Версия за печат

00468-2016-0001

BG-Монтана: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ Д-р Стамен Илиев АД гр.Монтана, ул.Сирма войвода 4, За: Борислав Борисов, България 3400, Монтана, Тел.: 096 300341, E-mail: op@mbalmontana.com, Факс: 096 307554

Място/места за контакт: МБАЛ Д-р Стамен Илиев АД гр.Монтана

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mbalmontana.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbalmontana.com/page/show/60.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Пътни транспортни услуги : 1.Транспорт на диализно болни от домовете им до отделението по диализа в МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД гр. Монтана и връщане обратно, съгласно определен месечен график ; 2. Превоз на спешни екипи и други на МБАЛ „Д-р Стамен Илиев” АД , гр.Монтана

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД гр. Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1.Транспорт на диализно болни от домовете им до отделението по диализа в МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД гр. Монтана и връщане обратно, съгласно определен месечен график с оглед обезпечаване функционирането на отделение по диализа за едногодишен период. Услугата ще се извършва на база предварителен график, представян от възложителя в края на всеки месец за следващия. Около 15 % от пациентите ще се превозват с придружители и/или с инвалидни колички. Броят на пациентите за ден е приблизително 70: І смяна -30 пациенти; ІІ смяна - 30 пациента; ІІІ смяна - 10 пациента. Транспортирането на пациентите ще става всеки ден от седмицата /включително през почивните и празнични дни/ с изключение на неделя. 2.Своевременно извършване транспортни услуги за превоз на спешни екипи и други на МБАЛ „Д-р Стамен Илиев” АД – гр.Монтана. Услугата ще се извършва след направена заявка чрез приемно-диспечерския сектор на лечебното заведение за времето : - нощни дежурства – от 19:30 до 07:30 часа ; - 24-часови дежурства през почивните и празнични дни. Заявките ще се приемат от Изпълнителя чрез обявени телефони и ще са с маршрути на територията на община Монтана. Услугата ще се извършва с не по-малко от две МПС за едновременно изпълнение.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000, 60130000, 60140000

Описание:

Пътни транспортни услуги
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
Услуги на сухопътен пътнически транспорт, без разписание

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.За обособена позиция №1 : Приблизителния брой дейности за една година е 10 000 транспортирания / вкл.отиване и връщане/ на територията на общините: Монтана; Берковица; Вълчедръм; Вършец; Бойчиновци; Г. Дамяново; Чипровци; Брусарци, с прогнозно изминати километри - 150 000. 2.За обособена позиция №2 : В зависимост от нуждите на лечебното заведение, след направена заявка от приемно диспечерския сектор на МБАЛ. Заявките ще се приемат от Изпълнителя чрез обявени телефони и ще са с маршрути на територията на община Монтана. Услугата ще се извършва с не по-малко от две МПС при едновременно изпълнение на две заявки и е за прогнозно изминаване на 10 000 км за 12 месеца.

Прогнозна стойност без ДДС
137000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата – в размер на 1 300.00 (петстотин и седемдесет) лева за двете обособени позиции и съответно за: • Обособена позиция № 1 - 1 220 лева, • Обособена позиция № 2 - 80 лева. Представя се в една от формите, посочени в чл.60, ал.1 от ЗОП- безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 90 дни от датата на подаване на офертите или парична сума, внесена в касата на болницата или по банковата сметка на Възложителя : ТБ Интернешънъл Асет Банк АД , Сметка: BG71IABG74741001032600 ,BIC код на банката : IABGBGSF. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва по банков път по сметката на изпълнителя в срок до 60 дни, считано от датата на издаването на фактурата за изтеклия месец и съпътстващите я документи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: До участие се допускат всички участници , за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а” до „д”, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1 и т.5 и ал.5 от ЗОП и които отговарят на всички предварително обявени от Възложителя условия. Документи относно търговско - правния статут на участника : 1.Удостоверение за актуално състояние или ЕИК при регистрация в публичен регистър, а когато участникът е физическо лице - нотариално заверено копие от документ за самоличност. 2 .Оригинал или нотариално заверено копие на документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника. 3.Заверени от участника копия на документи за регистрация - идентификационен код БУЛСТАТ( в случай, че участникът не е вписан в единния електронен търговски регистър към Агенцията по вписванията) ДДС идентификационен номер ( в предвидените от закона случаи ). 4.Декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, б. „а” до „д”, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1 и т.5 и ал.5 от ЗОП. * Всички други изисквания, изискуеми документи и декларации по образец са посочени в утвърдената от Възложителя документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите или участниците в процедурата относно техните икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите или участниците в процедурата относно техните икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците да представят: 1. Участниците да притежават и представят лиценз / разрешение за извършване на обществен превоз на пътници / нотариално заверено копие/. 2. Декларация - списък на сключените от тях договори през последните три години, със същия предмет на дейност (пътни транспортни услуги), включително информация относно: предмета, стойността, срок и възложител - за всеки сключен договор. 3. Удостоверение по чл.51, ал.4 от ЗОП – референция. 4. Декларация относно подизпълнители на поръчката и съответните документи, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП. Допълнителни изисквания към участниците за обособена позиция № 1 1. Декларация - списък на техническото оборудване, с което разполагат и което ще използват при изпълнението на поръчката – с колко и какви автомобили ще изпълняват поръчката – марка, модел, брой места. Доказателства за правото да се ползват от участника декларираните автомобили, копие от талони за собствени автомобили, копие от талони и договори за наем или лизинг на ползваните автомобили. Удоствоверния за транспортна годност на декларираните автомобили. Копия от застрахователни полици за всички пътнико-места на същите автомобили. 2. Декларация - списък с имената и професионалните квалификации на персонала си, отговорен за изпълнението на поръчката и списък на лицата (шофьори) които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на предмета на обществената поръчка. 3. Справка от НАП от която да е виден броя на сключените и действащи трудови договори с водачи на МПС към датата на подаване на офертата. Допълнителни изисквания към участниците за обособена позиция №2 : 1. Декларация - списък на техническото оборудване, с което разполагат и което ще използват при изпълнението на поръчката, които имат монтирани апарати (броячи) за отчетност на изминатите километри по всяка заявка. 2. Декларация за регистрирана радиочестотна станция.
Минимални изисквания: 1. Участниците да притежават и представят лиценз / разрешение за извършване на обществен превоз на пътници / нотариално заверено копие/. 2. Участниците да имат сключени от тях договори през последните три години, със същия предмет на дейност (пътни транспортни услуги). 3. Удостоверение по чл.51, ал.4 от ЗОП – референция. Изисквания към участниците за обособена позиция № 1 * Участникът да разполага с не по-малко от 6 (шест) МПС от които поне 3 (три) с места повече от 4+1. ** Участникът да има сключени трудови договори с не по-малко от седем водачи на МПС. Изисквания към участниците за обособена позиция № 2: * Участникът да разполага с не по-малко от 8 (осем) МПС, които да имат монтирани апарати (броячи) за отчетност на изминатите километри по всяка заявка. ** Участникът да има регистрирана радиочестотна станция.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ОП №1 - Предлагана цена за изминат километър К1; тежест: 80
Показател: ОП №1 - Брой моторни превозни средства които ще се използват при изпълнението на поръчката – К2 ; тежест: 10
Показател: ОП №1 - Брой на лица, пряко ангажирани с изпълнението на поръчката (шофьори) – К3; тежест: 10
Показател: ОП №2 - Най-ниска цена; тежест: 100

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 651555 от 27.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.03.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване документацията за участие и предоставя пълен достъп до нея на официалната страница на лечебното заведение в сектор Профил на купувача. При поискване Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, на адреса на лечебното заведение или му я изпраща за негова сметка. Документацията за участие в процедурата може да бъде получена: - от касата на лечебното заведение, след предварително заявяване на искане за документация, или - след извършен превод по банков път по банкова сметка на МБАЛ „Д-р Стамен Илиев”-АД гр.Монтана : ТБ: Интернешънъл Асет Банк АД , Сметка: BG71IABG74741001032600 , ВIC код на банката : IABGBGSF Копие от документа за превод следва да бъде изпратено на факс на МБАЛ : 096 307554 или на e-mail: mbalmont@net-surf.net с посочени данни за фирмата, необходими за издаване на фактура, адрес за доставка, както и предпочитана куриерска фирма и начин на доставка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.03.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.03.2016 г.  Час: 13:00
Място

МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД гр. Монтана

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП - Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

февруари 2017

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

февруари 2017

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

* Възложителят осигурява пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес : http://www.mbalmontana.com/page/show/62 * Допълнителна информация и разяснения на Възложителя по документацията, както и информация относно датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат своевременно публично оповестени на интернет страницата на МБАЛ „Д-р Стамен Илиев” АД – гр.Монтана : http://www.mbalmontana.com/, сектор Профил на купувача, Обществени поръчки, 2016. * Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път - съгласно чл.58а от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Транспорт на диализно болни
1) Кратко описание

Пътни транспортни услуги : Транспорт на диализно болни от домовете им до отделението по диализа в МБАЛ "Д-р Стамен Илиев" АД гр. Монтана и връщане обратно

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

3) Количество или обем

Съгласно определен месечен график

Прогнозна стойност, без ДДС
129000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Критерий за оценка за обособена позиция № 1 е икономически най-изгодната оферта, като комплекс от оценките по показатели с относителна тежест в общата оценка, както следва: - Предлагана цена за изминат километър(не повече от 0.90лв) – К1 = 80 точки : - Брой моторни превозни средства които ще се използват при изпълнението на поръчката – К2 = 10 точки ; - Брой на лица, пряко ангажирани с изпълнението на поръчката (шофьори) – К3 = 10 точки.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Превоз на спешни екипи и други
1) Кратко описание

Пътни транспортни услуги : Превоз на спешни екипи и други на МБАЛ „Д-р Стамен Илиев” АД , гр.Монтана

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60140000

Описание:

Услуги на сухопътен пътнически транспорт, без разписание

3) Количество или обем

Според нуждите на лечебното заведение, след направена заявка от приемно диспечерския сектор на МБАЛ на обявени от Изпълнителя телефони.

Прогнозна стойност, без ДДС
8000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Критерий за оценка за обособена позиция № 2 е „ най-ниска цена ” предложена за един километър (но не повече от 0.90лв).