Версия за печат

00797-2016-0008

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Мая Велчева; Людмила Цонева, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 841164; 056 907453, E-mail: m.velcheva@burgas.bg, Факс: 056 907259

Място/места за контакт: Дирекция Европейски политики и програми

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/25008.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на безпилотна летателна система за мониторинг на морските отпадъци.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на Община Бургас, находяща се в гр. Бургас, ул. „Александровска“ № 26.
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е Доставка на безпилотната летателна система, която включва безпилотен летателен апарат и камери за видеонаблюдение. Безпилотният летателен апарат (БЛА) е с фиксирано крило и вградена камера, предназначена за пилотиране на БЛА от оператор в преносима наземна контролна станция (ПНКС). Апаратът трябва да е в състояние да пренася камера за видеонаблюдение (електрооптична или мултиспектрална, или комбинирана), чрез която дистанционно да се извършват професионални научно-изследователски мисии чрез въздушно наблюдение на отпадъци по бреговата ивица, в частност плажове и морската повърхност в реално време, както и в офлайн режим. Компонентите на доставката и техните характеристики са подробно описани в Таблица 1 „Спецификация на доставката“ от Техническата спецификация и Техническото предложение на Изпълнителя. Доставяната безпилотна летателна система трябва да е оригинална, нова, неупотребявана. Доставяната безпилотна летателна система следва да бъде продукт на серийно производство, да не е продукт на текущи научноизследователски разработки, които не са доказали експлоатационните си преимущества и за които към момента на изпълнението се провеждат проби и изпитания. Доставката трябва да съдържа списък с пълно описание на техническите характеристики за основните компоненти на безпилотната летателна система, вкл. индивидуализиращи белези и партидни/фабрични номера, където е приложимо, които изпълнителят доставя във връзка с изпълнението на поръчката. Доставяната безпилотна летателна система да бъде без дефекти по корпуса и съставните части на системата. Да бъде с доказан произход като Изпълнителят трябва да притежава Сертификат за произхода на предлаганата стока или декларация за произхода й или оторизационно писмо от производител или официален вносител. Копие от документа се предоставя на Възложителя при извършване на доставката. Доставяната безпилотна летателна система трябва да отговаря на изискванията за безопасност при употреба. При извършване на доставката, Изпълнителят следва да предостави инструкция за безопасна работа. Изпълнителят трябва да притежава валиден, актуален към крайния срок на доставката сертификат или друг еквивалентен документ, удостоверяващ качеството на доставяната безпилотна летателна система. Копие от документа се предоставя на Възложителя при извършване на доставката. В случаите, когато е неприложимо издаване на сертификат за качество е необходимо да се представят други еквивалентни документи, от съдържанието на които може да се направи извод, че доставката е качествена. Доставяната безпилотна летателна система трябва да бъде придружена с пълни описания и указания за експлоатация и поддръжка, както и всички необходими за по-нататъшното използване по предназначение на доставката документи, разрешителни, инструкции, гаранционни карти на български и на английски език. Ръководството за работа с безпилотната летателна система, вкл. електрооптичната и мултиспектралната камери следва да се представи в два екземпляра на български език и един екземпляр на английски език.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34711200

Описание:

Безпилотни летателни апарати

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на доставката е съгласно Техническата спецификация като включва: Дейност 1) Доставка на безпилотна летателна система, която включва безпилотен летателен апарат и камери за видеонаблюдение. Компонентите на доставката и техните характеристики са подробно описани в Таблица 1 „Спецификация на доставката“ от Техническата спецификация и в Техническото предложение на Изпълнителя; Дейност 2) Извършване на тестови изпитвания в работен режим на всички компоненти, съставляващи на безпилотната летателна система, в това число безпилотния летателен апарат, наземната контролна станция и различните видове камери; Дейност 3) Обучение на представители на Възложителя за работа с всички компоненти на безпилотната летателна система, извършвано по начина и в срока, посочени в Раздел II, т. 7 от Техническата спецификация; Дейност 4) Изпълнение на общите и минимални гаранционни условия на експлоатация на безпилотната летателна система, описани в Раздел IV от Техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
140792 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие е в размер на 1 400 лв. (хиляда и четиристотин лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: ОБЩИНА БУРГАС, IBAN - BG 89 SOMB 9130 3323 9965 01, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 3. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 4. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 5 % от стойността на договора, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 30 (тридесет) дни след срока за изпълнение на договора, вкл. и срока за гаранционно поддържане. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по горепосочената банкова сметка или да се представи под формата на банкова гаранция. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 5. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, както и частта от гаранцията за изпълнение, предназначена за обезпечаване на гаранционното поддържане на предмета на поръчката се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избрания изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 6. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Плащанията се извършват в лева (BGN) с ДДС, след издадена от Изпълнителя и одобрена от Възложителя фактура. 2. Фактурата по т.1 задължително съдържа следния текст: „Разходът се извършва по проект „Инструменти за оценка на отпадъците, еутрофикацията и шумовите смущения в морските води (MARLEN)”, Договор за безвъзмездна финансова помощ с референтен № Д 34-11/31.03.2015 г., финансиран по програма BG02 "Интегрирано управление на морските и вътрешни води", съ-финансиран от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП). Бенефициент - Институт по океанология, Българска академия на науките, партньор- Община Бургас.“ 3. Плащанията се извършват с платежно нареждане в лева по посочена от Изпълнителя банкова сметка. 4. Плащането на доставката се извършва, както следва: 4.1. Възложителят изплаща аванс по банкова сметка на изпълнителя в размер на 20 % (двадесет процента) от цената на договора. Авансът се изплаща в срок от 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора и след представяне на фактура. В случай, че представената фактура бъде върната на Изпълнителя за корекции, този срок спира да тече до представянето на нова изрядна фактура. 4.2. Окончателното плащане в размер на 80 % (осемдесет процента) от цената на договора се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след извършване на дейностите по доставка и провеждане на тестове и обучение, подписване на приемо – предавателен протокол за приемане на работата и представяне на фактура. В случай, че представената фактура бъде върната на Изпълнителя за корекции, този срок спира да тече до представянето на нова изрядна фактура. 5. Изпълнителят е длъжен да уведомява писмено Възложителя за всички последващи промени по т. 3 в срок от 10 дни, считано от момента на промяната. В случай, че Изпълнителят не уведоми Възложителя в този срок, счита се, че плащанията са надлежно извършени. 6. Възстановяването от страна на Изпълнителя на неусвоените суми и превеждане на дължимите лихви, глоби и неустойки ще се извършва по банков път по сметка на Възложителя със следните реквизити: Общинска Банка АД – клон Бургас Адрес: Бургас 8000, ул. Славянска 67 BIC SOMBBGSF IBAN: BG 72SOMB91303223996500 7. Когато Изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, Възложителят извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че Изпълнителят е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на сключения договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква създаване на юридическо лице преди подписване на договора. В случай, че Участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата, се представя копие на договор за учредяване на обединението/консорциум, сключен в писмена форма със следното минимално изискуемо съдържание: - изрично посочване на предмета на поръчката, за изпълнението на която се сключва договора; - всички членове на обединението/консорциума следва да поемат отговорност заедно и поотделно за изпълнението на договора за възлагане на обществена поръчка; - всички членове на обединението/консорциума следва да поемат задължение да не прекратяват участието си в обединението/консорциума за целия период на изпълнение на договора. - участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява участниците в обединението/консорциума. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението следва да се представи документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. - клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите между отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на всяка дейност и процентния й дял, който всеки от членовете на обединението ще изпълнява в рамките на договора за обществена поръчка. Участникът следва да определи наименованието на обединението/консорциума в договора за учредяването му. Не се допускат никакви промени на договора за учредяване относно състава на обединението/консорциума след изтичане на срока за подаване на офертата. Когато участник в обществената поръчка е вече създадено обединение, се допуска представянето на копие на допълнително споразумение за участие в настоящата поръчка към договора за създаване на обединение с изискуемите от Възложителя реквизити. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/ или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Копие на договора за създаването на обединение/консорциум, съответно копие на допълнителното споразумение се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението/консорциума (в случай, че обединението/консорциума е регистрирано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка). Когато не е приложено копие на договор за създаване на обединението/ допълнително споразумение или в приложеното копие на договор/допълнително споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след срока за подаване на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис • чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 2. Посочената в поле II.2.1) прогнозна стойност е максимално предвиденият финансов ресурс, с който възложителят разполага. Оферти на участниците, които надхвърлят обявената прогнозна стойност за изпълнение на поръчката ще бъдат отстранени като неотговарящи на предварително обявените от възложителя условия. 3. Срокът за изпълнение на поръчката, включващ доставка, провеждане на тестове и обучение, предложен от участника, следва да бъде с продължителност не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни и не повече от 90 (деветдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора. 4. Гаранционният срок на експлоатация на безпилотната летателна система, предмет на настоящата обществена поръчка е по предложение на участника като следва да бъде с продължителност не по-малко от 24 (двадесет и четири) календарни месеца и не повече от 48 (четиридесет и осем) календарни месеца, считано от датата посочена в двустранния приемо-предавателен протокол за приемане на изпълнението на доставката без забележки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, вкл.техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и на обявените от Възложителя изисквания в Обявлението за обществената поръчка и документацията за участие. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице - участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни плика, както следва: Плик №1 „Документи за подбор“, съдържащ: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал; 2.Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП. б) Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предложение първо), т. 2а (предложение първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 ЗОП (оригинал). Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване на участника от процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с доставка на оборудване, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предложение първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. 3.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Декларациите в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник. 4.Декларация за приемане на условията в проекта на договора.5.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) –Декларацията се попълва и подписва по приложения образец към настоящата документация. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата. 6.Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – когато е приложимо. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от Закона за обществените поръчки. 7. Декларация за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Продължава в раздел VI.3)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2.1. Декларация- списък на екипа от технически лица, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка; 2.2. Автобиографии на екипа от технически лица по образец с посочване на професионалния опит; 2.3. Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на техническите лица– попълва се и се представя от техническите лица, посочени от участника в декларацията-списък, които не са служители на участника. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. За допустими се считат и всички еквивалентни предложения за доказване на минималните изисквания за участие от потенциалните участници в поръчката, относими към всяко конкретно поставено от възложителя изискване.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 (една) доставка, еднаква или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под „сходна“ с предмета на поръчката се има предвид доставка на безпилотна летателна система за направа/извършване на наблюдения/изследвания/снимки. 2. Участникът да разполага с минимум 1 (едно) техническо лице с професионален опит не по- малко от 1 (една) година в експлоатацията (в това число оперирането и/ или управлението и/ или поддръжката) на безпилотни летателни системи за мониторинг/направа/извършване на наблюдения/изследвания/снимки. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на технически и качествени преимущества; тежест: 50
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 10
Показател: Срок на гаранционно обслужване; тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 35

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

93-ОП-20

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.03.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.03.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.03.2016 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Бургас, град Бургас, ул. "Александровска" 26.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Доставката е компонент от реализацията на проект Д34-11/31.03.2015г - „Инструменти за оценка на отпадъците, еутрофикацията и шумовите смущения в морските води (MARLEN)“, по програма BG 02 ”Интегрирано управление на морските и вътрешни води”, съфинансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП) 2009-2014.

VI.3) Допълнителна информация

Продълж-е от раздел III.2.1) 8. Декл-я за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декл-я по образеца, приложен към наст. документация. 9.Банкова гаранция за участие в ОП в оригинал или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (копие).В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима и да е със срок на валидност мин. 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. 10. Декл-я за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоят-во по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Наличието на тези обст-ва води до отстраняване от процедурата. 11. Декл-я по чл. 6, ал. 2 ЗМИП – Прил-е № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП. 12. Декл-я за липсата на обст-вата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 13. Декл-я за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета на Европа. 14. Доказ-ва за техн. възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на наст. обявление. Плик №2 –„ Предложeниe за изпълнение на поръчката“: 15. Техническо предложение, съдържащо срок за изпълнение, изготвено по образец при съблюдаване на изискванията на Техн. спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в оригинал, включващо и гаранционен срок, към което, ако е приложимо, се прилага декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. В Плик № 2 се представят и оригинални фирмени каталози на производителя и/или копие, извадки от оригинални фирмени каталози, само страниците касаещи съответната номенклатура, и/или принтиран от каталог от сайта на производителя документ, свидетелстващи за техническите характеристики и възможности на предлаганите за съответната позиция апаратура, инструментариум и аксесоари, доказващи съответствието с изискванията на Възложителя; други документи и доказателства (незадължителни, по преценка на участника). Участник, който не представи Техническо предложение или то не отговаря на изискванията на Възложителя ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 69, ал. 1 от ЗОП. Плик №3 - Предлагана цена, съдържащ: 16. Ценово предложение, изготвено по образец, представено в оригинал. Цената следва да бъде посочена в български лева без включен ДДС и с включен ДДС, с думи и цифри. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация, относно цената, предложена от Участника. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Предложената цена е окончателна, не подлежи на промяна и е определена при пълно съответствие с условията от документацията по процедурата и включва всички разходи по изпълнение на поръчката. Отговорност за евентуално допуснати грешки или пропуски в изчисленията на предложената цена носи единствено участникът в поръчката. Възл-лят предоставя пълен достъп по електр. път до докум-ята за участие в процедурата като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от наст. обявл-е от датата на публикуване на обявлението в електронен вид. Чрез профила си на купувача възл-лят ще обяви дадените от него писмени разяснения по докум-ята за участие (ако има такива), както и датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На осн. чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималния 52-дн. срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ