Версия за печат

02255-2015-0002

BG-гр. София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция Одит на средствата от Европейския съюз, ул. Славянска № 4, ет.4, За: Радостин Ангелов, България 1000, гр. София, Тел.: 02 98595211, E-mail: r.angelov@minfin.bg, Факс: 02 98595202

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aeuf.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.aeuf.minfin.bg/bg/page/29.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж и медицинска застраховка при служебните пътувания на служители на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 3
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Изпълнителят трябва да доставя самолетните билети и застрахователните полици в седалището на агенцията на адрес: гр.София, ул. „Славянска“ № 4.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва предоставянето на услуга: осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж по редовни международни линии и осигуряване на медицинска застраховка, предвидена в Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина, за времето на пътуване в чужбина и престоя на командированите служители на ИА ОСЕС. Предметът на обществената поръчка е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, утвърден с Решение № 551 на Министерския съвет от 2014 г., допълнено с Решение № 278 на Министерския съвет от 2015 г. Срокът на действие на договора за обществена поръчка е считано от датата на сключване на договора до достигане на 200 000 лв. без ДДС, но не по късно от 31.12.2018 г. Мястото на изпълнение на поръчката е седалището на ИА ОСЕС – гр. София, ул. “Славянска” № 4.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63512000

Описание:

Продажба на пътнически билети, резервации за настаняване и туристически пакети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 697588 от 16.11.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-2 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
11.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.01.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ“ ЕООД, с ЕИК/БУЛСТАТ № 831926986, гр. София 1000, бул. Патриарх Евтимий № 49, офис 2Б, бизнес център Престиж, България 1000, София, Тел.: 02 9804914, E-mail: office@unitedtravelagency.net, Факс: 02 9807668

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 200000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Добро управление"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„АТЛАС ТРАВЕЛС“ ЕООД, „МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП“ ЕООД, „АРГУС ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ“ ЕООД, „ГЕОГРАФСКИ СВЯТ“ ООД, „КЕТИ ТРАВЪЛ“ ЕООД, „МЕРКУРИЙ 97“ ЕООД, „ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ“ ЕООД и „ПЪТНИЧЕСКА АГЕНЦИЯ „МИРАЖ“ ООД.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор