Версия за печат

00030-2015-0022

BG-Силистра: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Силистра, ул. Симеон Велики № 33, За: Р. Тодорова - ст.експерт Обществени поръчки, Р България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: дирекция Правна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.poruchki.silistra.bg/news.php.

Адрес на профила на купувача: http://www.poruchki.silistra.bg/news.php.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни материали за нуждите на Община Силистра и подразделенията и по обособени позиции”: 1. Първа обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни и дезинфекционни материали за сгради на общинска администрация, кметство с. Айдемир и кметство с. Калипетрово и Общински предприятия ( ОП „РДБО - Силистра”, ОП „Общински пазари и паркинги”); 2. Втора обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за „Детски ясли и ДДЗ”; 3. Трета обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за социалните поделения към отдел „Обществено здраве, социална политика и спорт”; 4. Четвърта обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни препарати за поделенията към функция „Образование” („ОДК”, „НАО”, ”Други дейности по образованието”)

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: сграда на община Силистра и второстепенните/ третостепенните разпоредители с бюджет
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

договори за извършване на периодични доставки на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни материали за нуждите на Община Силистра и подразделенията и по обособени позиции: 1. Първа обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни и дезинфекционни материали за сгради на общинска администрация, кметство с. Айдемир и кметство с. Калипетрово и Общински предприятия ( ОП „РДБО - Силистра”, ОП „Общински пазари и паркинги”); 2. Втора обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за „Детски ясли и ДДЗ”; 3. Трета обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за социалните поделения към отдел „Обществено здраве, социална политика и спорт”; 4. Четвърта обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни препарати за поделенията към функция „Образование” („ОДК”, „НАО”, ”Други дейности по образованието”),доставките се извършват след подаване на писмена заявка от Възложителя (по обекти в зависимост от необходимостта, количествата се определят от конкретните нужди).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39831000, 39830000

Описание:

Перилни и почистващи препарати
Почистващи продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
69806.11 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 692322 от 14.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2016-005-Д / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на хигиенни, санитарни и дезинфекционни материали за сгради на общинска администрация, кметство с. Айдемир и кметство с. Калипетрово и Общински предприятия ( ОП „РДБО - Силистра”, ОП „Общински пазари и паркинги”);
V.1) Дата на сключване договора
01.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Смарт Бизнес Къмпани ЕООД ЕИК 201741844, ул. Столетов №127, Р България 5300, Габрово, Тел.: 0889 067777

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6330 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2016-006-Д / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за „Детски ясли и ДДЗ”
V.1) Дата на сключване договора
01.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Транс Ко 04 ЕООД ЕИК 131230324, бул Цариградско шосе №139, Р България 1000, София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5019.73 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2016-007-Д / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за социалните поделения към отдел „Обществено здраве, социална политика и спорт”
V.1) Дата на сключване договора
28.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Августа ЕООД ЕИК 148084977, ул. Братя Миладинови №63 а, Р България 9000, Варна, Тел.: 052 632507

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 57255.46 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История №2016-008-Д История / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни препарати за поделенията към функция „Образование” („ОДК”, „НАО”, ”Други дейности по образованието”
V.1) Дата на сключване договора
01.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Транс Ко 04 ЕООД ЕИК 131230324, бул. Цариградско шосе №139, Р България 1000, София, Тел.: 02 9766896

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1200.92 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Лъки Сис ЕООД, гр. Силистра ЕИК 201324078 Паралел -92 Трейд ЕООД, гр. Силистра ЕИК 201474640 Смарт Бизнес Къмпани ЕООД, гр. Габрово ЕИК 201741844 Транс Ко 04 ЕООД, гр. София ЕИК 131230324 Августа ЕООД, гр. Варна ЕИК 148084977


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор