превозни средства за услуги по оказване на социална помощ

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на един брой фабрично ново и неупотребявано специализирано транспортно средство (автомобил) за хора с увреждания за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашния социален патронаж, гр. Етрополе, снабдено със съответните 8+1 места, оборудвано с хидравлична платформа за качване на хора с инвалидни колички и сгъваема електрическа стъпенка на входната врата за трудно подвижни пътници, както и с устройство за укрепване на инвалидни колички. Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е 65 640,00 (шестдесет и пет хиляди шестстотин и четиридесет) лева без ДДС, като същата се явява и максимална стойност за изпълнение на поръчката. Предлаганата цена е окончателна и включва всички разходи на изпълнителя за изпълнение на договора. В цената да са включени всички разходи за сертификация на превозното средство и за издаване на „Удостоверение за индивидуално одобряване на ново превозно средство” от Изпълнителна агенция „Автомобилна администкрация” (в случаите, когато превозното средство се трансформира). Автомобилът се доставя с посоченото удостоверение, въз основа на което се регистрира в КАТ.

Прогнозна стойност без ДДС
65640 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП не се предвижда гаранция за участие в обществената поръчка, предвид факта, че възложителят прилага опростените правила. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора. 3. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части, че е в полза на възложителя и е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. 4. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на договора, за който се представя гаранцията. 5. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът им да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. 7. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 8. Възложителят освобождава гаранциите за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 9. Банковата сметка на Възложителя за внасяне на депозити по гаранция за изпълнение на договора е, както следва: IBAN : BG17 CECB 9790 3343 1203 00, BIC код : CECBBGSF, при Банка ЦКБ АД, клон Етрополе.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка се осъществява по проект „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашен социален патронаж, гр. Етрополе – алтернатива за достоен и независим живот”, Договор за предоставяне на БФП № BG05M9OP001-2.002-0039-C001/30.09.2015, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.002 „Независим живот”, финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Плащанията по договора ще се извършват по банков път в български лева при следната схема на плащане: - авансово плащане в размер на 20% (двадесет процента) от предложеното ценово предложение на Участника, в срок до 3 (три) дни след подписване на Договора и представяне на фактура за авансово плащане; - окончателно плащане – в срок до 30 (тридесет) дни от доставката, считано от датата на доставка на стоката, удостоверено с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, представена фактура за окончателно плащане с приспаднат аванс и документите по чл. 3 от проекта на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват договор помежду си, което се прилага към офертата в копие, който договор следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора.е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в договора. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. 1. плик №1 с надпис „Документи за подбор”: 1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.Представя се от участниците в свободна форма;1.2.Представяне на участника, изготвена по образец (Приложение № 1): посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идент.информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 1.3. Декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец № 2);1.4. Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 1.5. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 4); 1.6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация; 1.7. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 5); 1.8. Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (Образец № 6); 1.9. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Образец № 10); 1.10 Документ за гаранция за участие – в оригинал; 1.11. Пълномощно (оригинал или нот. зав.копие) – когато офертата или някой документ от нея не е подписан от упр. и предст.участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 2. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Образец № 8). В техническото предложение следва да се посочат техническите параметри и характеристики на предвиденото за доставка транспортно средство със съответното оборудване съобразно Техническата спецификация. Към техническото предложение следва да се предоставят документи, удостоверяващи техническите характеристики на автомобила и оборудването (описани в Техническата спецификация) с изискванията за качество, нормативно приети в Република България, както и задължително техническият лист на превозното средство, в който са посочени емисиите на СО2 и информация за нормите на екологичност, каталози, образци, сертификати и/или по възможност фотографски снимки на автомобила, който се предлага да бъде доставен.Ако е приложимо участникът прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. Плик №3 „Предлагана цена” съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец (Образец № 9) и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква документи и информация за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, придружен с доказателство за извършената доставка. Доказателството се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Списък на оторизираните сервизи на територията на Република България, които възложителят ще може да използва по време на срока на гаранционното обслужване, с приложена към тях декларация (в свободен текст) подписана от участника за това. При използване ресурсите на трето лице по отношение на разполагането със сервиз, участникът в съответствие с разпоредбата на чл. 51а, ал. 1 от ЗОП трябва да представи и доказателства, че ще има на разположение тези ресурси. 3. Копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, покриващ предмета на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил поне една доставка, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано до датата на подаване на офертата. Забележка: Под еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка да се разбира доставка на транспортно средство за хора с увреждания. 2.Участникът трябва да разполага с оторизиран сервиз на територията на Република България за гаранционния срок, като за гаранционния срок да осигурява за своя сметка транспорт от мястото на авария на превозното средство до сервиза и от сервиза до Община Етрополе с адрес гр. Етрополе, пл. „Девети септември” № 1. Забележка: Под „разполага” следва да се има предвид възможността за предоставяне на услугите на оторизиран сервиз на територията на Република България при горепосоченото условие за транспортиране за срока на гаранционно обслужване независимо от типа взаимоотношение между участника в настоящата поръчка и сервиза. В случай, че участникът посочи, че ще използва ресурсите на трето лице по отношение на разполагането със сервиз, то той в съответствие с разпоредбата на чл. 51а, ал. 1 от ЗОП трябва да представи и доказателства, че ще има на разположение тези ресурси. 3. Участникът трябва да разполага с въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, покриващ предмета на поръчката. !!! Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания. ** При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена (ПЦ); тежест: 40
Показател: Гаранционен срок (ГС); тежест: 25
Показател: Срок за доставка (СД); тежест: 35

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.03.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението, като цената е с включен ДДС.Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. В платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е IBAN: BG73 CECB 9790 8443 1203 02, BIC: CECBBGSF, при ЦКБ АД, клон Етрополе, код на вид плащане: 44 40 00.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.03.2016 г.  Час: 12:00
Място

Адреса на Възложителя (посочен в Раздел І.1.)

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се осъществява и финансира по проект „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване към Домашен социален патронаж, гр. Етрополе – алтернатива за достоен и независим живот”, Договор за предоставяне на БФП № BG05M9OP001-2.002-0039-C001/30.09.2015, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.002 „Независим живот”, финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.

VI.3) Допълнителна информация

1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Етрополе: http://www.etropolebg.com от датата на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на профила на купувача. Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 3. Комплексната оценка (КО) се изчислява по формулата: КО = ПЦ + ГС + СД Показател 1: Цена (ПЦ) – с относителна тежест 40 % (четиридесет процента) се определя по формулата: ПЦ = ПЦ(мин.)/ ПЦ (уч.) x 40 , където ПЦ(мин.) е най-ниската предложена цена; ПЦ (уч.) е предложената от съответния участник цена. Участникът с най-ниска предложена цена получава най-високия брой точки по този показател – 40 (четиридесет), а за всеки следващ, броят точки се определя по предложената формула като се представя в цифрово изражение с точност до втория знак след десетичната запетая. Показател 2: Гаранционен срок (ГС) – с относителна тежест 25 % (двадесет и пет процента) се определя по формулата: ГС = ГС(уч.)/ГС(макс.) x 25 , където ГС(макс.) е най-дългият предложен гаранционен срок в календарни месеци; ГС (уч.) е предложения от съответния участник гаранционен срок в календарни месеци. Показател 3: Срок за доставка (СД) – с относителна тежест 35 % (тридесет и пет процента) се определя по формулата: СД = СД(мин.)/ СД(уч.) x 35, където СД (мин.) е цифрово изражение на най-краткият предложен срок в календарни дни за изпълнение на поръчката (доставка) от участник в процедурата; СД (уч.) е цифрово изражение на предложения от съответния участник срок в календарни дни за изпълнение на поръчката. 4. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП и предвид факта, че обществената поръчка попада в обхвата на праговете за доставки, посочени в чл. 14, ал. 3, т. 3 от ЗОП (и откритата процедура ще се провежда по опростените правила на ЗОП), Възложителят съкращава минималният 40-дневен срок, чрез предвидените в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ