Версия за печат

00037-2016-0001

BG-Тетевен: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тетевен, пл. Сава Младенов 9, За: Васил Вълков, РБългария 5700, Тетевен, Тел.: 0678 52200, E-mail: www.mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52170

Място/места за контакт: гр. Тетевен, пл. Сава Младенов 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.teteven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://teteven.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=2543%3A2015-12-30-09-12-29&catid=130%3A2011-01-28-10-34-01&Itemid=276&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддържане на зелени площи и озеленяване на територията на община Тетевен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. Тетевен
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на настоящата обществена поръчка е Поддържане на зелени площи и озеленяване на територията на община Тетевен. Предмета на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка е избор на изпълнител за следните услуги: 1. Поддържане на зелени площи на територията на Община Тетевен. 2. Озеленяване в т.ч. поддържане на цветни лехи, фигури и жив плет на територията на Община Тетевен. 3. Почистване на зелените площи от отпадъци – битови, растителни и др. Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, вписани в регистъра по чл. 29 от Закона за интеграция на хората с увреждания или еквивалентен регистър на държава - членка на Европейски съюз. Оферти могат да подават и други заинтересовани лица.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77300000, 77310000

Описание:

Услуги по озеленяване
Услуги по създаване и поддържане на зелени площи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършаване на дейности по поддържане на зелени площи и озеленяване, посочени в Документацията за участие в настоящата общественна поръчка и Техническата спацификация

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие; 1.1.Всеки участник представя гаранция за участие в откритата процедура за сума, представляваща до 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчката, а именно 1 000,00 лв. (хиляди лева); Забележка: Не се изисква гаранция за участие в случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или техни обединения. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.3.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка, както и обособената позиция за която се отнася. 1.4.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Община Тетевен, по следната сметка на Община Тетевен: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG87IORT80463310010000 BIC Code: IORTBGSF Наименование на банката: Банка ИнвестБанк АД, Офис Тетевен; 1.5.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 от ЗОП. 1.6.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие в процедурата в случаите по чл. 61, ал.2 от ЗОП. 1.7. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение; 2.1.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. Забележка: Гаранция за изпълнение не се изисква в случай, че участникът определен за изпълнител е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или тяхно обединение. 2.2.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.3. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност - 30 календарни дни след датата на изтичане на срока на изпълнение на договора. 2.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочен предмета на договора. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Община Тетевен, по следната сметка на Община Тетевен: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG87IORT80463310010000 BIC Code: IORTBGSF Наименование на банката: Банка ИнвестБанк АД, Офис Тетевен; 2.5. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка.3.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 4.Участниците в процедурата и определения изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 5.В платежното нареждане за гаранция или в банковата гаранция задължително се посочва вида на гаранцията (участие или изпълнение), процедурата и позициите, за които се представя. 6.Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие и за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на дейностите по поддържане на зелени площи и озеленяване е съгласно предвидени средства за дейността в бюджета на община Тетевен за съответната година.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1). В случай, че Участникът е обединение, което не юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. 2). В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението подписват договор за обединение. Договорът за обединението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: A) Всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; B) Всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. 3). Участниците в обединението трябва да определят и посочат в договора или в друг документ, подписан от тях, лицето, което представлява обединението. В него те трябва да определят и наименованието на участника. 4). Не се допускат промени в състава на обединението след крайния срок за подаване на оферти. 5). В договора за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка. 6). Копие на договора за създаване на обединението задължително се прилага в офертата на участника, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението в офертата се прилага и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 7). В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, се посочва БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 8). Когато определеният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени (чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП). 9). Обединение на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка, включена в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, при условията на чл.16г, ал. 10 от ЗОП, посочени в т. 3.1.6 от документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случаите на чл. 68, ал. 9 от ЗОП при установена липса на документи и/или несъответствие с критериите за подбор участникът може да замени представените документи или да представи нови, с които смята, че ще удовлетвори поставените от Възложителя критерии. Възложителят ще отстрани участник, който не отговаря на: - изискванията на чл. 47, ал. 1, без буква "е", т. 2.3 и 4, ал. 2, т. 1 и 5, ал. 5 от ЗОП; - е представил оферта, кояо не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил информация за доказване на съответствието му с критериите за подбор. Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, вписани в регистъра по чл. 29 от Закона за интеграция на хората с увреждания или еквивалентен регистър на държава - членка на Европейски съюз. Оферти могат да подават и други заинтересовани лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта за участие, с приложен към нея списък на документите(Образец №1а) и информацията, съдържащи се в офертата - Образец №1 2. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Забележка: Не се изисква гаранция за участие в случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или обединение само на такива лица. 3. Представяне на Участника - Образец № 2. 4. В случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или тяхно обединение, към представянето се прилага декларация - Образец 2А, с която участникът декларира изпълнение на условията на чл. 16г, ал.10 от ЗОП. 5.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец №3), подписана от лицата, които представляват участника. Декларацията се представя задължително от всички лица, съобразно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 4. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, представляващо участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на удостоверението се прилага в офертата. Забележка: За настоящата обществена поръчка, включена в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, участник, който е обединение на специализирани предприятия или кооперация на хора с увреждания, посочва в офертата си номера, под който е вписан всеки от участниците в обединението в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. 5.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи, които ще се предложат на подизпълнители - Образец № 4. 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител при изпълнението на обществената поръчка, съгласно Образец № 4А. 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник и за липса на обстоятелствата по чл. 8 ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 10; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в Проекта на договор - Образец № 11 9. Списък на услуги сходни с предмета на поръчката, за последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата от съответния участник (или от датата на учредяване/започване на дейността му) – Образец №7. 10. Заверен от участника копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент или еквивалент; копие на валиден сертификат за управление на околната среда ISO 14001-2005 или еквивалент; копие на валиден сертификат за безопасни условия на труд OHSAS – 18001:2007 или еквивалент. 11.Декларация за техниката, с която разполага за изпълнение на обществената поръчка - Образец № 9, съдържаща подробен списък на техниката с информация за вида, марката, модела, регистрационен номер (когато е приложимо). 12. Списък на служителите/експертите, които ще използва за изпълнение на обществената поръчка - Образец № 8, в който да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. Когато участникът при изпълнението на поръчката предвижда да използва лица, които не са негови служители, от същите се представя декларация за ангажираност (чл.51а от ЗОП) - Образец № 8 А. 13. Декларация (свободен текст) за наличие на собствена или наета материално-техническа база. 14. Декларация (свободен текст) за разположение на разсадник за декоративна растителност. 15. Техническо предложение - Образец №5, подписано от участника. 16. Ценово предложение - Образец № 6, подписано от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се поставят изискванията относно финансовото и икономическо състояние на участника.
Минимални изисквания: Не се поставят изискванията относно финансовото и икономическо състояние на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услуги сходни с предмета на поръчката, за последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата от съответния участник (или от датата на учредяване/започване на дейността му) – (Образец №7); 2. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент или еквивалент; копие на валиден сертификат за управление на околната среда ISO 14001-2005 или еквивалент; копие на валиден сертификат за безопасни условия на труд OHSAS – 18001:2007 или еквивалент. 3. Декларация за техниката, с която разполага за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 9), съдържаща подробен списък на техниката с информация за вида, марката, модела, регистрационен номер (когато е приложимо). В декларацията се посочва основанието за ползване на съответната техника – собствена, предоставена от трети лица. 4. Списък на служителите/експертите, които ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 8), в който да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. Когато участникът при изпълнението на поръчката предвижда да използва лица, които не са негови служители, от същите се представя декларация за ангажираност (чл.51а от ЗОП) - Образец № 8 А. 5. Декларация (свободен текст) за наличие на собствена или наета материално-техническа база. 6. Декларация (свободен текст) за разположение на разсадник за декоративна растителност.
Минимални изисквания: 1. Участниците да притежават опит в изпълнението на услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. За последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнили минимум 1 услуга сходна с предмета на настоящата обществена поръчка. 2. Участникът трябва да притежава валидни сертификати за внедрени системи, както следва: за управление на качеството ISO 9001-2008 или еквивалент; за управление на околната среда ISO 14001-2005 или еквивалент; за безопасни условия на труд OHSAS – 18001:2007 или еквивалент. 3. Участникът следва да разполага минимум със следната собствена или наета специализирана техника: - 2 (два) бр. товарни автомобили - самосвали; - 1 (един) бр. автомобил тип авто вишка с дължина на рамото не по-малко от 20 метра; - 4 (четири) бр. косачки, с ширина на откоса минимум 0.5 м; - 2 (два) бр. моторни коси - 2 (два) бр.храсторези; - 1 (един) бр. водоноска за поливане; - 1 (един) бр. багер. - техника за разпръскване на химически разтвори 4. Участникът трябва да разполага минимум със следния персонал: - ръководител, с висше икономическо и/или техническо образование - не по-малко от 1 (един); - експерт по озеленяването, с образователна степен – магистър, със специалност ландшафт архитект или аналогична - не по-малко от 1 (един); - еколог, с образователна степен – магистър, или бакалавър, със специалност екология или аналогична - не по-малко от 1 (един); - автомонтьор – със средно образование - не по-малко от 1 (един); - отговорник по качеството - не по-малко от 1(един); - изпълнителен персонал (шофьори и работници) - не по-малко от 20 (двадесет); 5. Участникът следва да разполага с подходяща материално-техническа база на територията на община Тетевен, която да осигурява: - места за паркиране на специализираните транспортни средства, когато те не се използват и пространство за съхранение на специализираната техника; - помещения за поддръжка и ремонт на специализираните транспортни средства и техника; - складова база за съхранение на инструменти и материали, необходими за изпълнение предмета на поръчката. 6. Участникът следва да има на разположение разсадник за декоративна растителност, който да обезпечава и осигурява: - декоративната дървесна и храстова растителност, необходима за изпълнение предмета на поръчката; - декоративната цветна растителност, необходима за изпълнение предмета на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Качество на техническото предложение П1; тежест: 55
Показател: Предложена цена П2 ; тежест: 45

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.03.2016 г.  Час: 12:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.03.2016 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.03.2016 г.  Час: 15:00
Място

Сградата на Община Тетевен - пл. Сава Младенов 9, Заседателна зала, етаж ІІ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Тетевен.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.teteven.bg., раздел 1. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалната интернет страница на Община Тетевен - www.teteven.bg, раздел „Профил на купувача” и в Регистъра за обществени поръчки на АОП. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. В случай, че заинтересовано лице желае да получи документацията на място, тя ще му бъде предоставена безплатно на хартиен носител в сградата на община Тетевен, на адрес гр. Тетевен, пл. „Сава Младенов“ 9, Информационен център, етаж I. При поискване, Възложителят ще изпрати документацията на всяко заинтересовано лице за негова сметка на посочен от него адрес. Офертата се представя в запечатан, непрозрачен и с ненарушена цялост плик, от участника или от упълномощено от него лице – лично, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху пликът се посочва: Адрес на получателя на офертата (Възложителят): Oбщина Тетевен, гр. Тетевен 7500 , пл. "Сава Младенов" № 9, Информационен център

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ