Версия за печат

01605-2016-0008

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: инж. Росица Станкова, Людмила Алексиева, РБългария 1080, София, Тел.: 0889 277775; 0882 492395, E-mail: rstankova@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, отдел Билетоиздаване и контрол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/subirane-i-suhranenie-na-inkaso-za-nujdite-na-bdj-putnicheski-prevozi-eood-za-period-ot-edna.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на “БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, за период от една година”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: На територията на РБългария
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на “БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, за период от една година”. Обществената поръчка е разделена на девет обособени позиции, както следва: - Обособена позиция 1 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ София”; - Обособена позиция 2 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Дупница”; - Обособена позиция 3 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Мездра”; - Обособена позиция 4 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Горна Оряховица”; - Обособена позиция 5 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Русе”; - Обособена позиция 6 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Варна”; - Обособена позиция 7 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Пловдив”; - Обособена позиция 8 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Стара Загора”; - Обособена позиция 9 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Бургас”;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

“Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на “БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, за период от една година”. Процедурата е разделена на 9 обособени позиции: - Обособена позиция 1 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ София”; - Обособена позиция 2 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Дупница”; - Обособена позиция 3 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Мездра”; - Обособена позиция 4 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Горна Оряховица”; - Обособена позиция 5 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Русе”; - Обособена позиция 6 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Варна”; - Обособена позиция 7 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Пловдив”; - Обособена позиция 8 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Стара Загора”; - Обособена позиция 9 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Бургас”;

Прогнозна стойност без ДДС
246064 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие се представя поотделно за всяка отделна обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: - обособена позиция № 1 – 500 лв.; - обособена позиция № 2 – 300 лв.; - обособена позиция № 3 – 250 лв.; - обособена позиция № 4 – 350 лв.; - обособена позиция № 5 – 80 лв.; - обособена позиция № 6 – 180 лв.; - обособена позиция № 7 – 250 лв.; - обособена позиция № 8 – 250 лв.; - обособена позиция № 9 – 140 лв., със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите за участие. Гаранция за участие в процедурата се представя по преценка на участника под формата на оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите, съгласно образеца Приложение № 10 към документацията за участие или парична сума по сметката на Възложителя – „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД в лава в Банка ОББ, клон Света София, IBAN: BG57 UBBS 80021052226520, BIC: UBBSBGSF . Участникът, определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно приложения към документацията образец Приложение № 11 или парична сума (депозит), внесена по банкова сметка на Възложителя „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, в размер на 5 % от стойноста по договора, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно раздел ІІІ. от проекта на договор към документацията за участие. Плащането се извършва, в лева по банков път, в срок до края на месеца, следващ месеца на предоставяне на услугата и представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на необходимите документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Офертата трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или упълномощен представител. 2. Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Приложение №1 към документацията за участие, съдържащо: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 и в) копие на валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, по смисъла на чл.2, ал.1 от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД) (обн. ДВ.Бр. 15 от 24.02.2004г) и притежава съответните разрешителни за придобиване, съхраняване, носене и употреба на огнестрелни оръжия по смисъла на чл.51, ал.1 от Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия - ЗОБВВПИ( обн.ДВ бр.73 от 17.09.2010 г.). Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по т.а), т.б) и т.в) в официален превод, съгласно §1 т.16а от ДР на ЗОП. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 5. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство, в оригинал. 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо документите в офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 7. Декларации: 7.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение № 1.1 /образец към представянето на участника/; 7.2. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Приложение № 2; 7.3. Декларация за приемане условията на проекта на договор по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП – Приложение № 3; 7.4. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 4; 7.5. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП – Приложение № 5;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват. По своя преценка участниците, съгласно чл. 50 от ЗОП, могат да представят посочените в чл.50, ал. 1, т. 2 документи, а при обективна невъзможност и друг документ.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, заедно с доказателства за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър в Република България, в който е публикувана информация за услугата – Приложение № 6/образец/. 2. Удостоверение за извършено обучение съгласно чл.7, ал. 3 Наредба № І-121 от 24.06.2004 г. за реда за организиране охраната при транспортиране на ценни пратки и товари – копие заверено от Участника; 3. Декларация, че към датата на подаване на документите, Участникът не се намира в процедура за отнемане на лиценз; 4. Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент за успешно внедрена система за управление на качеството, издадена на името на Участника - копие, заверено от участника; 5. Декларация от Участника, в която да бъдат посочени условията и доказателствата за поемане на отговорност, както и гаранция при покриване на щетите, които да включват: - условия, при които поема пълна имуществена отговорност; - гаранции за покриване на щетите – застрахователни,банкови и др.; - начин и срок за плащане на щетите. 6. Декларация от Участника, че ако бъде определен за изпълнител, ще сключи застраховка за отговорност за инкасирането и транспортирането на ценни пратки и физическа охрана за периода на действие на договора.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, по смисъла на чл. 2, ал. 1 от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД) (обн. ДВ. Бр. 15 от 24.02.2004г.) и съответните разрешителни за придобиване, съхраняване, носене и употреба на огнестрелни оръжия по смисъла на чл.51, ал.1 от Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия - ЗОБВВПИ (обн.ДВ бр.73 от 17.09.2010 г.)

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.03.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие на сайта на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД: www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача". Копие на документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.03.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.03.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обстоятелства, наличието, на които води до отстраняване на участниците: 1. При наличието на обстоятелства по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1, ал. 2, т. 5 и ал.5 от ЗОП. 2. В случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е свързано лице по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Търговския закон с Дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим съгласно § 1, т. 64 от Допълнителните разпоредби на Закона за корпоративното подоходно облагане. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 1 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ София”
1) Кратко описание

Обособена позиция 1 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ София”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Обособена позиция 1 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ София”

Прогнозна стойност, без ДДС
51376 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 2 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Дупница”
1) Кратко описание

Обособена позиция 2 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Дупница”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Обособена позиция 2 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Дупница”

Прогнозна стойност, без ДДС
31772 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 3 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Мездра”
1) Кратко описание

Обособена позиция 3 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Мездра”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Обособена позиция 3 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Мездра”

Прогнозна стойност, без ДДС
29068 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 4 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Горна Оряховица”
1) Кратко описание

Обособена позиция 4 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Горна Оряховица”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Обособена позиция 4 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Горна Оряховица”

Прогнозна стойност, без ДДС
35828 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 5 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Русе”
1) Кратко описание

Обособена позиция 5 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Русе”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Обособена позиция 5 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Русе”

Прогнозна стойност, без ДДС
8112 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 6 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Варна”
1) Кратко описание

Обособена позиция 6 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Варна”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Обособена позиция 6 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Варна”

Прогнозна стойност, без ДДС
18252 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 7 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Пловдив”
1) Кратко описание

Обособена позиция 7 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Пловдив”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Обособена позиция 7 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Пловдив”

Прогнозна стойност, без ДДС
29744 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 8 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Стара Загора”
1) Кратко описание

Обособена позиция 8 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Стара Загора”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Обособена позиция 8 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Стара Загора”

Прогнозна стойност, без ДДС
27040 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 9 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Бургас”
1) Кратко описание

Обособена позиция 9 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Бургас”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Обособена позиция 9 – „Събиране и съхранение на инкасо за нуждите на ПЦ Бургас”

Прогнозна стойност, без ДДС
14872 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12