Версия за печат

02538-2016-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Мариан Вачевски; Красимир Тодоров, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036024, E-mail: mvachevski@prb.bg, Факс: 02 9633373

Място/места за контакт: гр. София, пл. Св. Неделя № 1, ет.2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/.

Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-po-15/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - Информационен център на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор, За: Красимира Петрова, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035

Място/места за контакт: Съдебна палата

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за обектите, предоставени на Прокуратура на Република България за нуждите на Администрация на главен прокурор; Национална следствена служба; Бюро по защита при главния прокурор; Учебен център „Трендафила“, п.п. „Витоша“; Учебна база „Боровец“ - к.к. Боровец“; Почивен дом „Изгрев”, гр. Бяла, област Варна; Учебна база „Цигов чарк“, гр. Батак, Почивна база „Св. Св. Константин и Елена“, к.к. „Св. Св. Константин и Елена, гр. Варна“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за обектите, предоставени на Прокуратура на Република България за нуждите на Администрация на главен прокурор; Национална следствена служба; Бюро по защита при главния прокурор; Учебен център „Трендафила“, п.п. „Витоша“; Учебна база „Боровец“ - к.к. Боровец“; Почивен дом „Изгрев”, гр. Бяла, област Варна; Учебна база „Цигов чарк“, гр. Батак, Почивна база „Св. Св. Константин и Елена“, к.к. „Св. Св. Константин и Елена, гр. Варна“ и е за възлагане на доставка на електрическа енергия по свободно договорени цени съгласно чл. 100, чл. 101, чл. 102 и чл. 103 от Закона за енергетиката (ЗЕ) и Правилата за търговия с електрическа енергия за захранване на обектите, посочени в документацията за участие, мрежа ниско и средно напрежение.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочената стойност на обществената поръчка е прогнозна, определена на база предходно потребление на възложителя, в която е включена и прогнозната стойност за упражняване на „опция за допълнителни доставки”. Реалната стойност на договора може да бъде по-малка от посочената и ще бъде определена според реалното потребление на възложителя за периода на договора.

Стойност, без да се включва ДДС
340500 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки”, в размер до 100 000,00 лв. без вкл. ДДС, от прогнозната стойност на поръчката без ДДС, при откриване на нови партиди на името на Възложителя, в срока на действие на договора за настоящата обществена поръчка, при условия подробно описани в проекта на договор. Наличие и условие за упражняване на опцията: Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира едностранното право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на електрическа енергия в срока на действие на договора за настоящата обществена поръчка, за нуждите на новооткрити партиди на името на Възложителя. Прогнозната стойност на обществената поръчка е определена съгласно изискванията на чл. 15, ал. 2, т. 3 от ЗОП и включва цената на доставката на нетна активна електрическа енергия, нормативно определените такси, цените за мрежови услуги и дължимия акциз, както и прогнозната стойност за упражняване на „опция за допълнителни доставки”.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 400,00 / три хиляди и четиристотин/ лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01 Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6) от документацията за участие, представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01 В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7) от документацията за участие, представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Източник на финансиране: Бюджета на ПРБ; Начин на плащане: Възложителят заплаща веднъж месечно потребеното количество електрическа енергия, отчетена от измервателните уреди на съответните измервателни точки, по определената в договора единична цена за един МВтч, акциз по чл. 20 ал. 2 т. 17 от ЗАДС и определената с решения на КЕВР (ДКЕВР) такса (цена) „задължения към обществото", както и всички мрежови услуги с подробна разбивка съгласно чл. 20 от ПТЕЕ, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на Изпълнителя, считано от датата на получаване на оригинал на фактура, издадена от Изпълнителя. За всеки обект Изпълнителят издава отделна фактура, като фактурите за изразходените количества енергия се изпращат от Изпълнителя на Възложителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) води до отстраняване от участие в процедурата. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Изискване по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП: Участниците следва да притежават валидна лицензия за „Търговия с електрическа енергия“ съгласно чл. 39 от Закона за енергетиката; Участниците следва да притежават валидна лицензия за „Координатор на балансираща група“ – заверено копие или Решение на КЕВР за допълване на съществуващата лицензия по чл. 39 от Закона за енергетиката с правата и задълженията, свързани с дейността „координатор на стандартна балансираща група“.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните доставки със сходен предмет, които са изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите, придружен от доказателства за извършените доставки. Списъкът се изготвя в съответствие с образеца от документацията - Приложение № 14. За изпълнените доставки да се представят доказателства за изпълнение съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП – доказателствата за извършените доставки се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 2. Документ, удостоверяващ, че участникът има изградена система за мониторинг на измервателна точка, позволяваща измерване на доставените количества нетна активна електрическа енергия в реално време с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и осигуряваща on-line достъп и контрол от страна на Възложителя - удостоверение, издадено от разработчика на мониторинговата система или друг документ, оригинал или заверено копие; 3. Декларация, че участникът има възможност да достави цялото количество електрическа енергия в срок, с необходимото качество и по местонахождение на обектите на Възложителят, посочени в техническата спецификация – свободен текст, оригинал. Към декларацията се прилага и: Декларация за броя на членовете в балансиращата група – свободен текст, оригинал. 4. Заверено копие от валиден сертификат за внедрена система на управление на качеството, отговаряща на изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки с обхват, приложим към предмета на поръчката, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил минимум две доставки със сходен предмет през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под доставки които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбират доставки на електрическа енергия за мрежи средно или ниско напрежение при свободно договорени цени. 2. Участникът трябва да има изградена система за мониторинг на измервателна точка, позволяваща измерване на доставените количества нетна активна електрическа енергия в реално време с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и осигуряваща on-line достъп и контрол от страна на Възложителя; 3. Участникът следва да има възможност да достави цялото количество електрическа енергия в срок, с необходимото качество и по местонахождение на обектите на Възложителя, посочени в техническата спецификация; 4. Участникът следва да внедрил Система на управление на качеството спрямо изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат с обхват предмета на поръчката, или да представи доказателства за внедряването на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.03.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
31.03.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.04.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, пл. Св. Неделя № 1, ет. 4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление е изпратено за публикуване по електронен път с електронен подпис и от датата на публикуването му в електронен вид е предоставен пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на възложителя на посочения интернет адрес. Документацията за участие се предоставя безплатно. Същата е достъпна на интернет-страницата на Възложителя www.prb.bg в профила на купувача. Документацията може да бъде получена безплатно и на хартиен носител по реда на чл. 28, ал. 7 от ЗОП. Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ