Версия за печат

01265-2013-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270598

Столична община- район Надежда, София,1220, ж.к. Надежда, ул. Кирил Дрангов 55, За: Анелия Георгиева, България 1220, София, Тел.: 02 4951798, E-mail: op@so-nadejda.com, Факс: 02 8376465

Място/места за контакт: София,1220, ж.к. Надежда, ул. Кирил Дрангов 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.so-nadejda.com.

Адрес на профила на купувача: www.so-nadejda.com.

Електронен достъп до информация: www.so-nadejda.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на хранителни продукти и хигиенни материали за нуждите на детските заведения на територията на СО – район „Надежда"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Детски заведения, намиращи се на територията на СО – район „Надежда”: ОДЗ № 6, с адрес: гр. София, ж.к. „Толстой”, ул. „Генерал Жостов” № 1; ОДЗ № 15, с адрес: гр. София, ул. „Св. Николай Чудотворец” № 4; ОДЗ № 24, с адрес: гр. София, ул. „Кумановски бой” № 16; ОДЗ № 27, с адрес: гр. София, ул. „Възрожденска” № 19 и филиал: гр. София, ул. „Иван Кулин” № 9; ОДЗ № 38, с адрес: гр. София, ул. „Свети Никола Нови” № 12а; ОДЗ № 83, с адрес: гр. София, ул. „Фикус” № 2;ОДЗ № 90, с адрес: гр. София, ул. „Иван Момчилов” № 44 и филиал: гр. София, ул. „Бял Люляк” № 19;ОДЗ № 170, с адрес: гр. София, ул. „Любородие” № 4;ОДЗ № 115, с адрес: гр. София, ул. „Осми март” № 28 и филиал: гр. София, ул. „Осми март” № 15 и ул.”Горни порой” № 2;ОДЗ № 137, с адрес: гр. София, ул. „Република” № 70 и филиал: гр. София, ул. „Александър Михов” № 25; ОДЗ № 171, с адрес: гр. София, ул. „Петко Д. Петков” № 14.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти и хигиенни материали за нуждите на детските заведения на територията на СО – район „Надежда”, се открива на основание чл.16, ал.8, във връзка с чл.14, ал.1, т.2 от ЗОП - открита процедура. 2. Договорите по обособените позиции, които ще бъдат сключени с класираните на първо място участници, ще бъдат за период от 3 /три/ календарни години, считано от датата на сключването им. Доставките следва да се извършват само в работни дни от годината. 3. Обемът на доставките на хранителни продукти и хигиенни материали по обособените позиции ще бъде в зависимост от нуждите на Възложителя през периода на изпълнение на договорите.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000, 15200000, 15300000, 15500000, 39800000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Млечни продукти
Почистващи и полиращи продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Обща предлагана цена; тежест: 55
Критерий: Транспортен план за извършване на доставките по обекти; тежест: 20
Критерий: Оценка на риска; тежест: 20
Критерий: Срок за изпълнение на конкретна възложена доставка; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 213 - 369583 от 02.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДО-01/31.01.2014г. / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на месни и млечни хранителни продукти за нуждите на детските заведения на територията на СО – район „Надежда”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Панда И.П ЕООД, ЕИК: 131318482, гр. София, бул. Проф. Цветан Лазаров № 33, офис № 10, България 1000, София, Тел.: 02 9787028

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ДО-02 История / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на хигиенни материали за нуждите на детските заведения на територията на СО – район „Надежда”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Перун ККБ ЕООД, ЕИК: 101729823, гр. Благоевград, ул. Д-р Христо Татарчев, България 2700, София, Тел.: 000 0000000

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ДО-07 История / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на хляб, готови закуски и бакалски стоки за нуждите на детските заведения на територията на СО – район „Надежда”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Бохемис ООД, ЕИК: 121462751, гр. София, ж.к. Надежда, бл. 132, вх. А, ет. 7, ап. 20, България 1000, София, Тел.: 000 0000000

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Стелит 1 ЕООД, ЕИК: 107544354 2. Бохемис ООД, ЕИК: 121462751 3. Панда-И.П ЕООД, ЕИК: 131318482 4. Перун ККБ, ЕИК: 101729823 5. Бети М ЕООД, ЕИК: 121115423 6. ДЗЗД Ремисов-Чешмеджиева, включващо ЕТ "Тони- Антоанета Чешмеджиева" , ЕИК: 121880213 и "Рамисов и синове" ЕООД, ЕИК: 131451963