Версия за печат

00350-2015-0008

BG-Тутракан: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тутракан, ул.Трансмариска № 31, За: Айтен Вехби, Република България 7600, Тутракан, Тел.: 0866 60621, E-mail: tutrakan@b-trust.org, Факс: 0866 60636

Място/места за контакт: Дирекция Инвестиционни дейности и европроекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://tutrakan.egov.bg/TUTRAKAN/home.nsf/pages/bg/home?openDocument.

Адрес на профила на купувача: http://109.120.204.206/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на компютърно оборудване ”, запазена по реда на чл. 16г от ЗОП, в изпълнение на проект „Създаване на дигитален център за културното наследство в Общински исторически музей – Тутракан“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Тутракан
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В предмета на сключения договор е предвидено извършване на доставка на компютърно оборудване в изпълнение на проект „Създаване на дигитален център за културното наследство в Общински исторически музей – Тутракан“, както следва:Преносими компютри - 4 бр.; Копирна машина със скенер - 1бр.; Комплект 3Д скенер за сканиране на малки обекти до 2 метра - 1бр.; Воок скенер за сканиране на архивни документи и книги - 1 бр.В предмета на поръчката се включва още инсталиране, въвеждане в експлоатация на доставеното оборудване, тестването на всички инсталирани продукти и осъществяването на гаранционно обслужване на доставеното оборудване.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213100, 30121100, 30216110

Описание:

Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Фотокопирни машини
Скенери за компютри

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
72311.66 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за реакция при констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок ; тежест: 30
Показател: Ценово предложение ; тежест: 40
Показател: Срок на доставка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 684940 от 28.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ПО - 07 - 47 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на компютърно оборудване
V.1) Дата на сключване договора
21.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ТРАНС КО 04” ЕООД ЕИК: 131230324, р – н „Младост”, бул. „Цариградско шосе”, №139, Република България 1000, София, Тел.: 02 9766874

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 104147.94 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 72311.66 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 24-10М2-35/23.04.2015. г., подписан между Министерство на културата и Община Тутракан.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Кейбъл Тех” ООД, с ЕИК:103937876 2.„Рив комерс” ЕООД, с ЕИК:148075960 3.„Специализирани бизнес системи” АД, с ЕИК:121814067 4.„САПИЕНТ” ЕООД, с ЕИК: 201171593 5.„Транс Ко 04” ЕООД, с ЕИК:131230324 6.„Смарт Бизнес Къмпани” ЕООД, с ЕИК: 201741844 7.„Алтех” ЕООД, с ЕИК:104695590 8.„ТЕМПУС БГ” ЕООД, с ЕИК:200243612


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор