РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
извършване на транспортни услуги
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
2
Място на изпълнение:
гр.София
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
извършване на транспортни услуги
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
60100000
Описание:
Пътни транспортни услуги
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
извършване на транспортни услуги при прогнозен обем, посочен в одобрената документация за участие в процедурата.
Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранцията за участие следва да е със срок 90 календарни дни и да е в размер на 800 лева, от които 600 лв. – по обособена позиция № 1 и 200 лв. – по обособена позиция № 2.
2. Гаранцията за изпълнение следва да е в размер на 3% от прогнозната стойност на поръчката без вкл. ДДС.
3. Срокът на гаранцията за изпълнение следва да е не по-кратък от 13 месеца, считано от датата на сключване на договора за възлагане на поръчката.
4. Гаранцията за изпълнение служи за удовлетворяване на Възложителя при неустойки и вреди вследствие на неизпълнение или лошо изпълнение на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Заплащането се извършва по банков път, ежемесечно, в 30-дневен срок след изтичане на месеца, следващ отчетния, но не преди представяне на редовна фактура, копия от месечните отчети по образци на Възложителя и съответни отрязъци от ваучерите или другите отчетни формуляри и фискални бонове.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Условията за изпълнение на поръчката са описани в одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи:
1. Представяне на участника, изготвено по приложен в документацията за участие образец, което включва:
1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;
1.2. Оригинална декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, а именно: декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, по чл. 47, ал. 2, т. 1 и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена по приложен в документацията за участие образец, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията следва де се включи и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя;
1.3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП, а именно: заверено от участника копие от валиден лиценз и/или удостоверение за регистрация (по смисъла на чл. 6 от Закона за автомобилните превози) за извършване на дейност по обществен превоз на пътници.
2. При участници обединения – заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;
3. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено от участника копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;
4. Оригинална декларация, изготвена по приложен в документацията за участие образец, за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП;
5. Оригинална декларация за участие/неучастие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец. В случай, че се предвижда участие на подизпълнители в декларацията следва се посочат видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. В този случай следва да се представи също декларация за съгласие от подизпълнителя, изготвена съобразно приложен към документацията за участие образец със съответни приложения.
6. Оригинална декларация за приемане на условията в проекта на договор, представляващ част от документацията за провеждане на процедурата, изготвена по приложен към документацията за участие образец.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Оригинална декларация, изготвена по приложен към документацията за участие образец, че участникът разполага с диспечерски център и автопарк от не по-малко от 100 броя, оборудвани с GPS система собствени или наети МПС, които да са на разположение за срока на изпълнение на поръчката и за които има валидни застрахователни полици „Гражданска отговорност” (по смисъла на чл. 461, т. 1 от Кодекса за застраховането) и „Злополука” (по смисъла на чл. 461, т. 2 от Кодекса за застраховането). Към декларацията следва е приложен списък на автомобилите, съдържащ: марка, модел, ДК№ за всеки от тях.
Минимални изисквания: Минималното изискване е наличието на диспечерски център и автопарк от не по-малко от 100 броя, оборудвани с GPS система собствени или наети МПС, които да са на разположение за срока на изпълнение на поръчката и за които има валидни застрахователни полици „Гражданска отговорност” (по смисъла на чл. 461, т. 1 от Кодекса за застраховането) и „Злополука” (по смисъла на чл. 461, т. 2 от Кодекса за застраховането).
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.03.2016 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на посочената по-горе цена, представляваща разхода за нейното отпечатване и размножаване.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.03.2016 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.03.2016 г. Час: 14:00
Място
сградата на МБАЛ “НКБ” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” 65
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
1. Съгласно разпоредбата на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП процедурата се провежда по опростени правила;
2. Документацията за провеждане на процедурата може да се заплати, а гаранциите за участие или за изпълнение могат да се внесат по банкова сметка на възложителя в лева в Банка ДСК: IBAN BG06STSA93000002427310; BIC STSABGSF.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна;
2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
3. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Транспортиране на болни на диализа от домовете им до Отделението по диализа на МБАЛ „НКБ” ЕАД и обратно
1)
Кратко описание
Транспортиране на болни на диализа от домовете им до Отделението по диализа на МБАЛ „НКБ” ЕАД и обратно
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
60100000
Описание:
Пътни транспортни услуги
3)
Количество или обем
Прогнозният обем на услугите по обособената позиция е 75% от описания в одобрената документация за участие общ прогнозен обем на услугите по поръчката.
Прогнозна стойност, без ДДС
60000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Транспортиране на служители и консултанти на МБАЛ „НКБ” ЕАД по заявени от тях маршрути в гр. София
1)
Кратко описание
Транспортиране на служители и консултанти на МБАЛ „НКБ” ЕАД по заявени от тях маршрути в гр. София
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
60100000
Описание:
Пътни транспортни услуги
3)
Количество или обем
Прогнозният обем на услугите по обособената позиция е 25% от описания в одобрената документация за участие общ прогнозен обем на услугите по поръчката.
Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12