Версия за печат

00496-2015-0015

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Виолина Палчева, Р България 1052, София, Тел.: 02 8119663, E-mail: ASP-PALCHEVA@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Място/места за контакт: Отдел Правно осигуряване и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на публичност и информираност по Проект „Нови възможности за грижа” по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014BG05M9OP001-2.2015.001 „Нови алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.”, по 2 /две/ обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: „Изработка и доставка на брошури и папки за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“; Обособена позиция №2: „Изработка и доставка на табели, химикалки, чанти за документи, тефтери и стенни календари, както и публикуване на публикации в медиите, за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: На територията на Република България - ЦУ на АСП в гр. София - ул. Триадица 2 и на адресите на 287 общини-партньори по проекта
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Осигуряване на публичност и информираност по Проект „Нови възможности за грижа” по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014BG05M9OP001-2.2015.001 „Нови алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.”, по 2 /две/ обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: „Изработка и доставка на брошури и папки за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“; Обособена позиция №2: „Изработка и доставка на табели, химикалки, чанти за документи, тефтери и стенни календари, както и публикуване на публикации в медиите, за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“; Целта от извършване на дейностите, включени в обхвата на обособена позиция №1 е да се повиши информираността на широката общественост и всички заинтересовани относно целите, дейностите и резултатите по Проект „Нови възможности за грижа”, включително и относно финансовия принос на ЕС и Р България при изпълнението му. Дейността трябва да се реализира в съответствие с Регламент на Съвета (ЕО) №1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) №1882/2006. Изпълнителят по обособена позиция №1 от обществената поръчка следва да осъществи следните дейности, съгласно Техническа спецификация – Приложение № 15.1 към документацията на обществената поръчка: 1. Изработка и доставка на брошури за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“; 2. Доставка на папки с отпечатано лого за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“; Целта от извършване на дейностите, включени в обхвата на обособена позиция №2 е да се повиши информираността на широката общественост и всички заинтересовани относно целите, дейностите и резултатите по проект Проект „Нови възможности за грижа”, включително и относно финансовия принос на ЕС и Р България при изпълнението му. Дейността трябва да се реализира в съответствие с Регламент на Съвета (ЕО) №1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) №1882/2006. Изпълнителят по обособена позиция №2 от обществената поръчка следва да осъществи следните дейности, съгласно Техническа спецификация – Приложение № 15.2 към документацията на обществената поръчка: 1. Изработка и доставка на табели за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“; 2. Доставка на химикалки, изработени от метал, с отпечатано лого, за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“; 3. Доставка на чанти за документи с отпечатано лого за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“; 4. Доставка на тефтери с отпечатано лого за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“; 5. Доставка на стенни календари с отпечатано лого за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“ 6. Публикации в медиите за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79800000, 79810000, 22150000, 22852000, 30199792

Описание:

Печатни и други, свързани с печата услуги
Услуги по печатане на печатни изделия
Брошури
Папки за сортиране
Календари

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
58557.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 695019 от 30.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № BG05-ДЗОП-1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Обособена позиция №1: „Изработка и доставка на брошури и папки за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“
V.1) Дата на сключване договора
15.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.01.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИЛ ТУО ВИАДЖО ЕООД, ЕИК: 202825430, пл. България № 1, ет. 3, Република България 1463, София, Тел.: 0359 888773232

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5300 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № BG05-ДЗОП-2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Обособена позиция №2: „Изработка и доставка на табели, химикалки, чанти за документи, тефтери и стенни календари, както и публикуване на публикации в медиите, за осигуряване публичност на Проект "Нови възможности за грижа" по Процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 2014BG05M9OP001-2.2015.001 “Нови алтернативи“
V.1) Дата на сключване договора
15.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.01.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИЛ ТУО ВИАДЖО ЕООД, ЕИК 202825430, пл. България № 1, ет. 3, Република България 1463, София, Тел.: 0359 888773232

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 53257.8 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Оферта от „ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС” ЕООД – вх. №BG05-АОП-45/16.12.2015г., подадена в 14:29 ч. – по обособена позиция №2; 2.Оферта от „ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ“ ООД – вх. №BG05-АОП-46/21.12.2015г., подадена в 12:09 ч. – по обособена позиция №2; 3.Оферта от „ИНФО ТРЕЙНИНГ“ ООД – вх. №BG05-АОП-47/21.12.2015г., подадена в 13:26 ч. – по обособена позиция №1; 4.Оферта от ФОНДАЦИЯ „ОБЩЕСТВО НА ПОЗНАНИЕТО” – вх. №BG05-АОП-48/21.12.2015г., подадена в 14:26 ч. – по обособена позиция №2; 5.Оферта от „ПРО АДВЪРТАЙЗИНГ“ ЕООД – вх. №BG05-АОП-49/21.12.2015г., подадена в 15:54 ч. – по обособена позиция №2; 6.Оферта от „ИЛ ТУО ВИАДЖО” ЕООД– вх. №BG05-АОП-50/21.12.2015г., подадена в 16:49 ч. – по обособена позиция №1 и №2; 7.Оферта от „ЕВРО ВИЗУАЛИЗАЦИЯ 2013“ ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД – вх. №BG05-АОП-51/21.12.2015г., подадена в 16:53 ч. – по обособена позиция №2.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор