Версия за печат

00797-2015-0047

BG-Бургас: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, Александровска 26, За: Веселина Димитрова, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 907430, E-mail: vh.dimitrova@burgas.bg, Факс: 056 907259

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/22983.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с предмет: Предоставяне на услуги по организиране на събития по проекти на Община Бургас, които се финансират със средства на Община Бургас и от външни финансови инструменти

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Рамково споразумение с трима потенциални изпълнители. Предоставяне на услуги по организиране на събития по проекти на Община Бургас, които се финансират със средства на Община Бургас и от външни финансови инструменти. Поръчката включва, но не се ограничава до: Подготовка и организиране на пресконференции и конференции по проекти; подготовка и организиране на кръгли маси по проекти; подготовка и организиране на срещи с представители на заинтересовани страни; подготовка и организиране на информационни кампании/събития по проекти; подготовка и организиране на обществено обсъждане по проекти; подготовка и организиране на партньорски срещи по проекти; подготовка и организиране на събитие по стартиране/приключване изграждането на обекти (СМР) по проекти. Организацията на събития включва всички необходими дейности за успешното провеждане на съответното събитие, но не се ограничава до: изпращане на покани до потенциалните участници и/или заинтересовани страни, организиране на партньорски срещи, изготвяне на програма, наем на зала, кафе-пауза и други, в зависимост от спецификата и продължителността на съответното събитие, осигуряване логистиката на участниците в събитието. Мястото на провеждане на събитията е град Бургас, като при необходимост, в случай, че това е предвидено в съответния проект, ще се организират и събития извън територията на населеното място.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 79952100

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по организиране на културни събития

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Финансова оценка; тежест: 40
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

93-ОП-67

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 679231 от 24.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-ОП-67/19/-1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с предмет "Предоставяне на услуги по организиране на събития по проекти на Община Бургас, които се финансират със средства на община Бургас и от външни финансови инструменти"
V.1) Дата на сключване договора
27.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ивент Дизайн ООД ЕИК 175152418, р-н „Витоша“, бул.“България“ № 88, офис 8, България 1680, София, Тел.: 02 9502666, E-mail: info@eventdesignbg.com, Факс: 02 9502665

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 93-ОП-67/19/-2 / Обособена позиция №: / Заглавие:Рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с предмет "Предоставяне на услуги по организиране на събития по проекти на Община Бургас, които се финансират със средства на община Бургас и от външни финансови инструменти"
V.1) Дата на сключване договора
27.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Файв Консулт АД ЕИК 202699191, район „Оборище“, ул.“Велико Търново“ № 27, България 1504, София, Тел.: 0888 006482, E-mail: info@fiveconsult.eu

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 93-ОП-37/19/-3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с предмет "Предоставяне на услуги по организиране на събития по проекти на Община Бургас, които се финансират със средства на община Бургас и от външни финансови инструменти"
V.1) Дата на сключване договора
27.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД ЕИК 201557566, р-н „Връбница“, ул. „Маслиново клонче“ № 2, България 1360, София, Тел.: 02 4234859, E-mail: office@dmibg.com, Факс: 02 4277713

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Всички проекти и програми, финансирани от фондове на ЕС

VI.2) Допълнителна информация

Общата стойност на рамковото споразумение за периода на неговото изпълнение е в размер на 150 000 лева без вкл.ДДС

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Атлас Травелс“ ЕООД, ЕИК 130026450; „БИК – Българска издателска компания“ АД, ЕИК 175220876; „Ивент Дизайн“ ООД, ЕИК 175152418; „Яна тур-България“ ЕООД, ЕИК 130466349; „Файв Консулт“ АД, ЕИК 202699191; „Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, ЕИК 201557566; „ПРИМА – Продуцентска, рекламна, информационна и медийна агенция“ АД, ЕИК 121689471; „Имидж Едвъртайзинг“ ЕООД, ЕИК 147080118.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор