Версия за печат

00468-2016-0002

BG-Монтана: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ Д-р Стамен Илиев АД гр.Монтана, ул.Сирма войвода 4, За: инж.Данчо Ангелов, България 3400, Монтана, Тел.: 096 306881, E-mail: op@mbalmontana.com, Факс: 096 307554

Място/места за контакт: МБАЛ Д-р Стамен Илиев АД гр.Монтана

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbalmontana.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbalmontana.com/page/show/62.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка, монтаж, пускане в експлоатация на медицинска апаратура и обучение на персонала в МБАЛ „Д-р Стамен Илиев” АД, град Монтана

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД гр.Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка, монтаж, пускане в експлоатация на медицинска апаратура за МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД град Монтана и обучение на персонала, съгласно техническа спецификация, изготвена от Възложителя, приложена към документацията за участие в процедурата

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата прогнозна стойност на поръчката е 111 666 лв и 66 ст. /сто и единадесет хиляди шестотин шестдесет и шест лева и 66 ст./ без ДДС или 134 000.00 /сто тридесет и четири хиляди/ лева с ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
111666.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата – 1 100 лева. Представя се в една от формите, посочени в чл.60, ал.1 от ЗОП - безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите или парична сума, внесена в касата на болницата или по банковата сметка на Възложителя : ТБ : Интернешънъл Асет Банк АД, IBAN: BG71IABG74741001032600 , BIC код на банката : IABGBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора без включен ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок до 30 дни след представяне на фактура, гаранционна карта и приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Финансов ресурс - 134 000.00лв с включено ДДС. Ценовите предложения не трябва да надвишават същия.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: До участие се допускат всички участници , за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а” до „д”, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1 и т.5 и ал.5 от ЗОП и които отговарят на всички предварително обявени от Възложителя условия. Документи относно търговско - правния статут на участника : 1.Удостоверение за актуално състояние, а когато участникът е физическо лице - нотариално заверено копие от документ за самоличност. Когато участникът е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър към Агенцията по вписванията не се изисква удостоверение за актуално състояние, а се посочва ЕИК. 2 .Оригинал или нотариално заверено копие на документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника. 3.Заверени от участника копия на документи за регистрация - идентификационен код БУЛСТАТ( в случай, че участникът не е вписан в единния електронен търговски регистър към Агенцията по вписванията) ДДС идентификационен номер ( в предвидените от закона случаи ). 4.Декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, б. „а” до „д”, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1 и т.5 и ал.5 от ЗОП. Всички други изисквания, изискуеми документи и декларации по образец са посочени в утвърдената от Възложителя документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите или участниците в процедурата относно техните икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите или участниците в процедурата относно техните икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Сертификат ISO 9001:2008 на участника с обхват предмета на поръчката или еквивалент 2. Сертификати ISO 9001:2008 / ISO 13485:2003 на производителя на медицинската апаратура, предмет на настоящата поръчка, или еквиваленти 3. Декларация за извършени доставки, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка – същите да са изпълнени през последните 3 години назад, считано от датата на подаване на офертата; декларацията да съдържа списък с извършени доставки, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, включително предмет, дата, стойност и получател на доставката. Под сходен предмет на дейност се разбира доставка, монтаж и пускане в експлоатация на медицинска апаратура 4. Доказателства за извършени доставки, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, под формата на удостоверения или референции, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката 5. Справка-декларация от участника за наличие на оторизирана сервизна база с цел осигуряване гаранционната поддръжка на апаратурата, предмет на настоящата поръчка. 6. Декларация, че участникът ще осигури гаранционно и следгаранционно сервизно обслужване с квалифицирани специалисти – свободен текст 7. Участникът следва да разполага с минимум двама сервизни специалисти, извършващи гаранционна поддръжка на оферираната апаратура. Същите следва да са преминали обучение за поддръжка и сервиз на апаратурата, предмет на настоящата поръчка, което се доказва с представяне на копие от сертификат за обучение, издаден от производителя. 8. Технически документи, брошури и каталози, от които да са видни параметрите на предлаганата от участника медицинска апаратура и тяхното съответствие с изискванията на Възложителя, изброени в техническата спецификация 9. Оригинал или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя на медицинската апаратура или негов оторизиран представител с правото участникът да търгува с негови продукти. 10. Разрешение по смисъла на чл.77 от ЗМИ за търговия на едро с медицински изделия.
Минимални изисквания: 1. Сертификат ISO 9001:2008 на участника с обхват предмета на поръчката или еквивалент 2. Сертификати ISO 9001:2008 / ISO 13485:2003 на производителя на медицинската апаратура, предмет на настоящата поръчка, или еквиваленти 3. Извършени доставки, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка – същите да са изпълнени през последните 3 години назад, считано от датата на подаване на офертата; декларацията да съдържа списък с извършени доставки, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, включително предмет, дата, стойност и получател на доставката. Под сходен предмет на дейност се разбира доставка, монтаж и пускане в експлоатация на медицинска апаратура 4. Доказателства за извършени доставки, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, под формата на удостоверения или референции, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката 5. Оторизирана сервизна база с цел осигуряване гаранционната поддръжка на апаратурата, предмет на настоящата поръчка. 6. Осигурряване гаранционно и следгаранционно сервизно обслужване с квалифицирани специалисти – свободен текст 7. Участникът следва да разполага с минимум двама сервизни специалисти, извършващи гаранционна поддръжка на оферираната апаратура. Същите следва да са преминали обучение за поддръжка и сервиз на апаратурата, предмет на настоящата поръчка, което се доказва с представяне на копие от сертификат за обучение, издаден от производителя. 8. Технически документи, брошури и каталози, от които да са видни параметрите на предлаганата от участника медицинска апаратура и тяхното съответствие с изискванията на Възложителя, изброени в техническата спецификация 9. Оригинал или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя на медицинската апаратура или негов оторизиран представител с правото участникът да търгува с негови продукти. 10. Разрешение по смисъла на чл.77 от ЗМИ за търговия на едро с медицински изделия.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Р1 - най-благоприятна цена; тежест: 60
Показател: Р2 - технически преимущества на апаратурата ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.03.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. При поискване Възложителят предоставя документацията на всяко заинтересовано лице, поискало това, на адреса на лечебното заведение или му я изпраща за негова сметка. Документацията за участие в процедурата може да бъде получена от касата на лечебното заведение, след предварително заявяване на искане за документация, или след извършен превод по банков път по банкова сметка на МБАЛ “Д-р Стамен Илиев”-АД гр.Монтана : ТБ: Интернешънъл Асет Банк АД , Сметка: BG71IABG74741001032600 , BIC код на банката : IABGBGSF Копие от документа за превод следва да бъде изпратено на факса на МБАЛ : 096 307554 или на e-mail : mbalmont@net-surf.net с посочени данни за фирмата, необходими за издаване на фактура, адрес за доставка, както и предпочитана куриерска фирма и начин на доставка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.03.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.03.2016 г.  Час: 13:00
Място

МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД гр.Монтана

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

* При провеждането на процедурата Възложителят прилага разпоредбите на чл.64, ал.1 и ал.3 от ЗОП: - Решението за откриване на процедурата и обявлението за обществена поръчка Възложителят изпраща чрез въвеждане в Регистъра на обществените поръчки от упълномощен потребител на електронни образци с използване на електронен подпис – съгласно чл. 6, ал.1 т.5 от ППЗОП. - От датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят осигурява пълен достъп до документацията за участие в процедурата на официалната страница на МБАЛ „Д-р Стамен Илиев” АД – гр.Монтана, сектор Профил на купувача на адрес : http://www.mbalmontana.com/page/show/62. * Обменът на информация между Възложителя и участниците може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя. Избраните средства за комуникация трябва да са общодостъпни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ