Версия за печат

00265-2016-0027

BG-Раднево: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; Д-р Жанета Рачева - Ръководител СТМ, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/4262/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски; СТМ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com

Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура на отдел Търговски

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 г.” - реф. № 126/2015 г. – ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: територията на Възложителя
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Задължителен периодичен медицински преглед, съгласно изискванията на Наредба № 3/ 28.02.1987 г., включващ следните специалисти: интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ- специалист (за жените); Клинико-инструментални изследвания: ЕКГ, ФИД (за работещите при наличие на наднормен прах), R-графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум), вегетлогични проби (за работещите при наднормени вибрации), ехография на млечни жлези (за всички жени); Лабораторни изследвания: Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, СГОТ, СГПТ, ГГТП; Изследване на урина - относително тегло, седимент, захар, белтък; за работещите изложени на въздействието на хим. фактор - специфични биомаркери (фенол и хипурова киселина в урина), цитонамазка (за жените), PSA (за мъжете над 45 години). Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Технически спецификации.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Технически спецификации приложени в Документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
344439 BGN
ІІ.2.2) Опции

Списъчния състав е динамична, променлива величина. До 1 година от сключването на договор по обособена позиция, Възложителят има право да възложи опция (медицински прегледи и изследвания на всички лица, назначени след сключване на договор) в размер до 20 % от стойността на съответния договор. С възлагането на опцията се определят брой на лицата подлежащи на медицински прегледи и изследвания и стойност.

Опции се предвиждат да се използват след 12 месеца
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е както следва: за обособена позиция № 1 – 1 000 лв. или равностойността в евро; за обособена позиция № 2 – 1 300 лв. или равностойността в евро; за обособена позиция № 3 – 900 лв. или равностойността в евро. Представя се със заявлението на кандидата и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договор е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането се извършва разсрочено, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне от Изпълнителя на: Приемо-предавателен протокол за извършените по видове прегледи и дейности, придружен със списък издаден от всеки специалист и по видове изследвания съдържащ: имена и подпис на лицата преминали прегледи и/или изследвания; дата на извършване на прегледа/изследването; Фактура-оригинал. Срокът на плащане започва да тече от датата на последно представения документ (фактура и приемо-предавателен протокол), по съответния договор. Когато кандидатът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки кандидат представя в заявлението си за участие: 1. Представяне на кандидата, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Кандидатите следва да бъдат регистрирани съгласно чл.8, ал.1, т.2в или т.2г от Закона за лечебните заведения - обстоятелството се доказва с заверено копие на Удостоверение за регистрация на лечебно заведение издадено от съответната РЗИ; 3. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Кандидат, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 4. При кандидати обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, кандидатът да представи декларация, подписана от представляващият обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 5. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива, документи за всеки от подизпълнителите или декларация за липса на подизпълнители. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Документите по чл.87, ал.1 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Кандидатите да имат признат опит свързан с предмета на процедурата. През последните три години, считани от датата на подаване на заявлението да са извършвали минимум три пъти задължителни периодични медицински прегледи (включващи: интернист, невролог, оториноларинголог, АГ-специалист, клинико-инструментални и лабораторни изследвания) в предприятие/я (компании), с числен състав както следва: - За обособена позиция №1 над 2000 работници и/или служители; - За обособена позиция №2 над 2000 работници и/или служители; - За обособена позиция №3 над 1700 работници и/или служители; доказва се по реда на чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП – Списък на услугите, изпълнени през последните три години, с посочване на стойностите, датите и получателите, числеността на персонала, вида на извършените медицински прегледи и изседвания - по образец на възложителя, заедно с доказателство за извършената услуга под формата на удостоверение, което да съдържа информация за броя на прегледаните лица, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата. В случай, че кандидат подаде заявление за участие за повече от една обособена позиция, изискуемият минимален числен състав се получава респективно като сума от изискуемите минимални числености за всяка от позициите за които е подал заявление. 2. Кандидатите да разполагат със следните лекари-специалисти: интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог, акушеро-гинеколог. Лекарите-специалисти да са с призната медицинска специалност- доказва се по реда на чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - със Списък на лекарите-специалисти, които ще извършват прегледите, с посочване на медицинска специалност, професионална квалификация за всяко едно от посочените в списъка лица - по образец на възложителя; 3. Кандидатите да разполагат с техническо оборудване за изпълнение предмета на поръчката- лабораторно-измервателна и диагностистична апаратура за осъществяване на прегледите; специализирана лаборатория за извършване изследванията за специфични биомаркери и патохистологична лаборатория за отчитане на цитонамазките. Доказва се с декларация за техническото оборудване, по реда на чл.51, ал.9 от ЗОП - по образец на възложителя. В случай, че кандидатът се позовава на ресурсите на трети лица, той представя и доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези лица.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Наредба № 3/28.02.1987 г. на МЗ, за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и др. приложими нормативни актове.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф. № 126/2015 г. - ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.03.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.03.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.03.2016 г.  Час: 10:30
Място

Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала - партер

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки кандидат писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещ в рудник „Трояново – 1“, с. Трояново
1) Кратко описание

Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещ в рудник „Трояново – 1“, с. Трояново, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

3) Количество или обем

Съгласно технически спецификации.

Прогнозна стойност, без ДДС
114006 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Задължителен периодичен медицински преглед, съгласно изискванията на Наредба № 3/ 28.02.1987 г., включващ следните специалисти: интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ- специалист (за жените); Клинико-инструментални изследвания: ЕКГ, ФИД (за работещите при наличие на наднормен прах), R-графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум), вегетлогични проби (за работещите при наднормени вибрации), ехография на млечни жлези (за всички жени); Лабораторни изследвания: Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, СГОТ, СГПТ, ГГТП; Изследване на урина - относително тегло, седимент, захар, белтък; за работещите изложени на въздействието на хим. фактор - специфични биомаркери (фенол и хипурова киселина в урина), цитонамазка (за жените), PSA (за мъжете над 45 години). Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Технически спецификации.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещ в рудник „Трояново – север“, с. Ковачево
1) Кратко описание

Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещ в рудник „Трояново – север“, с. Ковачево, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

3) Количество или обем

Съгласно технически спецификации.

Прогнозна стойност, без ДДС
132029 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Задължителен периодичен медицински преглед, съгласно изискванията на Наредба № 3/ 28.02.1987 г., включващ следните специалисти: интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ- специалист (за жените); Клинико-инструментални изследвания: ЕКГ, ФИД (за работещите при наличие на наднормен прах), R-графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум), вегетлогични проби (за работещите при наднормени вибрации), ехография на млечни жлези (за всички жени); Лабораторни изследвания: Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, СГОТ, СГПТ, ГГТП; Изследване на урина - относително тегло, седимент, захар, белтък; за работещите изложени на въздействието на хим. фактор - специфични биомаркери (фенол и хипурова киселина в урина), цитонамазка (за жените), PSA (за мъжете над 45 години). Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Технически спецификации.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещи в рудник „Трояново – 3“, с. Медникарово и Управление
1) Кратко описание

Задължителни периодични медицински прегледи на персонала на „Мини Марица Изток” ЕАД – работещи в рудник „Трояново – 3“, с. Медникарово и Управление, съгласно изискванията на Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

3) Количество или обем

Съгласно технически спецификации.

Прогнозна стойност, без ДДС
98404 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Задължителен периодичен медицински преглед, съгласно изискванията на Наредба № 3/ 28.02.1987 г., включващ следните специалисти: интернист, невролог, оториноларинголог, офталмолог и АГ- специалист (за жените); Клинико-инструментални изследвания: ЕКГ, ФИД (за работещите при наличие на наднормен прах), R-графия на бял дроб по показания, аудиометрия (за работещите при наднормен шум), вегетлогични проби (за работещите при наднормени вибрации), ехография на млечни жлези (за всички жени); Лабораторни изследвания: Изследване на кръв – еритроцити, хемоглобин, хематокрит, тромбоцити, левкоцити, ДКК, СУЕ, кръвна захар, СГОТ, СГПТ, ГГТП; Изследване на урина - относително тегло, седимент, захар, белтък; за работещите изложени на въздействието на хим. фактор - специфични биомаркери (фенол и хипурова киселина в урина), цитонамазка (за жените), PSA (за мъжете над 45 години). Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Технически спецификации.